Mun oma väri on ehkä joku 4-asteinen ruskea, ja sen päällä on N kerrosta hennaa. Tukka on toisin sanottuna mahonginvärinen, omasta mielestäni aika kauniskin väri ja viihdyn tässä kyllä.
Mutta: pitkään olen himoinnut myös violetteja hiuksia. Kuvittelen, että sellaisen toteuttaminen saattaisi olla nyt mahdollista, koska väri ei ole hirveän kaukana tästä. Tummuus on tällä hetkellä hyvä, haluaisin vain violettia taittoa tähän. Olisiko paras vaihtoehtoni sininen suoraväri?
Violetin toteuttaminen kasviväreillä taitaa olla mahdottomuus? Kestovärit voi unohtaa ihan suosiolla, vaihtoehtoja ovat vain kasvi- ja suoravärit. Tähän mennessä henna on ollut ainoa väri, joka pysyy lasimaisissa hiuksissani. En ole ikinä kokeillut miten väri tarttuu hennan päälle. Pysyisikö suoraväri ollenkaan? Minua jotenkin viehättää ajatus, että suoraväriä voisi ylläpitää muhittelemalla väriä ja hoitista, mutta kokemusta suoraväreistä ei kuitenkaan toistaiseksi ole.
Hennailua jatkan joka tapauksessa, mutta saako siis hennatusta mahongista violettia?
// Ja niin joo, allekirjoituksen linkistä löytyy tukkakuva, jos joku värin haluaa nähdä.