Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 246650 kertaa)

SSpiegel

• Vieras
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #990 : 08.08.12 - klo:01:01 »
Onko millään markettisarjalla tai jollain helposti kaupasta saatavalla sarjalla sinistä nestemäistä tai geelieyelineriä? Kynäkin käy, jos se on joku superpysyvä. Mulla on öljyiset luomet, niin nuo tavan kynät tuppaa sieltä karkaamaan, siksi en sellaista ensisijaisesti etsi. Haussa olisi navy-sininen, mutta sähkönsininenkin kävisi. En jaksaisi tilailla pelkästään yhtä eyelineriä netistä, joten olisi kiva, jos sellaisen voisi löytää marketeista tai jostain Kicksin tai Emotionin tapaisesta. Kauppavaihtoehdot täällä periferiassa on vähän niukat. :(

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #991 : 08.08.12 - klo:07:34 »
^ En ole itse käyttänyt, mutta tuli heti mieleen Gosh. Niillähän on kaikenlaisia värejä ja ilmeisesti superpysyviä eyelinereitä :)
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #992 : 20.08.12 - klo:14:39 »
Onkohan täällä kukaan kokeillut Maybellinen master precise nestemäistä rajauskynää? Mä meinaan olen ihan rakastunut tähän. Todella helppo laittaa.

Poissa Tiukukello

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #993 : 21.08.12 - klo:20:07 »
^
En ole kokeillut, mutta ostoslistalla se kyllä on viihtynyt jo jonkin aikaa. Täytyneekin kotiuttaa se nykyisen nestemäisen rajauskynäni loputtua.  :)

Mulla aina vaihtelee nämä rajauskynä-innostukset eri koostumuksien välillä. Nyt kun en ole jaksanut ostaa uutta geeli-lineriä, niin nestemäinen on kyllä päässyt syrjäyttämään sen. Pitäisiköhän kokeilla seuraavaksi Maybellineltä myös geelirajausta.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #994 : 27.08.12 - klo:11:12 »
Onks kukaan kokeillu Anttilassa myytävää uudehkon Elite-sarjan voidemaista rajausta jossa tulee mukana myös sivellin ?

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #995 : 16.09.12 - klo:16:58 »
Osaisiko joku auttaa mua löytämään hyvän, kestävän ja intenssiivisen mustan geelieyeliner-värin? Vai voidemaisiksiko niitä sanotaan? Anyways mun vakkari eyeliner on ollut Rimmelin nestemäinen, mutta haluaisin kokeilla sellaista erillisellä siveltimellä levitettävää voidemaista laineria, niitä sellaisia joita on pikku purkeissa. Oliko tarpeeksi simppelisti selitetty?  ;D

Tietysti jos vielä olisi helposti ja suht. edullisesti tilattavissa tai ostettavissa jostain kaupasta, aina parempi.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #996 : 16.09.12 - klo:19:09 »
^Inglotilla ainakin on hyvä ja kestävä musta. MACilla kanssa on tää Fluidline tms. jota kaikki kauheasti kehuvat, mutta itselläni ei ole siitä kokemusta. Inglot taisi maksaa 12e, MACista en tiedä.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #997 : 16.09.12 - klo:21:13 »
^ Omalla kohdallani taas en kuvailisi tuota Inglotia yhtään kestäväksi, lähtee vaeltelemaan jo parin tunnin jälkeen :( Maybellinella on sen sijaan aika hyvä geelilineri.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #998 : 16.09.12 - klo:21:49 »
Itse suosittelen ehdottomasti MACin Fluidlinea! Maksaa muistaakseni 17 euroa, mutta tähän mennessä kokeilemistani geelirajauksista se on paras. Se pysyy myös pohjustamattomilla rasvaisilla luomillanikin täydellisenä koko päivän suttaamatta, jota yksikään vastaava tuote ei ole tehnyt.

Wet 'n Wildin geelilaineri on koostumukseltaan melkein identtistä MACin kanssa, mutta jo reilun vuoden jälkeen se on melkein kokonaan kuivahtanut. Hankin Fluidlineni kaksi vuotta sitten ja se toimii vieläkin täydellisesti. Inglotin geelirajaus on kyllä vielä ihan käyttökelpoinen n. vuoden käytön jälkeen, mutta sen koostumus on muuttunut vahamaisemmaksi. Nyt mulla on käytössä Lorkun musta geelirajaus, josta tykkään paljon! Toisaalta olen käyttänyt sitä muutaman viikon, joten pitkäaikaisesta kuivumisesta en osaa sanoa mitään.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #999 : 16.09.12 - klo:22:09 »
Lähteekö joku geelirajaus pois puhdistaessa sellaisina suikaleina? Mulla on joskus ollut purkissa oleva eyeliner, joka ei kasvoja pestessä levinnyt ja liennut pesuveteen vaan irtosi suikaleina. Oli todella pysyvää ja muistaakseni se oli jonkun halpismerkin. Oon aikaisemminkin huudellut täällä sen perään, mutta geelirajauskin kävisi kunhan vain se irtoaisi tuolla tapaa leviämättä ja takertumatta ihoon.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
« Vastaus #1000 : 20.09.12 - klo:11:45 »
MACin Fluidline siis. Mutta kertokaas vielä mistä sitä oikein saa tilattua. En löydä mistään.  0_0

Ja mikä on sen mustan väri nimi?
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo:12:00 kirjoittanut Mai »
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #1001 : 20.09.12 - klo:12:14 »
MACin Fluidline siis. Mutta kertokaas vielä mistä sitä oikein saa tilattua. En löydä mistään.  0_0

Ja mikä on sen mustan väri nimi?

MAC:in tiskiltä Stockalta. Netissä pyörii aika paljon feikkejä. Sävyn nimi on muistaakseni Blacktrack.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
« Vastaus #1002 : 20.09.12 - klo:12:18 »
Niinpä tietysti. Saako näitä mitenkään tilattua Stockalta? Vaikka puhelimitse?

Laitoin sinne meiliä ja kysyin asiasta.  8)

Hep! Mä taisinkin löytää nettikaupan mistä voin tuota tilata.

Eh. Ehkä en sittenkään. Voi jeesus mun kans.
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo:12:44 kirjoittanut Mai »
Stay punk, stay free!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1003 : 20.09.12 - klo:21:22 »
^En tiiä, saitko jo vastauksen, mutta jos paikkakunnallasi on Stockmann Beauty niin sieltä voi tilata!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Mai

• HAIRahtanut
« Vastaus #1004 : 21.09.12 - klo:15:04 »
Jee mä voin tilata stadin Stockalta sen eyelinerin, sieltä vastattiin mun sähköpostiin!  :D
Stay punk, stay free!