Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246648 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #930 : 14.11.11 - klo:23:22 »
^^ Voisin suositella Chanelin stylo yeux waterproof silmänrajauskynää sävyssä Ebene (musta). Mulla ei oo ikinä pysynyt silmänrajauskynät koko päivää hyvänä, tämä on ensimmäinen joka on todella syvä musta ja pysyy myös mustana, ei haalistu. On siis vedenkestäväkin! Mun HG-tuote, pysyy todellakin koko päivän. Hinta n. 30€, tämän näköinen tuote:

http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/Makeup-Eyeliner-STYLO-YEUX-WATERPROOF-89255
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #931 : 19.11.11 - klo:10:07 »
^Café Makeupin mukaan tuo on "soft black" eikä siis ihan kunnon musta.  ???  Mulla on yksi Chanelin kynä ja se on kyllä hyvä, mutta haluan todella mustan kynän. Ehkä otan nyt jonkun markettikynän (esim. Rimmel) ja toivon että Armanilta tulee niitä kehuttuja kyniä vielä uudelleen. (En oikein ymmärrä miksi perusmusta rajauskynä pitää olla LE...)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #932 : 20.11.11 - klo:00:03 »
^ Mun mielestä tuo on todellakin ihan syvä musta. Voittaa kaikki testaamani silmänrajauskynät, esim. MUFE:n waterproof musta silmänrajauskynä on paljonpaljon hailakampi kuin Chanel.  Kannattaa käydä vaikka testeristä kokeilemassa. :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #933 : 22.11.11 - klo:08:52 »
Ostin helsingin reissulta MACin smoulder rajauskynän, jota on kovin hehkutettu monissa blogeissa. En ymmärrä onko vika minussa vai kynässä, mutta tämä on kyllä ihan täysi floppi omassa käytössä. Levittyy kyllä kuin unelma ja sävy on todella musta, mutta sisärajauksessa tämä katoaa alle viidessä minuutissa. Minulla ei ole vetiset silmät ja yleensä merkin kuin merkin kajalit pysyvät hyvin mutta tämä ei kyllä toimi ei yhtään. Noh, jospa kynälle jotain käyttöä keksisi.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #934 : 23.11.11 - klo:21:04 »
Meneeköhän oikeaan ketjuun mut laitanpa kuitenkin:
kuinka puhdistatte kajalkynän terän? Itse käytän eri kyniä mm. Yves Rocherin ja Diorin kyniä kajalina, mutta karmaiseva oli lukemani tieto siitä että nuo kynät sisältävät eniten likaa kaikista meikkitarvikkeista... ??? Kynien terät  ja teroittimet on siis todellisia bakteeripesiä ja silmien lähelle tuotuna kyllä aikas vaarallisia.

Kommentteja, pliiz. -Tänään pesin ja desinfioin kaikki teroittimet ja putsasin kaikki kynät...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #935 : 23.11.11 - klo:22:51 »
^ Pyyhin terää paperiin kunnes terästä on esillä puhdas pinta. Teen tuon vain, jos minulla on aihetta epäillä kynän "saastuneen". Sama kikka huulipunien kanssa, jos punan hygieenisyys epäilyttää. Bakteerit ym. epäpuhtaudet on käsittääkseni tuotteen pinnassa. Nestemäiset tuotteet (eye linerit, huulikiillot ja ripsivärit) sen sijaan saastuu läpikotaisin heti ekalla käyttökerralla.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #936 : 24.11.11 - klo:18:40 »
Kaipaisin vinkkejä mustasta silmänrajauskynästä, joka tarttuu hyvin, ei leviä ja pysyisi mustana

Tulee nyt pari viikkoa jäljessä, mutta Goshin Velvet Touch sävyssä Black Ink on paras sysimusta silmänrajauskynä, jota koskaan olen kokeillut. Pysyy taatusti koko päivän, ei suttaa, tahraa eikä leviä. Levittyy erittäin helposti. Koostumus on liukuva, mutta riittävän jämäkkä, jotta kynän saa teroitettua teräväksi. Hintakin on erittäin kohtuullinen, alle 10e muistaakseni. Sokokset myyvät Goshia.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #937 : 25.11.11 - klo:07:39 »
^Kiitos, en ole vielä eyeliner-kaupoille "ehtinyt" joten testaan tuon sitten samalla.  :)
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

chai

• Vieras
« Vastaus #938 : 25.11.11 - klo:14:46 »
Mä olen ihan vasta-alkaja silmän rajauksissa ja kyselenkin ehkä vähän tyhmiä. Millaisella siveltimellä laitatte geelirajauksen? Mulla on kapeakärkinen sivellin ja lättänä, ohut sivellin, onko näistä jompikumpi ehdottomasti parempi vai onko makuasia? Onko jotain erityisiä juttuja, joita kannattaa ottaa huomioon, kun tekee geelillä tightliningin? Kiitos!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #939 : 25.11.11 - klo:15:03 »
^ Riippuu paljon silmän muodosta kumpi toimii paremmin, lättänä vai terävä sivellin vai molemmat. Minulla on käytössä molempia. Litteä sivellin toimii minulla paremmin kissamaisissa rajauksissa, mutta muuten tykkään käyttää teräväkärkistä sivellintä. Terävän siveltimen pitää olla kuitenkin riittävän napakka, että rajauksen saa siististi.

Tightliningiin litteä sivellin on mielestäni parempi, koska sillä saa paineltua väriä paremmin ripsien sekaan.

Mutta nää on ihan makuasioita niinkuin vähän arvelitkin. :)

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #940 : 30.11.11 - klo:19:54 »
Täytyisi löytää pikkujouluja varten kultainen glitter eyeliner. Tai edes sellainen musta eyeliner, jossa on selkeitä kultaisia hippuja. Minulta löytyy jälkimmäisenlainen hopea glitterillä, ja se on muistaakseni Wet&Wildin. Ei kovin hyvä, kirvelee silmiä ja hopeahiput aika huomaamattomia. Onko kellään suositella tuollaista hyvää kultaglitter -eyelineria?  :)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #941 : 30.11.11 - klo:20:40 »
Mä ostin juuri IsaDoran kultaisen glitterlinerin. Tosin olisin halunnut, että se glitter olisi ollut isompaa ja sellaista selkeämpää ja kimaltelevaa, tuo IsaDoran näyttää ennemminkin kullan väriseltä eyelinerilta. Make up storelta olisi ollut omaan makuuni parempi (mutta myös hieman kalliimpi), mutta en löytänyt sitä Stockalta.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #942 : 30.11.11 - klo:20:57 »
Miten tuo Isadoran inliner tarttuu ja pysyy Lumenen vastaavaan verrattuna, olisko kokemuksia?

Tarkoitatko sitä Lumenen vanhaa super visual kohl kajalkynää vai jotain niiden nykyisessä valikoimassa olevaa kynää?

Oho, multa jäänyt unholaan kokonaan tämä asia. En edes muistanut, että oon asiasta kysellyt...hattarapää ::) Mulla on siis juuri tuo kyseinen vanha super visual kohl kajal. Mitä nyt lueskelin tätä ketjua, niin voisin kyllä tuon Isadoran hankkia seuraavaksi.

Myös tuo Ellulin mainitsema MACin Smolder kuulostaa hyvältä!
« Viimeksi muokattu: 30.11.11 - klo:20:59 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #943 : 30.11.11 - klo:21:05 »
Täytyisi löytää pikkujouluja varten kultainen glitter eyeliner. Tai edes sellainen musta eyeliner, jossa on selkeitä kultaisia hippuja. Minulta löytyy jälkimmäisenlainen hopea glitterillä, ja se on muistaakseni Wet&Wildin. Ei kovin hyvä, kirvelee silmiä ja hopeahiput aika huomaamattomia. Onko kellään suositella tuollaista hyvää kultaglitter -eyelineria?  :)

http://www.pretty.fi/sparkle-eyeliner-rajauskyna-p-2919.html Multa löytyy tuollainen kullanvärinen ja olen kyllä tykännyt siitä.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #944 : 30.11.11 - klo:21:15 »
^Onko tuossa selkeät glitterit? Ettei ole pelkästään tavallinen kultainen eyeliner?

Make up storen katsastan myös, jos vaan löydän. Tänään kiertelin kauppoja, mutta ei osunut ainakaan silmään.. Lapanen, osaatko sanoa oliko siinä niitä kunnon glitterhippuja? Mahdollisimman näyttävää eyelineria siis etsin.  ;)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos