Kirjoittaja Aihe: Silmänrajauskynä/ eyeliner  (Luettu 234275 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Silmänrajauskynä/ eyeliner
« Vastaus #1200 : 08.03.18 - klo:19:21 »
Mulla on kans laseissa miinusta yli -7 ja näen kyllä tehdä rajaukset/meikata ihan hyvin. Mulla on sellainen Babylissin jalalla seisova meikkipeili jossa on peilin ympärillä valot ja toinen puoli peilistä on suurentava. Peili on pöydällä ja kun istun pöydän ääressä pääsen niin lähelle peiliä että näen meikata ihan mainiosti vaikka olenkin surkeanäköinen. En tarvi edes sitä suurentavaa puolta meikkaukseen. Suosittelen kyllä kokeilemaan tarpeeksi ison ja hyvin valaistun peilin hankintaa ja kokeilemaan miten saa sen sijoitettua niin että pääsee aivan peiliin kiinni meikatessa.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1201 : 08.03.18 - klo:20:12 »
Kiitti Hunajapupu, pitää kyllä sitten kokeilla! Ehkä se on sitten ollut vain peilistä kiinni :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1202 : 13.03.18 - klo:21:03 »
^Kannattaa kyllä kokeilla, ja tärkeää on tosiaan sijoittaa peili niin että pääsee mukavasti ihan muutaman sentin etäisyydelle siitä.  :) Mutta onhan näössä kuitenkin eroa eri ihmisillä, eli voi olla että sulla -7 tarkoittaa ettet näe meikata vaikka mulla se vielä onnistuisi. Näkö tuntuu kuitenkin olevan jossain määrin myös subjektiivinen kokemus, ainakin itse olen huomannut että joissain tapauksissa tunnun näkevän jopa paremmin kuin läheiseni jolla on -4 voimakkuutta, eli luulen että on myös jotenkin henkilökohtaista mitkä asiat ovat kellekin haastavia näön puolesta. Mutta toivotaan että erilaisesta peili+valo -ratkaisusta olisi sulle hyötyä, pidän peukkuja!  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1203 : 13.03.18 - klo:21:26 »
Mulla oli näkö ennen silmäleikkausta -7 molemmin puolin kummassakin silmässä ja erityisesti silmämeikin tekeminen oli ärsyttävää kun en päässyt tarpeeksi lähelle peiliä. Mulla oli käytössä lyhytvartisia siveltimiä mahdollisuuksien mukaan ja joskus katkaisin julmasti jonkun muuten hyvän siveltimen itse jos se ei muuten toiminut. Suurentavaa peiliä en tykännyt käyttää, se jotenkin vääristi aina.
Raitoja käpälään!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1204 : 20.03.18 - klo:22:35 »
Kävin Tukholmassa ja Sephorasta tuli ostettua taas Kat von d:n tattoo liner, mutta ostin kokeiluun myös ink linerin. Ink linerkin on tosi hyvä, mutta pidän ehdottomasti tattoosta enemmän. Molemmissa kärki on hyvin saman kokoinen ja molemmilla saa terävää ja tarkkaa jälkeä, mutta pidän tattoo linerin sivellinmäisestä päästä joka vähän joustaa piirron mukana. Ink linerin kärki on huopatussimainen ja se ei jousta mihinkään. Osittain varmasti tottumiskysymys. Molempien jälki on todella kestävää. Ink linerin swatch-viiva pysyi kädessäni pari päivää vaikka kävin suihkussa, pesin käsiä useasti päivässä ja saunoin.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1205 : 22.03.18 - klo:09:17 »
^Tilasin sitten pari Clion, yhden Etude Housen ja lisäksi yhden Aritaumin kynän kokeiluun. Etude Housen kynät oli melkein kaikki sold out-tilassa. Ei paljoa hinta kirpaise, postituskuluineen n. 28dollaria.

Pienen tulliseikkailun jälkeen sain namuset eilen kotiin. Kämmenselälle noita testailin, aivan ihana koostumus kaikissa, saapi nähdä miten paikallaan pysyy. Eilen taas petyin Goshin wp-kynään, tykkään jäljestä, mutta ei toivoakaan, että toisessa silmässä paikallaan pysyisi :-\
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1206 : 02.05.18 - klo:08:44 »
Mulla on kans laseissa miinusta yli -7 ja näen kyllä tehdä rajaukset/meikata ihan hyvin. Mulla on sellainen Babylissin jalalla seisova meikkipeili jossa on peilin ympärillä valot ja toinen puoli peilistä on suurentava. Peili on pöydällä ja kun istun pöydän ääressä pääsen niin lähelle peiliä että näen meikata ihan mainiosti vaikka olenkin surkeanäköinen. En tarvi edes sitä suurentavaa puolta meikkaukseen. Suosittelen kyllä kokeilemaan tarpeeksi ison ja hyvin valaistun peilin hankintaa ja kokeilemaan miten saa sen sijoitettua niin että pääsee aivan peiliin kiinni meikatessa.  :)

Meinasin ostaa tuollaisen peilin Hullut Päivät -tarjouksesta, onneksi kuitenkin kaupassa oli yksi peili pöydällä ja sain sitä kokeilla. Se suurentava puoli ei auttanut yhtään, jouduin tuomaan peilin kahden sentin päähän mun naamasta, että näkisin itseni ilman silmälaseja. Eihän siihen väliin pysty tunkemaan kättä ja silmänrajauskynää tai mascaraa :D Tai ehkä mä en vaan tajua missä asennossa mun pitäisi pitää päätä, kättä ja kynää.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1207 : 10.06.18 - klo:16:34 »
Mulla on Mac:n geelirajaus tällä hetkellä ja ei valittamista, mutta löytyisikö marketista hyvää mustaa geelirajausta? Lopputuloksen pitäisi olla matta. IsaDora, Essence?

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1208 : 05.08.18 - klo:02:08 »
Millä merkillä olisi hyviä yksittäin myytäviä mattaluomivärejä rajauskäyttöön? Haussa olisi ruskean- tai harmaanmusta väri. Halpa hinta olisi tietenkin plussaa.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1209 : 05.08.18 - klo:10:48 »
^ mulle tulee ensimmäisenä mieleen Inglot, mutta en tiedä minkälainen saatavuus on heidän tuotteissaan nykyään.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.