^Mulla oli sama projekti noin vuosi sitten. Lorealilla on Excellence-sarjassa todella kiva tuhkainen vaalea, 8.1, jolla silloin värjäsin ja pidin kovasti lopputuloksesta. Itse laimensin hapetetta puolella ja värin ollessa päässä seurailin kaiken aikaa, ettei vetäisi liian tummaksi. Se nyt oikeastaan on aina suurin riksi, että turhan kovilla hapetteilla laittaa kärsineeseen hiukseen liian pitkäksi aikaa, ja tulos onkin sitten toivottua tummempi. Jos hiusten kunnossa on paljon eroavaisuutta latvan ja juuren välillä saattaa jotkin -- tosin omasta kokemuksesta vain huomattavasti tummemmat -- värit tarttua epätasaisesti. Jos kuitenkin suurin osa värinpoistoista on tehty koko hiukseen, niin veikkaisin, että epätasaisuus ei pahemmin uhkaa.
Itse kiittelen vielä ainokaista hyvästä suosituksesta! Värjäsin CCG:n 6.13 värillä kirkuvan oranssit hiukset ja taittelen vielä Wellan Color Fresh Silverillä (5/19). Juurikasvu vaatii kyllä blondauksen alleen jotta suoravärit tarttuisivat, sen verran hellä väri kuitenkin. Nyt onkin ihanan tummanharmaat hiukset!