Kai se pitää todeta, että mulla on herkät silmät, vaikka en ole sitä kumma kyllä tajunnut moneen vuoteen, vaan olen vain ihmetellyt, kun silmistä vettä vuotaa ja kirvelee tiettyjen eyelinereiden ja ripsarien kanssa. Tästä sitten alkanee kokeilu, että mitä pystyy käyttämään ja mitä ei:/
Ilman silmänrajausta en voi olla, jos johonkin lähden, silmät ovat muuten niin väsyneen ja elähtäneen näköiset, joten tuon hankinta on ensimmäisenä listalla. Onko se nyt sitten vain kokeilusta kiinni mikä sopii, mistä tiedän mikä saattaisi käydä ja mikä ei?
Esim. Goshin nestemäinen eyeliner kirvelee silmiä, joten menee poistolistalle. Nestemäisiä en ole aiemmin pahemmin käyttänyt, kun hyvän rajauksen tekeminen on vaikeaa, mutta nyt olen innostunut noita harjoittelemaan. Ja ainakin tuo Goshin on pysynyt hyvin, kynien kanssa kun on ollut ongelmana pysyvyys varsinkin toisessa silmässä, jossa suttaantuu yläluomelle. Ainoa hyvin pysynyt kynä on ollut Goshin waterproof eyeliner pencil (tjtn tuonne päin, en jaksa lähteä nimeä tarkistamaan

), mutta tuolla en saa kovin näyttävää rajausta. Käytössä on ollut sävy Hypnotic Grey, kun musta on tuntunut liian mustalta.
Ei vaan huvita alkaa ostelemaan kokeilumielessä lisää meikkejä, meillä on tytölläkin(10v..) melko mellevät meikkikokoelmat, kun olen leikkeihin hutiostoja antanut, mut kalliiksihan tuo tulee (ja on tullut)...