Osaisiko kukaan sanoa, minkä väriset mun hiukset on asteissa? Itsellä on vähän hakusessa, onkohan ehkä 7? Värjäsin hiuksia pitkään 10-11 asteisiksi, kunnes vasta päätin että haluan hiukset lähemmäs omaa väriä. Se ei mennyt ihan niin kuin piti, koska arvioin oman värin liian tummaksi. Viimeisimmäksi tähän on laitettu pari viikkoa sitten Casting Iced Moccachino 613, ja tällaiseksi on nyt haalistunut.. Ehkä sellainen 8-asteinen kylmänsävyinen olisi haussa. Kannattaisikohan tähän tehdä vaalennuspesua, että saisin vielä hitusen vaaleammaksi?

Edit. Oikeastaan tämän linkin kuvassa olisi aika täydellinen väri. Tuo lienee 8-asteinen? Mitenkähän saisin tästä nykytukasta tuollaisen, mulla kyllä vetää hius helposti tosi tummaksi värit kun blondailin niin monta vuotta.. http://www.justjared.com/2013/09/09/scarlett-johansson-under-the-skin-tiff-premiere/
Minun mielestäni tuo näyttää n.7 asteiselta, 6 on vähän siinä rajalla.. on tuo liian vaalea 6 asteiseksi omaan silmääni..
Jos haluat 8 asteisen, niin tee pari vaalennuspesua. Sitten kevytväri, esim. Poly Blonde keskivaalea. Suoravärit ja Fudgen hopeashampoo sen jälkeen.
Scarletin hiusväri on mielestäni lämmin kullanvaalea, mutta 8 asteinen tuo kyllä on. Kaupoista ei oikein löydä hyviä kylmiä kevytvärejä vaaleissa sävyissä, mutta mun mielestä nuo Poly Colorit ajaa asiansa peittävyytensä vuoksi. Sitten vaan värintaittoa. Ja hapetetta voit laimentaa tuossa värissä.