Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247554 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #855 : 24.01.10 - klo:17:03 »
^ Jess, hienoa että voi tilata tännekin noita! Kuivuuko toi nopsaan? Koska pelottaa toi Tristyn mainitsema asia, että huitasen ne rajaukset ripsentaivuttimella ympäri luomia. ::) Ja kuinka hyvin lähtee meikinpoistoaineella?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #856 : 24.01.10 - klo:19:50 »
^Itse en taivuttimia käytä, mutta kuivuu kyllä ihan nopsaan, eli en usko, että rajausta hirmuisen helposti saa sutattua. Kuivuttuaan tuo pysyy kuin tauti, mutta lähtee hyvin pois silmämeikinpoistoaineella.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #857 : 24.01.10 - klo:19:53 »
Käytän taivuttimia, enkä ole huomannut ongelmia. Toki annan kuivua ennen taivuutamista mutta nopeasti ainakin tuo MAC kuivuu. Parhaat fluidlineistäni ovat  blacktrack ja dipdown. Huonoin taas Macroviolet, joka ei ole niin peittävä alkuunkaan.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Tristy

• Vieras
« Vastaus #858 : 24.01.10 - klo:20:37 »
Hassua, mulla on siis myös geelirajauksena MACin Dipdown ja siitä tarttuu aina väriä ihan reippaasti taivuttajaan, vaikka annan kuivua toki ennen taivuttelua. Käytänkin sitä sen takia lähinnä vain tightliningissä ja kyniä sitten luomella.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #859 : 04.02.10 - klo:16:52 »

Nämä molemmat on nyt sitten kokeiltu, tuo paksumpikärkinen (alempi kuva) mulla on mustana sekä ohuempikärkinen (ylempi kuva) turkoosina. Tuolla paksummalla siveltimellä saa yllättäin parempaa jälkeä, myös ohuempiin rajauksiin. Tuo kolmiomainen muoto jotenkin tukee koko sivellintä. Tuo ohut sivellin sen sijaan taipuilee, ja purkkia saa koko ajan olla ravistelemassa tasaisen värin aikaansaamiseksi. Ripsissä on  myös poikkeuksetta turkoosia, kun yritän kikkailla sillä. Onneksi käytän tuota paksumpaa, mustaa väriä, huomattavasti useammin. Toistaiseksi molemmat ovat olleet riittoisia, toivottavasti eivät lopukaan iha heti.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #860 : 15.02.10 - klo:20:07 »
Ostimpa tässä Cliniquen nestemäisen rajauskynän ja on jotenkin tosi hassu kädessä  ;D Sivellin osa on aika kovanoloista huopamaista materiaalia ja sillä saa hyvin sekä ohutta että paksua jälkeä. Mutta hämää vaan varsiosa josta pidetään kiinni, tuntuu jotenkin hirveän pitkältä. Tuo tietenkin saataa johtua merkin vaihdoksesta. Yleensä uusi tuntuu aina jonkun aikaa hassulta ennenkuin siihen tottuu. Mutta jälki on muutaman kokeilun perusteella oikein hyvää. Tykkään.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #861 : 16.02.10 - klo:12:29 »
Meikäläisellä on H&M turkoosi ja musta glitterliner juhlahumputteluja varten hankittuna, ja täytyy sanoa että ajavat asiansa varsin mallikkaasti. Siveltimellä saa hyvin piirrettyä joko ohutta tai paksumpaa viivaa, eikä itse massakaan ole kuivunut vaikka harvoin käyttää. Pysyvyys ok. Ihan hyvä laatu hintaansa (~2€) nähden.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #862 : 21.04.10 - klo:15:37 »
Mulla on käytössä nyt jo kolmas purkki (?) L'Orealin Super lineria, ja tykkään kyllä tuosta tosi paljon, mutta sellainen ihmetyksen aihe on tässä herännyt, että loppuuko tiellä muilla super linerinkäyttäjillä tuo todella nopeasti? Käytän tuota n. 5 kertaa viikossa, ja nyt jo tuntuu, että kuukausi sitten ostettu lineri alkaa olla lopussa  ???
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #863 : 21.04.10 - klo:20:03 »
^Ei lopu. Lähes päivittäisessä käytössä tuo rajaustussi kestää mulla vajaat puoli vuotta. Olen tuota Lorkun lineria varmaan toistakymmentä kappaletta saanut kulutettua loppuun, joten tästä aiheesta mulla on vahva näkemys.  ;D
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #864 : 21.04.10 - klo:20:18 »
Mun mielestä eveline halppis sarjassa on ihan loistava eyeliner! Se pysyy todella hyvin, on vedenkestävä mutta sen saa pois ihan normaalin kasvojen puhdistuksen yhteydessä. Edullinen ja riittoisa. Mitä muuta voi toivoa? Päähän tulee reilusti nestettä, pikkusen sitä saa aina pyyhkiä pullon reunaan. Pieni miinus siitä.
Se on sellainen tussipäinen, ei sutityyppinen.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #865 : 22.04.10 - klo:06:12 »
Oon käytellyt MUS:in cake lineria ja tykännyt valtavasti, mutta nyt purkista alkaa pohja paistaa ja himottaisi ostaa seuraavaksi MAC:in geelirajaus, sen kanssa kun ei tarvitsisi soheltaa nesteitten kanssa: Millainen pysyvyys tuossa on MUS:in kakkulineriin verrattuna ja sotkeutuuko helpolla päivän mittaan?

Meikäläisellä on H&M turkoosi ja musta glitterliner juhlahumputteluja varten hankittuna, ja täytyy sanoa että ajavat asiansa varsin mallikkaasti. Siveltimellä saa hyvin piirrettyä joko ohutta tai paksumpaa viivaa, eikä itse massakaan ole kuivunut vaikka harvoin käyttää. Pysyvyys ok. Ihan hyvä laatu hintaansa (~2€) nähden.

Noilla saa kyllä nättiä jälkeä, mutta mulla aiheuttivat ihoärsytystä vaikka hyvin harvoin allergiareaktioita mistään kosmetiikasta saan eli kovin herkkäsilmäisille en suosittele!
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #866 : 22.04.10 - klo:12:12 »
Olisiko vinkkejä miltä merkiltä löydän silmänrajaustusseja vihreänä, liilana/violettinä, turkoosina? Tuntuu että merkeillä on vain ruskea, musta ja harmaa. Playboy beautylla näyttää olevan, mutta en löydä kauppaa mistä niitä saisin ostettua.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #867 : 22.04.10 - klo:12:18 »
^ Siis ihan tussi, kynämallia on luumua ja sinistä Yves Saint Laurentilla.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 22.04.10 - klo:12:29 »

^^Eyekolla on tussikynä mustana, ruskeana, sinisenä ja violettina.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #869 : 29.04.10 - klo:22:07 »
^Kiitos.

Onko joku kokeillut Barry M nestemäisiä rajausvärejä? Onko niissä kynämäinen pää vai ohut sivellin?