Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247587 kertaa)

Poissa pekaani

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #885 : 29.09.10 - klo:17:36 »
Kiitos, nyt ei just oo tarvetta tilata mitään muuta, joten palaan noihin nettitilaus-vinkkeihin myöhemmin. MSCHIC:iltä mulla on yksi geelirajaus-purkki. Ostin sen kyllä luomivärinä ja sain vasta myöhemmin tietää, että se on myös geelirajaus.  ;D En vain oikein tykkää siitä, melkeinpä liian vaikea saada poistettua. Aina jää jotain rippeitä. Enkä jaksa kikkailla sen kanssa, pari kertaa yrittänyt lämmittää koostumukseltaan löysemmäksi ja lopputuloksena vaan sotkua.  Onko kaikki geelirajaukset sitten tuollaisia, vai löytyiskö esim. Goshilta tms. tuubimallinen/puikko, jossa ei tarvis leikkiä siveltimellä erikseen? Mä tarvitsen yksinkertaisia juttuja leidit.  ;D
« Viimeksi muokattu: 29.09.10 - klo:21:58 kirjoittanut pekaani »

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #886 : 29.09.10 - klo:21:00 »
^ En ainakaan ole koskaan geelirajauksia tuubissa nähnyt, ehkä jos kokeilisit jonkinlaista tussimaista rajausta?

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #887 : 30.09.10 - klo:12:24 »
Geeli rajauksen idea on juuri se, että sitä levitetään nimenomaan erillisellä siveltimellä.

Jos haluat pysyvää rajausta, mutta nestemäiset/geeli ei vaan toimi, kannattaa katsella esim. Goshin Let's Twist rajauskynät, ovat tosin enemmän kynä/voidemaisia, mutta pysyvyys on parempi kuin tavallisissa kynissä. Plussana tietty se, että ei tarvitse terottaa erikseen.

edit: myös muilta merkeiltä löytyy noita "automaattikyniä", mutta itse olen testannut vain Goshia.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #888 : 30.09.10 - klo:12:55 »
^ Kiitos valaisevasta kommentista, empä sitten turhaan enää etsi semmoista puikkomallista.  Luultavasti siis skippaan geelirajaukset jatkossakin. Nestemäisiin eyelinereihin oon kyllä mieltynyt, mutta ajattelin kokeilla jotain uutta välillä. Yleensä tuotteen vaihtaminen auttaa mulla myös jämähtäneisiin meikkaustapoihin. ;D

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #889 : 23.12.10 - klo:13:29 »
Tuota tuota.. Neuvokaapas onnettoman osaamattomalle meikkaajalle joku hyvä ja ei tolkuttoman kallis silmänrajauskynä.
Mieluusti vielä tilaisin nettikaupasta kun ei lähellä ole kuin S-market ja Tokmanni.
Ja tarviinko mä siis sekä kajalin, että silmänrajauskynän vai onko ne sama asia?
1b Fii

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #890 : 23.12.10 - klo:13:52 »
^ Mulla on tosi hyviä kokemuksia Lancomen kynistä. :) Ovat muistaakseni määräänsä nähden vielä melko edukkaita, kun ovat pitkiä.

Yksi parhaista on kuitenkin ehdottomasti Avonin Jillian Dempsey-kynät, joissa on se smudge-sivellin toisessa päässä. Kynä on laadultaan erinomainen (niin erinomainen, etten ole selektiivisiä edes katsellut): Pigmenttiä ja pysyvyyttä on. En tiedä, myydäänkö ko. kyniä enää, mutta jos jossain sattuu eteen, niin suosittelen!
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Tristy

• Vieras
« Vastaus #891 : 02.01.11 - klo:20:01 »
Täytyy tulla hehkuttamaan Lancomen Liner designia, on nimittäin aivan loistava tussiliner! Kuivuu nopeasti, tekee todella tarkkaa jälkeä, eikä tahriinnu esim. ripsientaivuttajasta. Olen kokeillut dipattavia linereitä, Natural coden tussimallista ja Macin Fluidlinea ja tämä vie kirkkaasti voiton kaikista. Toivottavasti puteli kestää kauan, mutta luulen, että saattaa kuivahtaa harmillisen nopeasti, kun on tussimallia.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 02.01.11 - klo:23:22 »
Itse täytyy hehkuttaa GOSHin sivellineyelinereita, pysyvät kuin tauti ja siistiä jälkeä saa helposti! Mutta tosiaan tuo pysyvyys on ongelmakin kun pesu on aina oma hommansa :P

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #893 : 29.01.11 - klo:12:37 »
Auttakaa ihanat juurekset!

Minulla on haussa harmaanruskea - tai rusehtavanharmaa (eli siis taupe), 100% hileetön geelirajaus arkikäyttöön. Saisi olla hyvälaatuinen! Löytyykö esim. MAC:in aikaisemmista LE-kokoelmista? Muilta merkeiltä? Nuo Indeliblet eivät enää kelpaa - itse rajausväri on minusta ihan ookoo, mutta olen täysin kyllästynyt siihen, että värit jähmettyvät purkkiin ennen kuin niitä ehtii edes kunnolla käyttää.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Tohtori Sykerö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • HC-hiussekoilija + kotikemisti
« Vastaus #894 : 29.01.11 - klo:13:02 »
Mä päädyin siihen, että eyelinerin kohdalla joustan luomuperiaatteistani. Menin ja ostin Isadoran vedenkestävän nestemäisen eyelinerin, ja ai että mä rakastan sitä! Rajaus pysyy, vaikka suihkuttaisi naamaa vedellä, ja rajauksen tekeminen on suorastaan nautinnollista täydellisen, tussimaisen siveltimen (vai miksi sitä kutsutaan?) ansiosta. :l  Mulla on tosiaan hemmetin öljyiset silmäluomet, minkä lisäksi silmäni vuotavat tuulessa ja pakkasessa aivan tolkuttomasti, ja jotta kaikki olisi mahdollisimman hankalaa, mulle ei kelpaa mikään muu kuin pikimusta, tarkka ja terävä "kissarajaus". Valitettavasti mitkään mineraalimeikit eivät ole mulla toimineet, MAD Mineralsin geelirajauskni lähti suttaantumaan, eivätkä mitkään muutkaan eyelinerit ole onnistuneet ajamaan samaa asiaa, joten Isadoraan päädyin taas vuosien jälkeen. Miksi mä en ole älynnyt hankkia sitä aiemmin? ;D
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 24.02.11 - klo:13:55 »
Millä merkillä olisi tummanvioletti rajauskynä, mielellään metallinhohtoinen? Ei kajal.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #896 : 15.03.11 - klo:22:22 »
Käytin tyytyväisenä vajaan viikon verran Max Factoryn Glide & Define -rajaustussia, kunnes se tänä aamuna päätti olla antamatta enempää väriä. Hinkuttelin kahta vanhaa rajaustussia, että sain toisenkin silmän rajauksen valmiiksi eikä tarvinut lähteä kouluun silmäpuolena. Outo homma, tussin kärki ei edes näytä mitenkään kuluneelta (siis että sitä olisi käytetty kaupassa jo ennen ostamistani) ja tosiaan muutamia kertoja olen vasta ehtinyt käyttää. Vai onko tässä tussissa joku mekanismi, jolla väriä saa lisää ja jota en tiedä?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 16.03.11 - klo:07:04 »
Yksi parhaista on kuitenkin ehdottomasti Avonin Jillian Dempsey-kynät, joissa on se smudge-sivellin toisessa päässä. Kynä on laadultaan erinomainen (niin erinomainen, etten ole selektiivisiä edes katsellut): Pigmenttiä ja pysyvyyttä on. En tiedä, myydäänkö ko. kyniä enää, mutta jos jossain sattuu eteen, niin suosittelen!
Myydään edelleen. :)

Mä olen aina vannonut siveltimen nimeen, ja käytössä onkin nyt ollut Wet'N'Wildin tummanruskea eyeliner ollut tooosi pitkään (en tiedä myydäänkö niitä edes enää, koska käytän itse niin harvoin että tuo on jo iäkäs). Näyttää luomella mustalta, mutta ei ole niin kovan näköinen. Nyt mun tekisi mieli testata tussimaista eyelineria, mutta mietin pitäisikö sekin saada ruskeana... Onko jollain merkillä hyvää ja edullista tummanruskeaa joka näyttäisi kuitenkin mustalta luomella? Mulla on vielä bonuksena herkät silmät.. Ripsareita olen uskaltautunut kokeilemaan Rimmeliltä, Lumenelta ja Avonilta ja ne on sopineet. Maybellinen ripsarit ja H&M:n eyeliner kirvelee aivan sairaasti, ei pysty pitämään yhtään. Jos ei löydy niin sitten varmaan kokeilen Avonin mustaa tussia.  O:)
« Viimeksi muokattu: 16.03.11 - klo:07:25 kirjoittanut Mena »

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #898 : 16.03.11 - klo:07:46 »
Käytin tyytyväisenä vajaan viikon verran Max Factoryn Glide & Define -rajaustussia, kunnes se tänä aamuna päätti olla antamatta enempää väriä. Hinkuttelin kahta vanhaa rajaustussia, että sain toisenkin silmän rajauksen valmiiksi eikä tarvinut lähteä kouluun silmäpuolena. Outo homma, tussin kärki ei edes näytä mitenkään kuluneelta (siis että sitä olisi käytetty kaupassa jo ennen ostamistani) ja tosiaan muutamia kertoja olen vasta ehtinyt käyttää. Vai onko tässä tussissa joku mekanismi, jolla väriä saa lisää ja jota en tiedä?

Heh, mulla ollut ihan sama ongelma tämän kanssa. Ehdin viikon käyttää ja sen jälkeen en ole väriä saanut, vaikka olen ravistellut ja tehnyt vaikka mitä. Ostin tämän Max Factoryn, kun ajattelin säästää, kun oma suosikki YSL:n liner on niin kallis. Täysin turha ostos siis ja jatkossa pysyn tässä YSL:n Easy liner for eyes <3.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #899 : 16.03.11 - klo:09:47 »
^^ Mena miten ois Rimmelin Exaggerate eye liner sävyssä 002 Absolute Brown? Tässä kuvassa oikeanpuolimmaisin :)
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa