^ Okei, kiitos vastauksesta

Tulin silti siihen tulokseen, että kokeilen pari kertaa tuota L'Orel Castingin punamustaa, mutta sitten todennäkösesti jatkan ihan vaan siinä tutussa rakkaassa mustassa. Koska mitäs siitä luopumaan mikä sopii ja mistä tykkää eniten. Mä tästä lumikkilookistani luovu

Kun aloin miettiä tarkkaan mun ihonväriä jne. Ja parhaiten sopii mustien hiusten kanssa punainen ja pinkki huulimeikkikin!
Mutta tosiaan tuota punamustaa meinaan testailla ja jos on tarpeeksi mustaa, niin voin sillä välillä värjätä tyven, mutta kattoo nyt mikä on tulos.
Edit. Ja oon huomannut, että alan aina miettiä jotain hiustenväri muutosta, kun kriiseilen hiusten pituuden kanssa. Eli kun kaipaan niitä pitkiä hiuksiani, niin sitä haluais jotain muutosta. Nyt en siis luovuta vaan kasvatan sen pitkän mustan letin! Mustan kanssa muutenkin helppoa, kun voi pestä ihan normishampoilla eikä haalistu mihinkään vaan pysyy niin, että riittää tyvikasvun värjäys vain eikä tartte suoravärien kans mitään kikkailla. Punaisten värien (myös tummanpunaisten) kanssa on aina se suoravärien kans kikkailu ja sitä en jaksa ikinä paria kuukautta pidempään, se on tullut todettua jo monesti. Eli jos tämä tyttö vaan pysyy kiltisti siinä mustassaan ja kokeilee vaan punamustaa niin ei tartte mitään radikaaleja muutoksia tehdä, vaikken toki oiskaan lähtenyt yhtään vaalentamaan, kun en tahdo, että hiusten kunto yhtään kärsii enempää. Enkä tahdo, että tyvi ois värjätty hirveän paljon eri värillä, siksi se tosiaan pitää olla ihan punamusta (tarpeeksi tumma).
Kun oon seuraavaksi värjännyt sillä Castingin Blackcurrantilla kertoilen siitä kokemukseni kyllä!