Mitä Mustikan hiuksille kuuluu?
Ah, mulla on jäänyt tämä huomaamatta.
Menin takaisin kampaajalle joka korjasi hiuksia, mutta lopputulos oli edelleenkin huono. Jos ei osaa tehdä ombrea, niin sitten ei osaa.
Hermostuin lopputulokseen niin paljon, että tilasin itselleni vaalennusaineet ja olaplexit kotiin ja blondasin koko tukkani vaaleaksi - ei ole ombrea. Hiuksia on nyt vaalennettu kaikkinensa kai 8 kertaa (ensin juuresta korvaan asti 4 kertaa ja sen jälkeen korvasta alaspäin latvat 4 kertaa). Hiukset ovat vieläkin melko oranssit ja läikikkäät. Viimeisimmän vaalennuksen tein kampaajalla, joka varoitti tekemästä enää vaalennuksia vaikka mun latvat hyväkuntoisilta vielä vaikuttaakin. Valitettavasti mun tukka on niin läiskikäs ja epätasaisen värinen, etten halua jättää sitä tällaiseksi. En ole varmaan 2 kuukauteen kehdannut pitää hiuksia auki kun tää nykytilanne on niin karmea.
Haastavaa tässä on se, että nyt tuon ombren takia tuota keskiväliä hiuksista on vaalenneltu ja värjäilty enemmän kuin muita, kun väkisinkin väriä/vaalennusainetta menee samoihin kohtiin. Vaikka latvat ovatkin hyvässä kunnossa, alkaa pelottaa että hiukset napsahtaa poikki puolesta välistä.
Tässäpä voisinkin samalla kysyä, että onko kukaan törmännyt 8 tai 9 asteiseen erittäin tuhkaiseen hiusväriin? Kävin marketteja läpi mutta todella kultaisilta näytti ne "tuhakisetkin" sävyt.