Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246917 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #915 : 26.05.11 - klo:20:13 »
^ Mun kaikki UD kynät on Look Fantasticistä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #916 : 09.06.11 - klo:13:00 »
Olisiko kellään suositella hyvää ja kestävää luumun tai lämpimän violetin sävyistä rajauskynää? Saa olla matta tai helmiäinen/metallinhohtoinen. Itse olen nyt testannut Goshin Velvet Touchin ja Make up foreverin rajauskyniä ja kumpikin levittyy todella huonosti. Molemmat mössööntyvät yhteen kohtaan luomea eivätkä tartu toiseen kohtaa ollenkaan. Millään muulla sävyllä kuin luumulla mulla ei ole tätä ongelmaa ja esim Goshin kynät toimivat muissa sävyissä ihan moitteettomasti.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #917 : 10.06.11 - klo:01:30 »
^ MACin Prunella.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #918 : 10.06.11 - klo:09:40 »
Olisiko kellään suositella hyvää ja kestävää luumun tai lämpimän violetin sävyistä rajauskynää? Saa olla matta tai helmiäinen/metallinhohtoinen.

UD:n 24/7 -kynistä Rockstar ja 1999 on tätä sävymaailmaa. 1999 on punaisempi ja metallisempi; tosin siinä on muistaakseni ärsyttävää glitteriä. Rockstar on enempi sellainen ruskeaan taittava, mattaisempi violetin/luumun sävy, ja onneksi ilman glitteriä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #919 : 13.07.11 - klo:12:22 »
Haluaisin sisäluomelle tarkoitetun kynän (kajal?), joka olisi sellainen helmiäisen/nuden värinen. Valkoinen näyttää tyhmältä, mutta hieman nude/persikkainen tms olisi varmaan kiva. Mulla on Natural Codenko se nyt oli silmämeikkikynä, mutta tuo ei kyllä pysy mulla sisärajauksessa. Silmän sisänurkkaan sitä siis käyttäisin. IsaDoralta mulla on musta kajal, ja se on ihan ok hyvä.

Myös jotkut kivat kesäisen väriset kajalkynät kiinnostaisi, mitkä pysyisivät hyvin. Minkälaista laatua esim. Make Up Storen tai MAC:n kajalit ovat?

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #920 : 13.07.11 - klo:12:33 »
^ Varmaankin paras nude kajal on Isadoran Inliner Kajal sävyssä Blonde. Ostin juuri äsken ja on kyllä aivan mahtavaa kamaa, tarttuu sisäluomelle niin helposti verrattuna aikaisemmin käyttämääni Natural Coden Peachiin!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #921 : 11.09.11 - klo:18:42 »
^Täytyy varmaan tuo ostaa joskus.

Osaako joku verrata MAC:in ja Make Up Storen glitter eyelinereita keskenään? Variseeko jompikumpi? Mietin olisiko tuollainen kiva lisä bilemeikkiin, mutta en tiedä sopisiko se tummempaan meikkiin tai smoky eyes meikkiin, mielipiteitä?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #922 : 12.09.11 - klo:18:49 »
^^Blonde tarttuu kyllä ihanan pehmeästi, mutta lähti kyllä vilkkaasti kävelemäänkin ainakin omista silmistäni.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #923 : 12.09.11 - klo:20:01 »
Miten tuo Isadoran inliner tarttuu ja pysyy Lumenen vastaavaan verrattuna, olisko kokemuksia? Mä olen käyttänyt monta kynää tuota Lumenea ja nyt kun tätä ketjua vilkaisin, niin kiinnostaisi kokeilla muitakin kyniä seuraavaksi. Varsinkin jos sattuisi pysymään paremmin. Mulla on myös tuo Natural Coden persikka, aivan loistava sävy ja sopivasti hohtava, mutta ei tosiaan tartu ja pysy kovin hyvin sisärajauksissa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #924 : 18.10.11 - klo:14:06 »
Mulla on IsaDoralta musta inliner kajalkynä, ja se tarttuu tosi hyvin mun mielestä. Lumenesta mulla ei ole kyllä kokemusta.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #925 : 18.10.11 - klo:14:14 »
Miten tuo Isadoran inliner tarttuu ja pysyy Lumenen vastaavaan verrattuna, olisko kokemuksia?

Tarkoitatko sitä Lumenen vanhaa super visual kohl kajalkynää vai jotain niiden nykyisessä valikoimassa olevaa kynää?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 05.11.11 - klo:16:55 »
Kaipaisin vinkkejä mustasta silmänrajauskynästä, joka tarttuu hyvin, ei leviä ja pysyisi mustana. Tällä hetkellä mulla on joku L'orealin kynä, joka on muuten hyvä, mutta sen väri haalistuu päivän mittaan. Muutamassa blogissa (esim. Café Makeup, Karlasugar) oli kehuttu Armanin La Femme Bleue Long Wear Waterproof Eye Penciliä, mutta se on LE eikä siis enää saatavilla.

Suosituksia? MACin kynistä mulla ei ole kokemusta, löytyykö niissä jotain kokeilemisen arvoista?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #927 : 06.11.11 - klo:11:46 »
^MACin kynät on kyllä parhaimmistoa sisärajauksiin, pysyy hyvin paikoillaan eikä haalistu ainakaan mulla. Eye Kohl siis kyseessä ja musta sävy Smolder. Urban Decayn musta Zero on myös yhtä hyvä ja laadukas. Ysl uusi vedenkestävä kajalkynä ajaa saman asian. Näitä on useampia, joista tykkään mutta tässä kolme parasta kokeilemaani.

Ainiin, jos sivellin taipuu käsissä hyvin niin yksi kestävimmistä ja parhaista siveltimellä levitettävistä tuotteista on Joe Blascon Ultamatte, voidemainen rajaus, jonka purkki kestää käytössä ikuisuuden  :)
« Viimeksi muokattu: 06.11.11 - klo:12:44 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #928 : 11.11.11 - klo:07:38 »
^Kiitos, mutta kaipaisin nimenomaan kynää ja silmänrajauskynää, en kajalia. Teen aina ylärajaukset silmiin ja arkiaamuisin kynä on nopeampi kuin nestemäinen eyeliner tai geeli.

Mutta MACin valikoiman voisi silti katsastaa seuraavalla visiitillä.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #929 : 11.11.11 - klo:12:40 »
Missy, oletko kokeillut Rimmelin Exaggerate- kyniä? Omassa käytössä toi musta oli todellakin musta ja pysyy myös koko päivän. Kaiken lisäksi se on vielä edullinenkin :)