Onnistunkohan enää pelastamaan tukkaani? En tiedä oisko tää pitäny laittaa johonkin kriisiketjuun.
Lähdetään siitä että värjäsin eilen hiukset, ja tilanne on nyt tosi
paha.
Olen muutaman vuoden värjännyt aina tasan samalla liven kirkkaanpunaisella hiusvärillä juurikasvun pois. Värjään hiuksia "oikealla" hiusvärillä ehkä max 4 kertaa vuodessa, muuten olen sävytellyt suoraväreillä jne.
No, värjäsin eilen (lorealin preference feria väri, sävy oli pure paprika jotain. Voimakas kupari kuitenkin ) tarkoituksenani vaihtaa nyt tukan väriä erilaiseksi.
Kun olin saanut juurikasvun värjättyä niin se väri muuttui siinä pullossa mustaksi.

Aluksi väri oli tosi ruskehtavaa ja oranssiin taittavaa. Tyhmänä heitin loppuvärin latvoihin ja annoin vaikuttaa sen 10 min ennenkuin pesin värin pois.
Suihkussa sitten kauhukseni sain huomata että tukka on ilmeisesti kärähtänyt kunnolla, hiukset meni aivan järkyttävään takkupalloon. Mun tukka ei ole ennen ikinä, ei ikinä mennyt minkäänlaiseen takkuun värjäyksen yhteydessä tai sen jälkeen.
Ensihätään tukin pään täyteen goldwellin dual senses hoitoainetta ( mikä on normaalisti mulle tosi hoitava, en voi edes käyttää jokapäivä kun lätsäyttää muuten. ) hoitista meni _puoli pulloa_ kun normaalisti tuota riittää kolikon kokoinen määrä. Mulla ei ole ikinä ollu näin huonossa kunnossa tukka kuin nyt

Tänään kun värjäyksen lopullinen tulos näkyy kunnolla kuivissa hiuksissa niin kriisi jatkuu.. Juurikasvu on keltainen ja pituudet täysin samanväriset kuin ennen värjäystä!
Jos harjaan hiuksia tai edes sormilla haron niitä niin tukkaa irtoaa kunnon nippuina, juurineen! Siis mähän olen pian kalju

Selväksi on tullut että hiusvärissä on ollut pakko olla jotain vikaa, vanhaa tms. Paketin menin heittämään jo roskiin eli mitään koodia en voi lähetellä asiakaspalveluun, kuitti mulla kuitenkin on.
Illalla pistän kunnon tehomuhitukset jos saisin edes vähän elvyteltyä hiuksia. Kosteutta ja rekkua, mitä muuta? Päänahkaa pitäisi myös saada pelastettua.. ääh