Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247592 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #960 : 14.01.12 - klo:21:08 »
deko Goshilla on mielestäni aika täydellinen, Velvet eyeliner sävyssä Golden Moss (jos muistan oikein). Kynä ei ole ihan matta, vaan sellainen shimmerinen upea oliivinvihreä. Olen useamman moisen kynän kuluttanut :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #961 : 14.01.12 - klo:22:02 »
kiitti Chaos & RQ

Eli isadora & gosh ekaksi etsintään.

olen tosi n00b meikkien kanssa enkä jaksa metsästää "sitä täydellistä sävyä" mistään nettikaupoista eli perusmarketti on minun meikkiostospaikkani. Huomenna pitäisi sään salliessa tehdä pieni Anttila-kierros eli sieltä siis löytyy jos on löytyäkseen.

(vähän hävettää tässä iässä olla näin piittaamaton kaunistautumisen suhteen)

erit:
ostin sitten isadoran oliivinvihreän rajauskynän Anttilasta. Törmäsin paikalliseen kosmismyyjään ja hän suositteli tätä sävyä, on kuulema monikäyttöinen ja tuoksuton ja moneen tummuusasteeseen sopiva (mielestäni oli vähän tumma tarpeeseeni).  Ja koska kynä oli alle kympin niin ostin. Tuntuu ihan mukavalta. Ajattelin lisätä tämän arkimeikkiin, elii tekemällä pohjan normaalisti eli mustan ripsarin ja vaaleanruskean perusmallisen kynärajauksen ripsirajaan ja sitten lisäksi tätä vihreää yläluomelle ulkonurkkaan lisäväriksi.

Kiitos kovasti osallistumisesta, vinkeistä ja myötäelämisestä ;)
« Viimeksi muokattu: 20.01.12 - klo:21:57 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #962 : 27.01.12 - klo:10:58 »
Posti toi Cherry Culturelta tilaamani Milanin kehutun Liquif'eye metallic eyelinerin ja olen kyllä aika myyty tämän kynän kohdalla! Viimeisen vuoden olen käyttänyt silmän sisärajaukseen Revlonin Colorstaytä, mutta se taisi nyt saada hyvin varteenotettavan kilpailijan. Milanin kynä on hyvin voidemainen, joten se levittyy ilman sen kummempaa painamista ja jälki on oikeasti mustaa. Pari meikkiä olen nyt tuon kynän kanssa tehnyt ja sisärajaus on pohjustuksen (UDPP) ja rajan päälle tuputellun mustan luomivärin avulla kestänyt lähes muuttumattomana 5-6 tuntia ilman mitään eyelinerin lisäilyä pitkin päivää. Milanin kynä muistuttaa koostumukseltaan aika paljon UD 24/7 kyniä, mutta ainakaan mulla UD:n kynät ei pysy sisärajauksessa juuri ollenkaan.

Jos jotain miinusta pitää antaa niin se on tosiaan se voidemainen koostumus, joka tekee teroittamisesta aika hankalaa. Täytynee jäähdytellä kynää vähän jääkaapissa ennen teroittelua, niin jospa tuotetta ei menisi ihan älyttömästi hukkaan.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #963 : 27.01.12 - klo:19:31 »
Osaisiko joku vinkata mustaa nestemäistä eyelineria, joka antaisi kiiltävän, muttei shimmerisen tuloksen? Wet 'n Wildin ihana MegaLiner alkaa loppumaan, mutta se on täysin matta. Haluaisin jotain vaihtelua :)

Maybellinen Line Stiletto- rajauksen tulos näyttää ihanalta nettisurffailun perusteella, mutta olisiko Suomesta mahdollista löytää sentyyppistä eyelineria? Muuten ostan tuon Maybellinen Ebaysta...

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #964 : 02.02.12 - klo:00:40 »
Mä rakastan rajata silmiäni, mutta kajal ja eyeliner ovat ikuisia ongelmia. Tällä hetkellä kajalina on Benecosin kynä, mutta se leviää pitkin yläluomea päivän aikana paljon helpommin kuin aiemmin käytössä ollut Lumene. Samaa ongelmaa on tavannut olla eyelinereiden kanssa. Tällä hetkellä meikkikorissa on Laveran eyeliner, mutta sitä en ole kauheasti vielä uskaltanut käyttää. Väsyttää ainainen pettyminen noiden leviämiseen. Mulla on jotenkin tosi öljyiset luomet, vielä koskaan en ole löytänyt rajauskynää tai lineria joka ei leviäisi normaalin päivän aikana niin, että korjaaminen on hankalaa ja ärsyttävää.

Olisiko hyviä suosituksia, vai alanko käyttää vaan permanenttitussia? :D

EDIT: Kiitos pekaani! Laitanpa tuon kirjanmerkkeihin niin tilailen jahka palkka rapsahtaa tilille. :)
« Viimeksi muokattu: 02.02.12 - klo:14:28 kirjoittanut Harlequina »
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #965 : 02.02.12 - klo:08:48 »
Mad Mineralsin nestemäinen on kyllä ihmeainetta. Sopii herkkäsilmäiselle, ei valu, ei leviä. Eikä kyllä lähde poiskaan kovin hyvin. Se onkin tuotteen ainoa miinus, en jaksa hangata baari-illan jälkeen vessassa meikkejä puolta tuntia. Sama homma hutien kanssa, aika hankala saada tops-puikolla pyyhittyä, helposti jää haalea jälki (en tosin ole niin tarkka, koska ei se kauas kuitenkaan näy).

Mulla on noita kaksi, vihertävä ja sininen, molemmat on tosi tummia ja ainakin mun mielestä näyttää mustalta, jossa on vähän sävyä seassa.

http://madminerals.org/item_1019/Indelible-3-In-1-Waterproof-Liquid-Eyeliner.htm
« Viimeksi muokattu: 02.02.12 - klo:08:50 kirjoittanut pekaani »

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #966 : 02.02.12 - klo:20:57 »
Osaisiko joku vinkata mustaa nestemäistä eyelineria, joka antaisi kiiltävän, muttei shimmerisen tuloksen? Wet 'n Wildin ihana MegaLiner alkaa loppumaan, mutta se on täysin matta. Haluaisin jotain vaihtelua :)

Maybellinen Line Stiletto- rajauksen tulos näyttää ihanalta nettisurffailun perusteella, mutta olisiko Suomesta mahdollista löytää sentyyppistä eyelineria? Muuten ostan tuon Maybellinen Ebaysta...

Mä tykkään hirveästi Goshin Long Lasting Eyelinereistä, joita mulla on ollut kolmessa sävyssä eikä yksikään ole mun mielestä ollut matta (ainakaan verrattuna Lumenen Blueberry Liquid Eyelineriin joka mulla on ollut ohessa käytössä ja joka on täysin matta). Mulla ei oo hetkeen ollut tuosta Goshista ihan sitä mustaa versiota, mutta muistaakseni sekin teki juuri sillaista kiiltävää jälkeä :).
1c M ii BSL

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #967 : 10.02.12 - klo:00:17 »
Tilasin iHerbistä tämän Physician's Formulan Eye Booster -linerin, ja näin yhden päivän kokeilun perusteella sanoisin tykkääväni kovasti, ja suosittelen muillekin  :ts

Kärki on sivellinmäinen, ohut, terävä ja jämäkkä. Jopa tällainen rähmäkäpälä sai lähes siedettävät rajaukset aikaiseksi :)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #968 : 10.02.12 - klo:15:21 »
^ Mulla on tuo myös ollut käytössä viikon verran ja ihan mielettömän hyvä! Tarkat rajaukset saa tehtyä ja väri on kunnon musta. Toivottavasti toimii hyvin jatkossakin ja ois riittoisa. En usko tuon mitenkään kasvattavan ripsiä tai vahvistavan, mutta erittäin hyvä rajausväri on! Suosittelen myös!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #969 : 13.02.12 - klo:13:44 »
Tuleekohan kenellekään mieleen vedenkestävää ja mattamustaa nestemäistä eyelineria? Käytän tällä hetkellä Estee Lauderin Double Wearia joka olisi muuten täydellinen mm. kestoltaan, mutta kun se jättää kiiltävän lopputuloksen niin voin sanoa olevani vain 99% tyytyväinen. ::)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #970 : 15.02.12 - klo:18:17 »
Löysin ruokaostosten lomassa Natural Coden Eye Dramatizerin Liquid Eyeliner ja kerrankin tykkään ja ei leviä. Kokeilin sitä jo kaupassa ja päädyin lopulta ostamaan sen. Inhoan liian vetisiä eyelinereita, jotka mulla yleensä heti leviävätkin ja niistä tulee mulla aina epätasapainoisia ::). Nyt uskoin onnistuvani löytämään sen, joka pysyy ja ei sottaa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #971 : 15.02.12 - klo:18:48 »
Mad Mineralsin nestemäinen on kyllä ihmeainetta. Sopii herkkäsilmäiselle, ei valu, ei leviä. Eikä kyllä lähde poiskaan kovin hyvin. Se onkin tuotteen ainoa miinus, en jaksa hangata baari-illan jälkeen vessassa meikkejä puolta tuntia. Sama homma hutien kanssa, aika hankala saada tops-puikolla pyyhittyä, helposti jää haalea jälki (en tosin ole niin tarkka, koska ei se kauas kuitenkaan näy).

Mulla on noita kaksi, vihertävä ja sininen, molemmat on tosi tummia ja ainakin mun mielestä näyttää mustalta, jossa on vähän sävyä seassa.

http://madminerals.org/item_1019/Indelible-3-In-1-Waterproof-Liquid-Eyeliner.htm

Sain tämän eilen ja huh mitä tavaraa! Suti on mielestäni liian iso ja kömpelö, tavara itsessään kuin tervaa. Piti antaa kuivua kauan. Mutta sitten ei liikkunut. Ei mihinkään. Hudit sain hyvin pois öljyssä kostutetulla tops-puikolla, mutta luomissa mulla on vieläkin vähän mustia jälkiä. :D Tujua tavaraa! Pitää siis taktikoida tämän kanssa.

EDIT: No, eipä kestänyt luomissa paikallaan pitkää iltaa. Levisi tuohon kulmaluun päälle ja tahrautui. Ja tosiaan puhdistaminen on ihan tuskaa. Hmm, ei sittenkään niin hyvä tuote kuin toivoin. :(
« Viimeksi muokattu: 18.02.12 - klo:11:49 kirjoittanut Harlequina »
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #972 : 02.03.12 - klo:08:22 »
^ No voi harmi  :(. Mulla tuo taas ei lähde millään, vaikka kuinka jynssäisi. Pysyy siis loistavasti koko illan. Sivellin sopii kyllä paksuihin rajauksiin mutta käytän myös erillistä sutia.

Kaipaisin vinkkiä halvasta jumboluomivärikynästä. Haluaisin vähän väriä alaluomelle, mutta jauhemaiset luomivärit ei oikein pysy. Jumboväri olisi nopea tapa vetäistä ympäri silmää  :P. Mielellään joku mitä löytyy Sokoksesta ja sitä pienemmistä kaupoista.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #973 : 02.03.12 - klo:21:48 »
Löysin ruokaostosten lomassa Natural Coden Eye Dramatizerin Liquid Eyeliner ja kerrankin tykkään ja ei leviä. Kokeilin sitä jo kaupassa ja päädyin lopulta ostamaan sen. Inhoan liian vetisiä eyelinereita, jotka mulla yleensä heti leviävätkin ja niistä tulee mulla aina epätasapainoisia ::). Nyt uskoin onnistuvani löytämään sen, joka pysyy ja ei sottaa.

Mä juuri ostin tuon hädässä (kun Goshia ei täällä päin myydä), enkä tykkää ollenkaan! Siis pysyvyys on kyllä ihan hyvä, mutta osa rajauksesta tarttuu ripsientaivuttimeen (annan rajauksen kuivua ainakin sen 5 min levityksen jälkeen, joskus laitan myös mustaa luomiväriä päälle) ja rajauksen väri on enemmänkin haaleanmusta verrattuna WnW:n MegaLineriin. Pieni pettymys kyllä, mutta käytän kuitenkin loppuun.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #974 : 03.03.12 - klo:18:40 »

IsaDoran vedenkestävä musta eyeliner on juuri sellainen, kiiltävä mutta ei shimmerinen. Väri todella intensiivinen musta.