Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247730 kertaa)

7.44wannabe

• Vieras
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #870 : 05.06.10 - klo:11:28 »
Olisiko vinkkejä miltä merkiltä löydän silmänrajaustusseja vihreänä, liilana/violettinä, turkoosina? Tuntuu että merkeillä on vain ruskea, musta ja harmaa. Playboy beautylla näyttää olevan, mutta en löydä kauppaa mistä niitä saisin ostettua.
Vime aikoina niitä on ilmaantunut ja saisi tulla vielä lisää, olen kaivannut myös vaaleampia sävyjä.Rimmelillä on laaja värivalikoima nestemäisessä eyelinerissä. Erinomainen löytö on myös halpissarja Wet'n Wild.

Minä kysyn puolestani että mistä löytäisi rajauskynän joka pitää kutinsa, nykyisten eyelinerien pysyvyydessä ei ole ollut valittamista. Haluaisin kynän kun se on mielestäni hygienisempi, sisusosa pysyy koskemattomana ja kynän voi unohtaa hyllylle ja ottaa esiin uudelleen, kun sensijaan neste-eyelineriä ei ilkeä kovin pitkään säästää. Jos joku tipsaa sellaisesta kynästä jota voi käyttää rasvaisillakin luomilla niin olen kiitollinen.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #871 : 05.06.10 - klo:13:40 »
^ Mulla on toiminut Rimmelni Exaggerate waterproof eye definerit. Tommonen automaattijuttu, että pyörittämällä tulee enemmän eesiin sitä väriä. Päässä on myös terotin
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #872 : 05.06.10 - klo:14:07 »
^ Mulla on toiminut Rimmelni Exaggerate waterproof eye definerit. Tommonen automaattijuttu, että pyörittämällä tulee enemmän eesiin sitä väriä. Päässä on myös terotin
Ok, minullakin on tuo ja se on ehdottomasti paras tähän mennessä löytämistäni.  Kuitenkin joudun yhä turvautumaan nestemäisiin eyelinereihin saadakseni täsmällisiä rajauksia. Ehkä joudumme vielä odottamaan tekniikan kehittymistä jotta kynistä saadaan nesteiden veroisia.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 07.09.10 - klo:22:10 »
Pakko hehkuttaa uutta lemppariani eli X-treme Lashes GlideLiner Eye Penciliä. Ostin sen ripsien pidennysten yhteydessä mustanharmaassa Graphite sävyssä ja se on by far paras rajauskynä, jota olen koskaan käyttänyt! Levittyy todella pehmeästi ja tekee tarkan ja intensiivisen rajauksen. Heti levittämisen jälkeen sitä voi halutessaan "sutata" jos haluaa sumuisemman lookin. Olin vähän huolissani, että miten pärjään, kun pidennysten kanssa ei saa käyttää vedenkestävää meikkiä ja olen pitkään käyttänyt waterproof geelejä rajaukseen, mutta huoli oli turha - tykkään tuosta vielä enemmän! Se ei siis ole varsinaisesti vedenkestävä, mutta pysyy kyllä todella hyvin. Minulla kesti esim. koko hääpäivän aamusta aamuyöhön täysin virheettömänä, vaikka silmät välillä kostuivatkin.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 09.09.10 - klo:14:53 »
Mä en juurikaan rajaile silmiäni koska oon siinä todella surkea. Ostin sitten kuitenkin yksi päivä Lumenen Arctic Definition mineraalisilmämeikkikynän sävyssä 2 pähkinänruskea. Käytän silmämeikissä paljon ruskeita luomivärejä ja ajattelin että harjoittelen rajausta sitten ruskealla kynällä kun luomiväritkin ovat ruskeita. Noh, surkea olen vieläkin ja edelleen musta tuntuu että rajaukset ei mulle sovi. ;D Mitä nyt muutaman kerran olen tuota käyttänyt, niin tykkään! Väriä tarttuu todella hyvin ja rajauksesta tulee pehmeä. Ainoa miinus on se että rajaus tuntuu kuluvan nopeasti pois, heti kun käytän ripsentaivutinta ja laitan ripsaria. Lisäksi pitäisi jostain hankkia teroitin tuolle kynälle..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

scarface

• Vieras
« Vastaus #875 : 27.09.10 - klo:21:39 »
Minusta on tullu rajauskynän peruskäyttäjä tässä parin vuoden aikana. En ees tiä, missä vaiheessa rakastuin tuotteeseen, jota aiemmin käytin ainoastaan bilettäessä. Kun aloitin luomien rajaamisen, ostin ex temporena jonkin nestemäisen rajauskynän, joka olikin sitten yhtä suttua ja sotkua. Se ei - yllättävää kyllä - kauheammin ainakaan innostanut toiminnan jatkamiseen..

Kunnes ostin sitten Lumenen mustan ei-nestemäisen (vai mikä sen virallinen nimi on, nyt on siis kiinteempi lyijyjkynämäinen juttu :D olen ihan onneton näissä virallisissa nimityksissä..!)  ja nyt viimeks pari pvää sitten pähkinänruskean luomenrajauskynän. Pähkinänruskealla meikkaan ja pidennän myös kynysiä kulmakarvojani, mustaa eyelineriä sit luomeen.Toimii  :ts

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #876 : 27.09.10 - klo:21:50 »
Olen viimeksi käyttänyt nestemäistä eyelineria joskus 2002/2003. Muistan edelleenkin elevästi sen hetken kun oltiin avon kanssa lähdössä Turkuun keikalle ja mä vedän itkupotkuraivareita kun silmien rajaus menee miljoonannen kerran ketuilleen ja joudun aloittamaan alusta. Eyelinerinä oli Rimmel.

Sen jälkeen en nestemäiseen ole koskenut, ennen kuin tänä kesänä. Ja nythän mä oon ihan myyty  :l Ostin Rimmelin Exaggeraten ja  tussimainen sivellin toimii mun hyppysissä kuin unelma, ainut miinut verrattuna fluidlineen on, että onnistun suttaamaan eyelineria aina ripsiin. Fluidline raukka on jäänyt ihan lapsipuolen asemaan yksinään kökkimään laatikkoon..

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #877 : 28.09.10 - klo:11:11 »
Kai se pitää todeta, että mulla on herkät silmät, vaikka en ole sitä kumma kyllä tajunnut moneen vuoteen, vaan olen vain ihmetellyt, kun silmistä vettä vuotaa ja kirvelee tiettyjen eyelinereiden ja ripsarien kanssa. Tästä sitten alkanee kokeilu, että mitä pystyy käyttämään ja mitä ei:/

Ilman silmänrajausta en voi olla, jos johonkin lähden, silmät ovat muuten niin väsyneen ja elähtäneen näköiset, joten tuon hankinta on ensimmäisenä listalla. Onko se nyt sitten vain kokeilusta kiinni mikä sopii, mistä tiedän mikä saattaisi käydä ja mikä ei?

Esim. Goshin nestemäinen eyeliner kirvelee silmiä, joten menee poistolistalle. Nestemäisiä en ole aiemmin pahemmin käyttänyt, kun hyvän rajauksen tekeminen on vaikeaa, mutta nyt olen innostunut noita harjoittelemaan. Ja ainakin tuo Goshin on pysynyt hyvin, kynien kanssa kun on ollut ongelmana pysyvyys varsinkin toisessa silmässä, jossa suttaantuu yläluomelle. Ainoa hyvin pysynyt kynä on ollut Goshin waterproof eyeliner pencil (tjtn tuonne päin, en jaksa lähteä nimeä tarkistamaan :)), mutta tuolla en saa kovin näyttävää rajausta. Käytössä on ollut sävy Hypnotic Grey, kun musta on tuntunut liian mustalta.

Ei vaan huvita alkaa ostelemaan kokeilumielessä lisää meikkejä, meillä on tytölläkin(10v..) melko mellevät meikkikokoelmat, kun olen leikkeihin hutiostoja antanut, mut kalliiksihan tuo tulee (ja on tullut)... 0_0
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #878 : 28.09.10 - klo:18:48 »
Ostin tässä viikonloppuna MAC Fluidlinen sävyssä Dipdown ja en kyllä vaihda pois! Pysyy omilla tosi rasvoittuvilla luomillani pohjustuksen kanssa ja ilman koko päivän haalistumatta. Purkki kestää myös pienen ikuisuuden, joten hinta ei ollut kovin paha mielestäni. Edellinen Lumenen kynä ei ole mitään rakkaaseen Mäkkiin verrattuna ;)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #879 : 29.09.10 - klo:00:11 »
Mulla on Pixin vastaava ja se pysyy kanssa tosi hyvin. Tosin nyt on tullut taas käytettyä nestemäistä rajauskynää, tykkään silti, että löytyy molemmat.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #880 : 29.09.10 - klo:07:52 »
Mä olen siirtynyt kokonaan geelirajauksiin. Nestemäiset kirvelevät silmissä ja leviävät ja suttaavat, kynällä taas en saa tarpeeksi tarkkaa ja intensiivistä jälkeä. Yhdessä vaiheessa käytin Make Up Storen mustaa kiinteää rajausväriä (johon siis lisättiin vettä) mutta sekin levisi, jos silmät alkoivat vuotaa.
Olen tykännyt Coastal Scentsin ja Morgana Mineralsin geelirajauksista (ne ovat kai samalta valmistajalta peräisin). Bobbi Brownin geelirajauksesta en tykännyt, koska se oli mun makuun liian paksua ja huonosti levittyvää jankkia.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #881 : 29.09.10 - klo:10:34 »
^ Osaisitko (tai joku muu) vinkata halvan, helposti löydettävän (ei MAC:ia siis), vedenkestävän geelirajaus-merkin. Kiinnostaisi testata moisia, voiko niitä muuten aina käyttää myös luomivärinä? Mites, saako niillä tarkkoja, kissamaisia rajauksia vedettyä?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #882 : 29.09.10 - klo:11:02 »
^ Käykö Inglot? Inglotin geelirajaus on kovempaa / voidemaisempaa, kuin MACin fluidline.  En osaa selittää koostumusta hyvin, mutta sivellin ei siis uppoa värimassaan yhtä helposti kuin MACin fluidlinessa, vaan väriä on helpompi sipaista siveltimellä napin pinnasta. Hintaa isohkolla purkilla on 12 euroa ja väreissä löytyy.

Jos olet halukas tilaamaan, niin Indeliblen ja merkittömän valmistajan (tuo ainokaisen merkki) geelirajauksia löytyy monelta mineraalimeikkifirmalta.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #883 : 29.09.10 - klo:11:30 »
^^ Ja jos ei halua tilata niin joistakin Seppälöistä löytyy Mschic geelirajaus.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #884 : 29.09.10 - klo:17:28 »
Coastal Scentsiltä löytyy myös geelirajauksia vähän alle seitsemän dollarin hintaan. En ole kyllä kokeilemaan päässyt, osaisiko joku verrata noita MACin kanssa?