Heippa hiusasiantuntijat!

Näin kevään tullen ajatus vaalemmasta tukasta on varmaan monilla mielessä, niin myös minulla...

Tällä hetkellä mulla on n. 7 asteinen lämmin vaaleanruskea (?) kuontalo, jossa on jonkin verran vaaleita raitoja. Tämä siis epäonnisen kampaajareissun seurauksena, enkä luota kampaajiin enää yhtään näissä värjäysasioissa, koska en ole enää pitkään aikaan saanut sitä väriä mitä haluan

Olin viime kesänä 9-10 asteinen kullankeltainen blondi, mutta väri ei sopinut minulle yhtään koska ihoni on sävyltään kylmä ja vaaleanpunainen. Yritin tuloksetta saadan väristä kylmän. Sitten itse asiaan
https://instagram.com/p/vTKW3vHdHf/?modal=trueMillä
hemmetin värillä tällainen taikatemppu onnistuu?? Puhun nyt siis kaupan hyllyiltä saatavista väreistä. Ja mikä väri/aste yms. tuossa jälkeen -kuvassa on? Tageissa lukee "warm", eikös se viittaa tuohon jälkimmäiseen? Minua ei niinkään häiritse se, että väri olisi lämmin
kunhan se ei ole kellertävä/kultainen!

Minulla oli siis melkein ennen -kuvaa vastaava tukka, ehkä hiukan tummempi mutta melkein yhtä keltainen eikä siihen tepsinyt Fudget tai tuhkaväreillä värjäilyt. Varsinkin fudgen kanssa taistelu oli sitä, että muutama osio hiuksista värjäytyi haaleanvioletiksi jonka alta kuulsi silti läpi kultaisuus, ja sitten loput hiukset olivat muuttumattomia. Jälkimmäinen kuva on juuri se mitä haluan, mutta jos menen ko. kuvan kanssa kampaajalle niin saan taas vaan kultaisen värin tai sitten liian tumman (kuten viime värjäyskerrallakin). Haluan siis tehdä tämän projektin itse, mutta tarviin nyt asiantuntijoilta tietoa tuosta kuvan väristä

Värinpoiston jos toisenkin joudun ainakin laittamaan, mutta minkä värin isken sitten päähän? 8.1 vai 9.1 vai jotain muuta kuin tuhkaa kenties?
Ja entäs sitten semmoinen juttu että jos ja kun väristä tulee liian lämmin (=kultainen

) niin voiko väriä taittaa esim. violetin suoravärin ja hoitoaineen yhdistelmällä vai värjäytyykö tukka silloin violetiksi? En kestä hopeashampoolla läträämistä joten haluan sen tilalle jonkun muun vaihtoehdon

Nyt vinkkejä kehiin!!
Kiitos kaunis ja antakaa anteeksi huono ulosantini, olen aina epätoivoisena hyvin huono kommunikoimaan tai selittämään asioita järkevästi