Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247731 kertaa)

Tristy

• Vieras
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #900 : 16.03.11 - klo:10:04 »
^^ No onpa hienoa. Mullakin nimittäin oli aikeena säästää ja siirtyä Lancomen Liner designista hinnan vuoksi tuon Max Factoryn tussin käyttäjäksi. Surkuhupaisaa. :P

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 16.03.11 - klo:10:06 »
^^ Hei joo, toi voisi olla hyvä! Onhan se sellainen tussikynä, eikä dipattava? Kurkkasin eilen Tallinnan Kaubamajassa Rimmelin mutta ei ollut kuin dipattavia. Oli vähän kiirekin niin en ehtinyt muita merkkejä tutkia. Pitääkin käydä tsekkaamassa jos Anttilasta tms löytyisi tuota tussimallia. :)

Tristy

• Vieras
« Vastaus #902 : 16.03.11 - klo:10:25 »
^ Toi Rimmelin Exaggerate liner on tosiaan dipattavaa mallia ja mun mielestä siitä tulee aika paljon värimassaa kerralla, jota sitten täytyy yrittää pyyhkiä purkin reunaan. Muuten se on ihan ok, mutta mielestäni helppokäyttöisempiäkin on olemassa. Lumene Natural codella on ainakin edullinen tussiliner, jonka musta sävy ei ainakaan omasta mielestäni ollut erityisen intensiivisen musta eli sekin voisi sopia sulle. En nyt juuri muista onko heillä valikoimissaan myös ruskea, mutta luulisin sellaisenkin löytyvän.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 16.03.11 - klo:13:10 »
Mä en tykkää yhtään tuosta Natural Coden linerista. Se on ollut mulla nyt parisen viikkoa, ja se on ihan kuiva. >:( Aluksi, eli parin käyttökerran ajan, toimi kyllä "ihan ok:sti" mutta nyt tuolla ei kyllä tarkkoja eyeliner-rajauksia saa mitenkään aikaan. Tulos on samanlainen kuin kynällä, suttuinen ja epätasainen, joten se käykin vain pehmeän rajauksen tekoon. Vertauksena vanha huopatussi: väri tulee epätasaisesti, sitä saa hinkuttaa jonkin aikaa ennen kuin väriä tulee juuri ollenkaan, tulos on hailakka ja epätasainen. Surkea ostos.
So it goes.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 16.03.11 - klo:14:07 »
Mun mielestä noi ton testeritkin on niin kuivuneen oloisia olleet, että enpä ostais vaikka millasessa alessa olis. Tuntuu että tollaset tussimaiset on aika herkkiä kuivumaan ihan ylipäätäänkin?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #905 : 16.03.11 - klo:14:09 »
Mulla on Oriflamen Eyeliner Stylo ja se ei ole lainkaan kuivunut ja on tosi hyvä ja tekee tarkkaa jälkeä :) Ja oon siis jo pitkään käyttänyt. Puolisen vuotta tai enemmänkin kestää käytössä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #906 : 16.03.11 - klo:18:16 »
Mä ostin  pari viikkoa sitten 2kpl noita Natural Coden "huopatusseja" alesta, maksoivat euron kappale!

Mulla on tumma petrooli ja tummansininen. Ihan hyvin ovat nämä pari viikkoa toimineet, en tosin ihan joka päivä ole käyttänyt. Mä oon saanu tehtyä näillä siistin rajauksen helposti ja nopeasti, eikä tussi ole kuivahtanut. Ainut miinus poistamisesta, petroolin sävyinen varsinkin pysyy kuin tauti!!  :o Ei lähde kädestäkään pois edes saippualla hankaamalla ja silmissä pysyy vedenkestävän silmämeikin poiston jälkeenkin. Ehkä siinä syy etten ihan joka päivä käytä näitä  :)
« Viimeksi muokattu: 16.03.11 - klo:18:18 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 16.03.11 - klo:20:46 »
^Mulla on ihan samanlainen kokemus Natural Coden vihreästä tussista. Pesin meikit normaalisti (öljy + muu putsari) illalla, mutta huomasin vasta nukkumaan mennessäni peilistä, että mulla "vihertää" silmät! Oli vähän sellainen homeen näköinen sävähdys silmien ympärillä. Siinä sitten tein uuden kaksivaiheisen puhdistuksen, ja vieläkin jäi sitä hometta silmäkulmiin. Kolmannen kerran jälkeen sain lähestulkoon kaikki viherrykset pois, mutta täytyy tunnustaa, että sen verran toi kokemus mua lannisti, etten sen jälkeen ole ko. tussia käyttänyt. Harmi, sillä sävy on kauniin vihreä ja tuloskin oli ihan kiva.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #908 : 17.03.11 - klo:12:48 »
Auttakaa ihanat juurekset!
Minulla on haussa harmaanruskea - tai rusehtavanharmaa (eli siis taupe), 100% hileetön geelirajaus arkikäyttöön. Saisi olla hyvälaatuinen! Löytyykö esim. MAC:in aikaisemmista LE-kokoelmista? Muilta merkeiltä? Nuo Indeliblet eivät enää kelpaa - itse rajausväri on minusta ihan ookoo, mutta olen täysin kyllästynyt siihen, että värit jähmettyvät purkkiin ennen kuin niitä ehtii edes kunnolla käyttää.

Löytyiskö Inglotilta?

http://www.inglotcosmetics.com/matte.collection..............amc.eyeliner.gel/products/146/346

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #909 : 19.03.11 - klo:21:38 »
^^ Hei joo, toi voisi olla hyvä! Onhan se sellainen tussikynä, eikä dipattava? Kurkkasin eilen Tallinnan Kaubamajassa Rimmelin mutta ei ollut kuin dipattavia. Oli vähän kiirekin niin en ehtinyt muita merkkejä tutkia. Pitääkin käydä tsekkaamassa jos Anttilasta tms löytyisi tuota tussimallia. :)

Voi harmi, tuo onkin just semmonen dipattava... Mutta itselläni ei väriä ainakaan yhtään liikaa tule. Ja tuo on musta just sen takia tosi kiva, että väri on lähellä mustaa, mutta ei niin kova kuin musta.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 28.04.11 - klo:10:40 »
Mä päädyin hankkimaan NYX Super Skinny Markerin eli ohut tussi. Herranjestas miten vaikeaa sillä on piirtää verrattuna siveltimeen! Sivellin liukuu helposti, mutta tuon kanssa tuntuu että ei liu'u iholla vaan se on sellaista ärsyttävää tökkimistä. Olen jopa kerran saanut tuolla tehtyä rajaukset ja hankaluuden takia se on sitten jäänyt. Mä oon tosi huono tekemään tavallisella rajauskynälläkään nättiä rajausta yläluomelle. Pitäisi varmaan hankkia vaan kiltisti se sivellineyeliner, varmaan Wet'N'Wildilta jos niiden valikoimasta vielä tuo löytyy...  ???

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #911 : 01.05.11 - klo:20:53 »
Mun kokemuksen mukaan tussi-eyelinerit on aina surkeita - lopputulos on joko vetisen hailakka ja ei mitään, tai sitten voimakkaan yrmee ja lähtee valumaan silmistä (ilmeisesti aina ärsyttää mun silmiä), en oo yhtään sellasta löytäny joka ei ärsyttäis oli kallis tai halpa, pahin oli Helena Rubinsteinin - Max Factorin tussi oli tosi surkee, värillä ei oo väliä, kaikki ärsyttää -
Ainut joka vuosia sitte toimi oli Lancomen ohut tussie., jolla sai kauniit ohuet rajat eikä valunu.

Viimesin eye-liner ostokseni oli Paris, Berlinin kakku, jota käytän veden ja ohuen siveltimen kanssa; aivan ihana lopputulos eikä valu.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #912 : 02.05.11 - klo:01:08 »
Ainakin Kojin Dolly wink tussimainen silmänrajauskynä on ollut tosi huippu. Kärki on tosi ohut eli saa tehtyä joko ohutta tai paksumpaakin jälkeä. Pitää ostaa uusi kuin edellinen loppuu. Aika kauan ollut käytössä tuo nykyinen eikä vielä osoita kuivumisen merkkejäkään.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 03.05.11 - klo:14:51 »
Mä sorruin tilaamaan NYXiltä 3 nestemäistä eyelineria sävyissä dark brown, silver ja aqua. Toivottavasti on hyviä, toisaalta 13$ ei paha hinta yhteensä vaikka olisikin susia. ::) Noissa pitäisi olla sivellin.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #914 : 26.05.11 - klo:18:37 »
Multa loppui juuri Sensain Liquid Eyeliner, josta olen tykännyt kovasti. Kärki on tussimainen, ja helppo piirtää juuri sellainen rajaus kuin haluaa. Pohdin nyt että raaskinko ostaa tuohon uuden väripatruunan, vähän hintavaa touhuahan tuo on. Toisaalta kun on kerran hyväksi todettu, niin en tiedä viitsinkö lähteä etsimään edullisempaa vaihtoehtoa, kun se on sitten hutiostoksien sarja...

Mistä ihmiset on tilailleet Urban Decayn 24/7 -rajauskyniä? Niihin olen kynäpuolella tykästynyt kovin :)
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.