Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246905 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #945 : 30.11.11 - klo:21:20 »
^ Tuo on kyllä tuolta prettystä nyt loppu, siis kultainen. Make Up Storea löytyy Sokoksista!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #946 : 30.11.11 - klo:21:35 »
Witura, on ihan selkeät glitterit. Harmi jos se on nyt loppunut.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 30.11.11 - klo:21:47 »
Witura, tuossa Make up storen linerissa on ihan kunnon glitterhiput ja on näyttävämpi huomattavasti kuin toi mun ostama IsaDora.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

chai

• Vieras
« Vastaus #948 : 09.12.11 - klo:13:33 »
Mulla olisi kerran kokeiltu Indelible Chocolate Mousse myynnissä, allekirjoituksen linkistä pääsee ilmoitukseen.  ;)

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #949 : 15.12.11 - klo:13:29 »
Miltähän merkiltä löytäisin kohtuullisen hintaisen rajaustussin??
Mulla oli Avonin tussi mutta siitä ei tullut mustaa jälkeä kovin kauaa =(

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #950 : 15.12.11 - klo:13:32 »
Mä ostin viikonloppuna Maybellinen Master Precise tussin. Kestosta en luonnollisesti osaa vielä sanoa mitään mutta kärki on tosi hyvä!

*muoks* ja kehuja olen kuullut myös H&M:n (?!) tussirajauksesta
« Viimeksi muokattu: 15.12.11 - klo:13:35 kirjoittanut maaju »
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #951 : 15.12.11 - klo:22:56 »
*muoks* ja kehuja olen kuullut myös H&M:n (?!) tussirajauksesta
H&M:n musta tussi on ollut ihan ok. Joskus kesällä sen ostin ja ihan samanlaista jälkeä tulee edelleen. Tosin en ole sitä käyttänyt kovin usein, saattaa olla, että enemmällä käytöllä kuivuu helpommin tms. Ainoa miinus siitä, että tussin pää ei ole edes omassa käytössä pysynyt ihan siistinä vaan hapsottaa vähän, jos tarkasti katsoo.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #952 : 16.12.11 - klo:15:43 »
Itse ostin Rimmelin nestemäisen eyelinerin kaveriksi Maybellinen Master Drama Khol liner-rajauskynän ja tykkään kovasti. Normaalisti inhoan rajauskyniä, kun niistä ei lähde väriä ja niitä pitää oikeasti jynssätä iholle ja se tuntuu ikävältä. Tästä lähtee todella paljon väriä pelkällä sipaisulla, koostumus on tuollainen voidemaisen kynämäinen  ;D

Kynän rajausjälki on melko paksu, eli mikäli hakee ohuen ohutta tarkaa rajaa, niin ei ole nestemäisen eyelinerin voittanutta. Tämä kynä on aivan loistava paksuihin rokkirajauksiin, smoky eye-silmiin tai jos haluaa häivytetyt, pehmeämmät rajaukset. Itse laitan yleensä rajauksen päälle luomiväriä, jolloin itse rajaus ei näy selkeästi vaan ripsiraja on vaan häivytetty tummemmaksi.  Itse ostin Charcoal Grey-sävyn joka näyttää mielestäni lähes mustalta, ultra black oli sitten todella intensiivinen musta. Hintaa oli sen noin 8€. Todella positiivinen yllätys, en olisi uskonut rajauskynällä saavan yhdellä kevyellä pyyhkäisyllä näin paljon pigmenttiä ja intensiivisyyttä  :ts

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #953 : 29.12.11 - klo:10:36 »
APUA!! Kertokaa joku Juures, mitä tilalle kun ilmeisesti YSL:n Easy Lineria ei enää saa kaupasta.  :'(
Voisiko joku ystävällinen sielu please suositella jotain mikä olisi samanlainen kuin Easyliner? Se on ollut mun mielestä paras ikinä. Sillä saa jopa tärisevällä kädellä bussin kyydissä piirrettyä täydelliset rajaukset. Jopa tällainen tumpelo. Ja tykkään kun siinä oli niin terävä kärki ja tuli niin siistiä jälkeä. Sai tehtyä sellasen ohuen ja siistin rajauksen. Olen jo muutamassa kempsussa käynyt kyselemässä kynää ja pakko se on uskoa ettei sitä saa enää. En kuitenkaan viitsisi tehdä kovin montaa hukkaostosta ja kokeilla kaikenmaailman linereita.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #954 : 29.12.11 - klo:22:03 »
Mä ostin Gosh'in rajauskynän, sopivan pehmeä, ei tartte kovalla kynällä jynssätä luomea - väri Metal Brass, sellanen mustanruskea jossa on aavistuksen metallista helmiäistä - 9,90.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #955 : 30.12.11 - klo:12:24 »
APUA!! Kertokaa joku Juures, mitä tilalle kun ilmeisesti YSL:n Easy Lineria ei enää saa kaupasta.  :'(
Voisiko joku ystävällinen sielu please suositella jotain mikä olisi samanlainen kuin Easyliner? Se on ollut mun mielestä paras ikinä. Sillä saa jopa tärisevällä kädellä bussin kyydissä piirrettyä täydelliset rajaukset. Jopa tällainen tumpelo. Ja tykkään kun siinä oli niin terävä kärki ja tuli niin siistiä jälkeä. Sai tehtyä sellasen ohuen ja siistin rajauksen. Olen jo muutamassa kempsussa käynyt kyselemässä kynää ja pakko se on uskoa ettei sitä saa enää. En kuitenkaan viitsisi tehdä kovin montaa hukkaostosta ja kokeilla kaikenmaailman linereita.

Voi ei! Tää on munkin ehdoton lemppari. Nyt olen jatkanut loppuneen käyttöä H&M:n tussilla niin, että teen rajauksen YSL:llä ja otan väriä H&M:n tussista. Säälittävää kyllä, mutta en ole muistanut/ehtinyt ostaa uutta ja nyt sitä ei sitten enää saakkaan :'(. Eli vinkkejä mistä tätä YSL:ää vielä voisi saada tai vastaavaa tilalle, kiitos :).

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #956 : 30.12.11 - klo:15:36 »
Strawberrynetissä näyttäisi ainakin olevan YSL:n Easy Lineria, 29 €.

http://fi.strawberrynet.com/makeup/yves-saint-laurent/?LineId=8824#8824

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #957 : 07.01.12 - klo:01:15 »
Ostin Maybellinelta Master Drama Khol Linerin mustana ja täytyy sanoa, että nyt löytyi suosikkirajauskynä! :l Väri on oikeasti intensiivinen musta, levittyy äärimmäisen pehmeästi ja sulavasti (sain jopa tehtyä tällä skarpit siipirajaukset) ja sokerina pohjalla.... tämä pysyy luomilla, ei lähde suttaamaan silmien sisänurkissa eikä myöskään tartu kulmaluulle. Yleensä rajauskynien kanssa joutuu tekemään kompromisseja joko intensiivisyyden, keston tai levittyvyyden kanssa, mutta nyt kyllä löytyi täydellinen paketti.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #958 : 14.01.12 - klo:19:30 »
Laiska hakija taas... anteeksi.

Löytyykö joltain markettimeikkifirmalta hyvin vaaleaa oliivinvihreää rajauskynää? Järkihinnalla eli alle kymppi? Hiusväritummuusasteikolla noin seiskaa (pahvilaatikon tummuinen). Olen niin vaaleaihoinen että vähänkään tummemmat rajauskynät eivät sovi vaivalla opettelemaani kevyeen arkimeikkiin ja nyt tuntuu siltä että tämä "pohja, ripsari, vaaleanruskea rajaus, sävyttävä huulirasva" -setti voisi kaivata hieman väriä. Mutta vain hieman. En siis hae mitään lehmuksenvihreää vaan ruskehtavanoliivia, ja ehdottomasti kynänä, ei siis tusseja eikä luomivärejä joilla voisin rajata. Ihan lähi-Anttilassa ajattelin shoppailla.  
this too shall pass.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #959 : 14.01.12 - klo:21:00 »
^ Miten olis tämä: http://www.isadora.com/?id=3637 Luulis löytyvän sävyistä tuommoinen oliivin värinenkin, muistaakseni oli, kun viimeksi noita katselin :) Eikä tainnut olla älyttömän tummakaan! Tuo on tosi hyvä rajauskynä, pehmeä ja pysyy eikä ärsytä silmiä ja hintaa alle kymppi.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos