Kirjoittaja Aihe: Kotivärjäyskeskustelu ja -kysymykset  (Luettu 841239 kertaa)

muru

• Vieras
Vs: Kotivärjäyskeskustelu ja -kysymykset
« Vastaus #405 : 15.12.10 - klo:17:00 »
Saisko millään markettivärillä tämän http://www.retrodolls.co.uk/photos/Retro-Nylon-Hair/Toffee%20855.JPG sävyistä toffeeväriä? Ei siis noin vaalea kuin kiiltävässä kohdassa, vaan enemmänkin tuon vasemman reunan tummempi väri. Pieni punertavuus ei haittaisi.

Onko joku saanut aikaan tämänkaltaista väriä kotona? :)

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 17.12.10 - klo:22:11 »
muru: olen saanut aikaan kotona hyvin samantapaisen värin L'Oreal Casting Creme Gloss sävyllä 832.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #407 : 18.12.10 - klo:22:06 »
Lisäksi nykyään osassa vaaleista väreistä on itseasiassa vaalentavia aineita, eli jotkut värit tosiaan vaalentavat väriä.

Muistuuks sulle mieleen minkään sarjan jotain tiettyä sävyä jolla sais vaalennettua, siis värillä ?

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 19.12.10 - klo:19:55 »
Olen laittamassa Goldwell Colorancen kevytvärin 6N päähän. Onko mitään hyötyä värin pysyvyyden (tai minkään muun )kannalta laittaa suoraväriä esipigmentoinniksi sinne alle? Mulla on punapigmenttiä omassa värissä, joten vihertävyyden kannalta ei varmaan tarvi, mutta lähinnä auttaako kevytvärin pysymistä millään tavalla?

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #409 : 19.12.10 - klo:20:08 »
^Itse en huomannut muuta kuin, että suoravärin kanssa tuli paremmin esiin latvan ja tyven ero kunnossa. :D Eli siis suoraväri tarttui paremmin huonokuntoisempaan latvaan, jonka ansiosta se näytti myös tummemmalta (käytin siis sinistä suoraväriä).

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 29.12.10 - klo:13:16 »
Tuleeko .13-loppuisista eli siis tuhkakultaisista sävyistä enemmän kylmä vai lämmin lopputulos? Harkitsen sävyjä 6.13 ja 7.13, mutta koska ne täytyy tilata ulkomailta (?), en viitsisi ihan sokkona ruveta tilailemaan.

Poissa ruby

• Haiven
  • *
« Vastaus #411 : 30.12.10 - klo:16:54 »
Mitenhän nopeasti hiusvärit oikein menee vanhaksi? Löysin sellasen L´oreal Parisin Color Pulse -värin, joka on jo arviolta kolme vuotta pyörinyt tuolla kaapissa... Edes mitään vuosimerkintää tuossa paketissa ei ole. Uskaltaakohan käyttää? ::)

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #412 : 30.12.10 - klo:19:55 »
^ Itse käyttäisin ainakin huoletta, jollei haju tai koostumus ole muuttunut miksikään oudoksi  :) Tuskin tuollaiset huonoksi menevät kovinkaan nopeasti.
2b M iii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 01.01.11 - klo:20:57 »
Onko joku kokeillut Garnier Luonnolliset sävyt 6.66? Tuleeko sillä tosiaan tuollainen laimea ruskea jossa häivähdys punaista? Olen käyttänyt tätä mun pidennyksille aiemmin mutta se haalistuu heti ekoissa pesuissa. Tuo Lorkun 5½.6 sävy on ihanne mutta sitä ei taida löytyä muilta merkeiltä?  :-[ Pitäisi löytää joku väri joka täsmää mun hennattuun kuontaloon, kun henna ei tartu kunnolla pitkälläkään vaikutusajalla pidennyshiukseen ja vetää laineikkaan hiuksen suoraksi.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #414 : 01.01.11 - klo:22:11 »
^ Onpa jännä 6.66 kun Lorkun vastaava on ihan syvän punainen. Punaväri-keskustelun sivulla 17 on noi Lorkun pakkausten kuvat ja Garnierissa ei ole mitään samaa.
Värjäsin kolmesti Lorkun 6.66:lla ja sävy pysyi värinpoiston tehdyssä tukassa huonosti, se muuttui hyvin äkkiä ruskeaksi. 7.3 on ollut parempi sävy, parempi punainen, eikä muutu ruskeaksi, haalistuu tietty.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 07.01.11 - klo:15:23 »
Olen hiljalleen haalistellut tukkaani, kun haluan vähän lähemmäs omaa väriä, ettei juurikasvu ole niin hirveä eikä tarvitse värjätä niin usein. Tällä hetkellä väri on tosi epätasainen enkä ole värjäillyt hetkeen, joten alkaisi olla aika saada tukka vähän edustavampaan kuntoon.

Olen värjännyt noin kahden vuoden ajan 6-tason väreillä, mutta en haluaisi vahingossakaan vetäistä tukkaa nyt yhtään liian tummaksi, kun olen viimein saanut sen kunnolla haalistumaan. Mitä luulette, voisiko tähän iskeä 7-tasoisen värin? Väriksi ajattelin Casting Crème Glossin sävyä 713 (tilaan netistä).

Kuva on otettu luonnonvalossa ilman salamaa. Ihan tyvessä näkyvä vaaleahko maantie on omaa väriä, jota en kuitenkaan haluaisi kasvattaa takaisin, koska vaalea ei vaan sovi identiteettiin. Ihan tumma taas on hankala ja vanhentaa, joten haen nyt jotain välimuotoa, semmoista vaaleaa ruskeaa.

« Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo:15:37 kirjoittanut Margot »

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #416 : 07.01.11 - klo:15:41 »
^Jos et tuosta halua tummemmaksi mennä, niin suosittelisin ehkä varmuuden vuoksi jopa 8-tasoista väriä, tai sitten sekoitusta jossa on puolet 8 ja puolet 7. Värin tarttuminenhan on niin hiuslaadusta kiinni, mutta itse ainakin onnistuin seiskatason värillä saamaan jotain tämän http://www.modelinia.com/__wordpress__/wp-content/uploads/2009/03/coco-rocha-brown-hair.jpg tapaista...

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 07.01.11 - klo:19:14 »
^ Kiitos vastauksesta! Mun tukka on tossa laittamassani kuvassa varmaan vaaleimmillaan. Ei se kaikissa ulkokuvissakaan ole ihan noin vaalea enkä noin vaaleaa tavoittele. En oikein usko, että seiska voisi vetää liian tummaksi. Enemmän pelkään, että se onkin niin vaalea, että tarttuu vaan juurikasvuun. Ilmeisesti sitä ei siis kuitenkaan kannata pelätä, kommenttisi perusteella. :)

Tavoittelemani tummuus voisi olla jotain tätä luokkaa. Eli selkeästi ruskea kuitenkin, ei tummanvaalea.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #418 : 07.01.11 - klo:19:50 »
^Ai, okei! :D Siinä tapauksessa tuo seiska saattaa olla varsin nappi sävy, onnea sitten värjäilemiseen ja toivottavasti lopputulos on hyvä! ;)

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 08.01.11 - klo:13:17 »
Mä oon vaalentanut hiuksiani jo...no, kauan. Nyt äiti yllytti mut ostamaan ruskean värin  :o mulla on ollut tummatkin, ja tiedän kyllä että se mulle sopii, mutta lähinnä itse prosessi pelottaa. Vaikka tää kulahtanut blondikaan ei kaunis ole, niin jotenkin en jaksais nyt mitään vihreän kukertavaakaan päätä....värit jotka mulla on on Castingin 634 ja Poly Colorin pähkinänruskea.