muori Pippuri kyseli siellä noista Biozellin väreistä. Oon käyttäny tähän mennessä vaan sitä vaalennusainetta, mikä toimii ihan hyvin ja on tosi riittoisaa, eli hinta-laatu -suhde on kohdillaan. Sen innostamana tilasin nyt itelleni niistä väriaineista sävyä 10.13 lämmin tuhkanvaalea. Sillä ois tarkotus saada tällä hetkellä kymppitason tukkaan parempaa sävyä, voin kommentoida sitä hajuasiaakin sitten kun oon kokeillu.

Eniten kiinnostaa, millanen toi sävy on, onko kuin tuhkanen.
Itellä olis nyt pulmana, että millasen sekotuksen teen niistä aineista. Hiusta ei periaatteessa tarttis vaalentaa, vähän on päälaella keltasempaa kohtaa vielä mitä en saanu ihan samansävykseks muun tukan kanssa. Olettaisin, että se tasottuu, kun lyö värin päälle. Eli 2% olis varmaan riittävä hapete? Mulla on nyt ennestään kutosta, tilauksessa on kakkosta ja ysiä. Mahtaako se 2-prosenttinen vaalentaa myös mun ehkä 8-asteisen tyven, jos annan sen olla siellä vähän kauemmin? Vaalenee yleensä aika hyvin.
En nyt taas tiedä, pitäiskö tän olla ennemmin vaalennustopicissa, mut laitanpa sen nyt tänne kun täällä viimekskin valittelin..