Minä

Excell 10' mustanruskea!
Taustaa: mun hiuksissa pituudet ja latvat pysyvät aika ongelmitta mustina eli niissä hiusten väri ei haalistu, joten koko tukkaan kestoväriä levitän vain ehkä kerran, korkeintaan kahdesti vuodessa. Kuitenkin juurikasvua värjään 3-4 viikon välein ja siinä hommassa aiemmin mustien kestovärien kanssa on ollut se ongelma, että niillä juuresta tulee sinisen musta ja se sininen taitto ei mulle sovi. Tumman ruskeat sävyt puolestaan jättävät juuren hitusen liian vaaleiksi verrattuna pituuksiin. Pari vuotta olen ongelman ratkaissut niin, että olen Recital Preferencen 3. Brasilia tummanruskeaan sekoittanut pienen määrän mustaa. Tällä yhdistelmällä olen kyllä saanut haluamani lopputuloksen, mutta nytpä värien sekaisin läträämisestä olen päässyt eroon, koska Excell 10':n mustanruskealla saan just sen neutraalin mustan minkä haluan!
Tuon koostumuskin on kivan paksu eli väri ei valu hiuksissa. Joidenkin muiden, pyyhekuiviin hiuksiin levitettävien kestovärien kanssa oon saanut olla tarkkana valumisen vuoksi, mutta Excell 10':llä ei tuotakaan ongelmaa ole ollut.
Ainoa ihmettelyä aiheuttanut juttu tuossa tuotteessa on se, etten mitenkään meinaa uskoa, että vaikutusajaksi riittää tosiaan vain se 10 minuuttia