Kirjoittaja Aihe: Kotivärjäyskeskustelu ja -kysymykset  (Luettu 843926 kertaa)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
Vs: Kotivärjäyskeskustelu ja -kysymykset
« Vastaus #1140 : 17.03.13 - klo:20:46 »
Ikuisuusprojekti etenee hitaasti, mutta varmasti. Syksyn kämmivihreät peittyivät vuoden vaihteessa fuksialla, joka haalistui pinkiksi ja sitten persikaksi  ;D Positiivista tuossa fuksiahasardissa oli, että mun tukassa ei ole enää lämpöistä punertavuutta ja ehkä pääsen vihdoin eroon punaruskeasta, joka mulla on ollut vuosia. Nyt tukka on juuresta aika neutraali kutonen, joka vaalenee latvoja kohti monen kirjavaksi neutraaliksi seiskaksi, josta seasta paistaa sieltä täältä kylmää perisikkaa/pinkkiä. Olisiko jollain ehdottaa, mitä vaahtoväriä tai kevytväriä voisin kokeilla latvaan niin että pinkahtavat kohdat peittyisivät? Vähän aikaa haluaisin pärjätä vaahtovärillä/hopeanvärisillä hoitoaineilla tai muilla, jotka tekisivät tukasta taas asteen verran siedettävämmän. Voisin rauhassa odotella, mitä kesä tekee tälle päälle ja syksyllä hankkia ihkaoikean kampaajan tekemän värin ja ja leikkauksen.

Poissa Fleda

• Haiven
  • *
« Vastaus #1141 : 23.03.13 - klo:12:58 »
Törmäsin tämmöseen youtubessa: http://www.youtube.com/watch?v=1s-z9xaxWLg
Eli tolla vois raidottaa hiuksia vaan spraylla ja suoristimella, vaikuttaa aika kivalta. Voisin harkita tilaavani jostain.. Ebayssa vaa maksaa postikuluineen joku päälle 30e,niin sattuuko joku tietämään nettikauppaa joka myisi tota halvemmalla?

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1142 : 23.03.13 - klo:15:23 »
^ Onhan noita vaalennusspray-tyyppisiä mm. John Friedalla (Go Blonder) ja Schwarzkopfilla muistaakseni, jota saa ihan kaupoistakin :)
* 1b F ii *

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1143 : 25.03.13 - klo:15:36 »
Mun on tarkoitus värjätä itse pelkästään juurikasvu tummemmaksi, mutta miten saan varsinkin takaa värjättyä pelkän juurikasvun niin etten sotki koko tukkaa?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1144 : 25.03.13 - klo:18:54 »
^ Mä värjäisin varmaan siten, että aloittaisin ihan niskavilloista ja menisin osio kerrallaan ylöspäin. Eli hiukset ponnarille, jätät niskahiuksia esiin sentin verran ja värjäät juuren. Niiden päälle lasket varovasti seuraavan osion, värjäät juuren  jne. jne. Näin olisi aina esillä se osio mihin laitat värin.

Kylppärin peilikaappi on tässä apukeinona varmasti aika pop.   :D

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1145 : 25.03.13 - klo:19:04 »
Täytyy kai vaan sitten uskaltautua kokeilemaan :D

Eikös olekin tuo Cutrin reflection kevytväri sellainen että sitä uskaltaa pitää pitempäänkin päässä kuin sen mitä pakkauksessa sanotaan? Pakkauksessa kyllä lukee demi-permanent hair color..

Mikähän olisi jatkossa kätevä väri juurikasvun värjäykseen? Kun tahtoisin jonkun ei-kestovärin. Joku sen tyylinen olisi helppo niinkuin wella color mousset on/oli. Eli että ei tarvitsisi aina erikseen sekoitella väriä. Sitten voisi tyveä värjätä vähän ahkeramminkin. Värin pitäisi olla joku 7.1 tai 6.1..
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1146 : 11.04.13 - klo:19:37 »
Ajattelin yrittää vaalentaa mun kerran hennattua ja tummunutta tukkaa uudistuneella Rialilla ja laittaa sen jälkeen Crestol Color Glossin sävyssä mandariinikupari. Nyt kuitenkin ostin Garnier Nutrisse Cream 7.40 värin, koska ajattelin että on parempi laittaa ensin kestoväri "pohjaksi"  ja color glossilla sitten vain ylläpitää tuota kestoväriä. Kysymyksiä: Mitä veikkaatte, vaalentaako Rial värjättyä/hennattua tukkaa? Värin ei tarvisi vaaleta kuin n. asteen verran. Onko siis tuhoontuomittu suunnitelma? Haluaisin vain vähän kirkkaamman ja vaaleamman kuparin, nyt tää on tällainen hieman tummempi rusehtava kupari.

tsella

• Vieras
« Vastaus #1147 : 15.04.13 - klo:22:25 »
Kevään tullen tekisi mieli kokeilla jotain uutta hiuksiin, ja päädyin raitoihin. Mulla on nyt noin 5-asteinen punainen väri, viimeksi värjäsin kuukausi sitten Liven Shake it Up Red Berry passionilla (589).
Ajattelin jotain piilloraitojen tyyppistä ratkaisua, esimerkiksi
http://data.whicdn.com/images/45474183/stylish_20red_20to_20blonde_20ombre_20hair_20extensions_20-_20red_20to_20blonde_20ombre_20hair_20e_large.jpg
http://s3.favim.com/orig/39/blonde-strand-bobby-pin-long-hair-pin-up-red-hair-Favim.com-318761.jpg
tai
http://hairstylesinsight.com/wp-content/uploads/2012/12/Blonde-and-Red-Highlights-Photos.gif
Miten ja millä tämä olisi paras toteuttaa? Joku raidoituspakettiko? Riittääkö yksi vaalennuskerta? Värjääntyvätkö raidat vaaleanpunaisiksi jos hius päästää väriä tai tahdon käyttää sävytettä?
Jännittää! 0_0

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #1148 : 05.05.13 - klo:11:15 »
Mulla olis nyt hirmu himo värjätä hiukset punaiseksi. Tahtoisin kuitenkin laittaa pidennykset takaisin jossain vaiheessa. Ne on Rapunzelin micro ring-pidennykset sävyssä 8/24. Mun omat hiukset on nyt suunnilleen tuon sävyiset myös. Pystyyköhän noita pidennyksiä värjäämään? Miten se väri tarttuu tollasiin pidennyksiin?  Tarkoitus olisi saada aika räikeän punaiseksi tämä tukka.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #1149 : 06.05.13 - klo:18:46 »
Osaisiko joku kertoa, mitä tummuusastetta mun hiukset on tällä hetkellä?
http://aijaa.com/kmJBqL
http://aijaa.com/mnjey1
7 epäilen itse...en vaan halua värjätä liian tummalla seuraavalla kerralla.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1150 : 07.05.13 - klo:10:55 »
^ Minä sanoisin 8, ei ainakaan missään nimessä 7 tummuinen (noiden kuvien perusteella siis).

Nuo hiusvärien tummuusasteet eivät muuten kyllä aina mene yksi yhteen luonnollisten hiusten kanssa, sen olen huomannut :)
* 1b F ii *

tumman vaalea

• Vieras
« Vastaus #1151 : 11.05.13 - klo:00:12 »
Auttakaa!!Hiukseni on vaalennettu mustasta vaaleaksi kotona/kampaajalla,nyt kelta-kulta sekoitus,tummanvaaleaksi haluaisin.Uskaltaako kotona värjätä??:S-Neuvoja kiitos:)

Jeanies

• Vieras
« Vastaus #1152 : 15.05.13 - klo:10:25 »
Uutena täällä oon kahlannut jo useamman ketjun, mutta suoraa neuvoa ongelmaani ei ole löytynyt/osunut silmään...

Mielenhäiriössä menin vajaa 2vkoa sitten värjäämään nätin vaaleanruskeat raidoilla olevat hiukseni 740 sublime moussella, kun juurikasvu pukkasi esiin ja tietty ne on nyt sitten aivan punaisen oranssihtavat eli tälläiset:

Luonnonvalossa
Keinovalossa

Takaisin haluan vaaleanruskeaksi/tummanvaaleaksi, oma hiustensävy jotain 7 luokkaa kai? Ja sitten alkaisi oman värin kasvatus vihdoin viimein. Joten mitä tehdä? Kaapissa odottaaa loreal casting 801 väri sekä PolyColor tummanvaalea 22. Meneeköhän ihan katastrofin puolelle jos laitan vaikka ensin 801 tähän päälle ja jos tarvitsee niin tuon tummanvaalean sen jälkeen? Hjälp. Muuten ihan ok tämäkin väri, mutta ei nappaa nyt sitten kuitenkaan, onneksi ei ole kovin kirjava... Vaalentunut tämä on jo ihan kiitettävästi syväpuhdistus muhittelullakin. Juurikasvua ja vastauksia odotellessa, sitten alkaa väriprojekti :).

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #1153 : 15.05.13 - klo:15:17 »
Kaapissa odottaaa loreal casting 801 väri sekä PolyColor tummanvaalea 22. Meneeköhän ihan katastrofin puolelle jos laitan vaikka ensin 801 tähän päälle ja jos tarvitsee niin tuon tummanvaalean sen jälkeen? Hjälp.

Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä "toimintasuunnitelmalta" :)
* 1b F ii *

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1154 : 23.05.13 - klo:20:09 »
Onko kaupan- ja kampaamovärien välillä muuta eroa kuin hinta? Vai onko kampaamovärit jotenkin parempia? Oon tähän asti värjännyt kampaajalla, mutta se on niin kallista, että olen miettinyt markettivärejä.