Onko kukaan kokeillut soyance värejä? Tuleeko minkä tuntuiset hiukset?
Mä tänään tuota mustaa kokeilin juurikasvuun, en kyllä ole kovinkaan ylipuhuttu. Ensisilmäyksellä vähän askarrutti, että miksi tuo seerumi on täynnä sulfaattia ja suolaa. No, päätin kuitenkin testata. Koostumus oli vähän liian tönkköä, ei levittynyt kovin helposti, ja sen lisäksi värihän oli ihan täydellisen sinimusta (tuo sinisyys siis ei ollut toivottua.) Noh, sininenhän haalistuu varsin nopsaan, joten annoin olla.
Mun hiuspohja on varsin rasvaista ja kestävää sorttia, ei ole koskaan ollut monista värinpoistoistakaan moksis. Tämä on kyllä ensimmäinen väri joka jäi hieman hiuspohjaa kiristämään. Toinen mielenkiintoinen asia on, että mun hiuspohjaan/ -rajaan ei ole koskaan värjäämisestä jäänyt laikkuja, vaikka mustalla ja punaisilla olen värjännyt. No nyt mulla on ihanan sininen hiuspohja ja laikkuja naamassa.

Lisäksi tuo väri ei tummu heti, eli roiskeet lavuaarissakin huomasin vasta myöhemmin, jolloin niitä on vaikeampi irroittaa.
Hoitavuudesta en sinäänsä osaa sanoa muuta kuin että mun mielestä jos väri on hellävarainen, niin sen ei kuulu kiristää päänahkaa tai jättää laikkuja. Puolet tuosta väristä jäi vielä käyttämättä, mutten tiedä viitsinkö sitä laittaa toiste ollenkaan.
Edit. Nyt hiusten kuivuttua tiirailin juurta ja perhana sentään, eihän tuo ole edes kunnolla värjääntynyt! Rakas Joico antoi sinisyydelle onneksi kyytiä, mutta en osaa sanoa että johtuuko tämä juuren värjäämättömyys siitä, ettei väri levinnyt kunnolla, vai siitä, ettei oikeesti purrut. Höh

Edit2. Taisi olla aika hellävarainen väri, ei ehkä ihan Goldwellin Colorancen tasoa, mutta hellempi hiuksille kuin moni muu markettiväri. Hiuspohjalle tosin oikea kidutus..

Päivä värjäyksen jälkeen hiuspohja oli ihan armottoman hellä, eikä vieläkään ole ihan täysin palautunut. Sininen väri ei myöskään kahden pesun myötä ole kokonaan tiessään.
Olkoot hellävarainen ja kiiltoa tuova väri, mun hiuspohja sanoo nou nou tälle tuotteelle..