Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 247225 kertaa)

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #975 : 06.03.12 - klo:10:56 »
Kuinkahan nuo Wet n Wildin ja ELFin geelirajaukset toimivat sisärajauksena? Multa löytyy jo Inglotin geeli ja MACin Fluidlinea on tietysti kehuttu paljon, mutta entäpä nuo halvemmat vaihtoehdot?

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #976 : 10.03.12 - klo:21:11 »
Gosh'in rajauskynä Metallic Brass - hiukan helmiäistä sisältävä harmaanmusta on aika surkee, se väri ei jotenkin tartu luomiin eikä näytä miltään.

Sen sijaan Rimmelin musta rajauskynä hylsyssä on aina yhtä hyvä - Tosi mustan musta ja pehmee, harmi vaan et sitä väriä on niin vähän et se hupenee alta aikayksikön.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #977 : 10.03.12 - klo:21:23 »
Osaatteko suositella jotain tolkkuhintaista (tyyliin mitä halvempi sen parempi, mutta kymppi tai miel. alle) lämpimän ruskeaa rajauskynää (eli ei sellaista kylmää harmaanruskeaa jota usein löytää)? Muutama eri ollut kokeilussa, viimeisimpänä Lumenen Natural Codes, mutta kaikissa ongelmana etteivät levity tasaisesti, vaan rajaus ei meinaa joissain kohdissa tarttua. Mustien rajauskynien kanssa ei vastaavaa ongelmaa ole ???
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #978 : 10.03.12 - klo:21:36 »
^ Minusta Maybellinen Master Piece sarjassa on nätti ruskea, ei ainakaan kylmä sävy.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #979 : 11.03.12 - klo:10:27 »
Etsiskelen violettia ja harmaata rajauskynää, osaisiko kukaan suositella jotakin hyvää markettihintaista tuotetta? Oon tykännyt BeYun rajauskynistä hirveästi mutta ei niitä taida nykyisin enää Kicksistä saada, joten pitäisi löytää jotain muuta. Toinen kiva rajauskynä on Cliniquen Cream Shaper, mutta se on vähän kallis enkä tiedä onko siitä edes erilaisia sävyjä.

Joitakin merkkejä joiden kynistä en ole tykännyt: Gosh, Rimmel, Maybellinen joku Drama, Lumene (tosin nämä kokeilut on vuosien takaa, en tiedä ovatko muuttuneet). Näistä Rimmel ja Lumene olivat jotenkin liian kovia, Maybelline taas aivan liian pehmeä, ja Gosheista vaan jotenkin ei tule kauniisti ja tasaisesti väriä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #980 : 11.03.12 - klo:22:53 »
IsaDoralla on kiva violetti kynä. Sopivan pehmeä minun makuun - levittyy hyvin mutta ei tahmaa.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #981 : 15.03.12 - klo:10:57 »
MITÄÄÄH!? Ostin Make Up Storen geelirajausvärin - miksei kukaan ole tullut soittamaan meidän ovikelloa ja kertomaan, miten loistava meikkituote on olemassa?! Mää oon jollain muinaisella kynänpätkällä tai kuivalla tussintekeleellä tökkinyt silmiini suttuista rajauksentapaista, vaikka taivas on ollut vieressä avoinna.
<3
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #982 : 07.05.12 - klo:21:00 »
Olen löytänyt halpaa ja hyvää: e.l.f. waterproof eyeliner pen on ollut ihan ensimmäisestä käyttökerrasta vakuuttava. Pysyy hyvin ja sivellin on mun makuun juuri sopivan kokoinen eli sillä saa tosi hyvin rajauksen aivan ripsien juureen. Käytössä on tähän mennessä ollut black ja ash, ja ihan taatusti tulen ostamaan muitakin värejä.

Näiden kynien lisäksi tosin ei tällä hetkellä ole ollut muuta tilattavaa e.l.f.iltä, joten tilaus sinne on jäänyt tekemättä, mutta tulin tilanneeksi iHerbiltä Physician's Formula, Inc., Eye Booster, 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serumin (ultra black) ja tämä myös meni ihan kertaheitolla suosikkeihin! Sivellin on siro mutta silti sopivan jämäkkä. Väri tuntuu levittäessä hieman märemmältä kuin e.l.f.in mutta en silti ole onnistunut sotkemaan tällä kertaakaan. PF:n rajaus kuivuu myös jotenkin kiiltävämämmän näköiseksi.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #983 : 08.05.12 - klo:14:14 »
^ Tuo PF:n rajaustussi on munkin suosikkini, sillä saa aikaan todella siistiä jälkeä ripsiä sotkematta  :)

Toinen ihastus on UD:n Perversion - Zeroa en omista, joten en voi siihen valitettavasti verrata, mutta uskomattoman pigmenttinen, pehmeä / hyvin liukuva ja silti pysyvää jälkeä tekevä tapaus! Suosittelen  :ts
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #984 : 08.05.12 - klo:14:49 »
^Pysyykö tuo Perversion (tai UD:n kynät ylipäätään) hyvin silmän sisänurkassakin? Minulla leimaantuu lähes kaikki rajaukset alaluomelle tai vaihtoehtoisesti lähtevät suttaantumaan, Estee Lauderin Double Wearia lukuunottamatta. Se onkin vakionestemäiseni, mutta etsin vielä täydellistä kynää. Chanelin Stylo Yeux Waterproof on kanssa suht kestävä, mutta liian kuiva mielestäni joten sitä on vaikea saada levittymään ripsien tyveen.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #985 : 08.05.12 - klo:19:34 »
Yleensä en laita kynää silmän sisänurkkaan, mulla on niin pienet ja toisiaan lähellä olevat silmät että kyseinen luukki ei oikein imartele. Mutta otinpa ihan asiakseni kokeilla, ja ihan hyvältä vaikuttaa: väri kuivuu melko nopeasti eikä sitä saa pyyhkimällä sen jälkeen pahemmin häivytettyä tai poistettua. Eri asia sitten varmaankin on, jos luomet on tosi öljyiset ja silmämeikin tulisi kestää siistinä useamman tunnin korjailematta... Mulla on useampia UD:n kyniä (Perversion, Underground, Corrupt, Stash, Mildew, Rockstar ja Stray Dog), ja kaikki pysyvät moitteetta paikallaan leviämättä aamusta iltaan. Mulla on melko öljyiset luomet, enkä yleensä viitsi erillistä pohjustusta käyttää.

Naytän nyt muuten hoidosta karanneelta mielenterveyspotilaalta, toisessa silmässä on kunnon, öööö, rockhenkinen smokyrajaus  :D
« Viimeksi muokattu: 08.05.12 - klo:23:39 kirjoittanut Supermess »
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #986 : 10.05.12 - klo:16:27 »
Mä olen nyt pari kertaa käyttänyt lumenen Natural Code Eye Dramatizer Nestemäinen Eyelineria
http://www.lumene.com/fi/tuotteet/natural-code/silmat/natural-code-eye-dramatizer-nestemainen-eyeliner ja vaikka tekstissä sanotaan että "käyttö vaatii jo harjaantunutta meikkaustaitoa", niin kyllä tämmöiseltä tumpelolta onistui saada oikein siisti rajaus ripsien juureen ja ripsien tyviä väritettyä ilman et oli puoli naamaa eyelinerissa  :) Toki nyt vähän sai pumpulipuikolla pyyhkäistä, mutta koska kärki ei ollut kovin pitkä, onnistui rajan veto näppärästi. Kynän kestosta en osaa sanoa kun vasta pari kertaa käyttäny, mutta mikäli nyt ei ihan heti kuivu ni meikäläiselle nappiostos!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #987 : 15.05.12 - klo:13:47 »
Vappuna sähköpostiin tuli koodi, jolla sai tilauksen yhteydessä ilmaiseksi Yves Rocherin vedenkestävän rajauskynän. Tilasin mustan version ja nyt olen pari päivää sitä testaillut. Ylläri pylläri, tämähän on oikeasti hyvä. Vaikken yleensä sisärajauksia tee, niin tällä onnistui jopa ne ilman verestäviä silmiä. Levittyy yhtä kepein ottein kuin geelimäisemmät rajauskynät (UD 24) ja sävy oli ainakin omaan makuuni tarpeeksi syvä.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 16.05.12 - klo:19:07 »
Onko nykyään olemassa vesiliukoista rajauskynää? Koska Laveran vesiliukoinen eyeliner toimii mulla paremmin kuin mikään muu kokeilemani (= ei suttaa tai leviä, ainoastaan kuluu ja rapisee vähän pois).
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #989 : 18.06.12 - klo:11:49 »
Anttilassa on uus meikkisarja Elite (tylsä nimi...) - Siin kokeilin yhtenä päivänä käteen mustaa pehmeetä liitumaista kajalia ( kohl ), purkissa olevaa geelimästä rajausvoidetta johon tulee pensseli mukaan ja samaragdinvihreetä vedenkestävää rajauskynää, kaikki hyvän tuntusia, en kuitenkaa nyt ostanu.