Kirjoittaja Aihe: Kotivärjäyskeskustelu ja -kysymykset  (Luettu 843925 kertaa)

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
Vs: Kotivärjäyskeskustelu ja -kysymykset
« Vastaus #615 : 13.06.11 - klo:10:13 »
^ Apua! Uskallankohan sittenkään laittaa sitä? Juureslaiset joilla on kokemuksia tuosta sävystä 634, niin kuulisin mielelläni fiiliksiänne; tuliko miten punertava ja miten tarttui juurikasvuun yms.. Kuviakin olisi kiva nähdä!
Mieluiten menisin kampaajalle, mutta tällä hetkellä ei ole varaa...

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #616 : 13.06.11 - klo:10:19 »
^ Loreal Casting Creme Gloss-ketjussa sivulla 32 Keesha jakaa kokemustaan kyseisestä väristä!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #617 : 13.06.11 - klo:10:37 »
^ Thänks, jatkan keskustelua kyseisessä ketjussa. Löytyykö marketeista mitään muuta kevytväriä kuin tuo CCG? Tai siis kokeilemisen arvoista väriä...  ;)  Saako muuten kampaamoista ostettua kotiin kevytsävytteitä?
« Viimeksi muokattu: 13.06.11 - klo:20:26 kirjoittanut Kevätperhonen** »

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #618 : 15.06.11 - klo:09:47 »
KC Professionalsilla löytyy kevytväri kotipaketissa, nimeltään Take Away Color. http://www.miraculos.fi/four-reasons-take-away-color-hellavarainen-kestosavyte-kotikayttoon Hairlekiini-ketju ja kampaamot joissa käytetään KCn tuotteita ainakin myyvät, hinta on 9.90 per purkki.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #619 : 15.06.11 - klo:12:46 »
^ Kiitos vinkistä, tuolta näyttäisikin löytyvän juuri sopiva sävy 6.35 Chocoholic - Lämmin ruskea. Pitää varmaan tuolla värjätä tyvikasvu piiloon, niin säästää kampaamokäynnin verran  :ts

muru

• Vieras
« Vastaus #620 : 16.06.11 - klo:13:34 »
Tietääkö kukaan, löytyykö marketeista mitään ruskeaa suoraväriä? Olen löytänyt vain wellan viva-vaahtoa ja se on tummanruskea eli mulla käytännössä täysin musta. Joku vaikka 5-4- tason ruskea suoraväri olisi haussa :)

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #621 : 17.06.11 - klo:17:54 »
Kysyisin samaa kuin muru.

Lisäksi olisi sellainen teoreettinen kysymys: Color Maskithan on tarkoitettu värjätyille hiuksille, eikä ne tartu juuri värjäämättömään? Olenko oikeassa? No, tuumasin, että koska minulla on reilusti tyvikasvua, jossa on kivaa keskiruskeaa pienellä kultaisella vivahteella jota en mielelläni peittele niin jos hankkisi jonkun Color Maskin/ sen tyyppisen ja värjäisi sillä hiukset. Tapahtuisiko niinkuin kuvittelen, eli värjätyistä hiuksista tulisi ruskeammat (saisi liiallista punaisuutta pois) ja värjäämätön osio ei menisi tukkoon?

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 17.06.11 - klo:18:54 »
^ Mulla Color Mask tarttui kyllä juurikasvuun, mutta katosi parissa pesussa.

vaalentaja

• Vieras
« Vastaus #623 : 18.06.11 - klo:19:33 »
Onkos kukaan täällä testannu tota Naturing -sarjan 8.1 väriä? Näyttää väritupsussa ihan täydelliselle, just sille, mitä oon hakenu jo pitkään, mutta en oo löytäny!  ;D Ei liian vaalee, eikä liian tumma, tosi tuhkanen!
Mulla on tällä hetkellä noin 6-7-asteinen pehko ja raitoja on tosi paljon tuolla seassa, niin varmaa silti kannattais vaalentaa vähäsen... Raitaväriä mulla on ihan reilusti jälellä, niin saisin sillä varmaan vaalennettua kokonaan tän mun pään, ku on tosi lyhyt malli ja muutenki ohut tukka nyt.

Kokemuksia vaan kehiin, jos jollain on ja mielellää myös apua, että pitäiskö jotain asioita ottaa huomioon, että saisin mahollisimman tuhkasen lopputuloksen! Ja ihan vielä semmonen, että voiko siihen tukkaan sitten käyttää hopeetuotteita antamaan lisätuhkaisuutta, ku on tuolla vielä jälellä sitä Biozelin sävyttävää juttua vaaleille hiuksille!

KIITOS JO ETUKÄTEEN  :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #624 : 22.06.11 - klo:16:31 »
Mä en kertakaikkiaan löydä enää kestoväriä millä voisin blondin tyveni saada hyvin vaaleaksi kupariseksi :(
Oon katsonut kaikki kuparisävyt ja ne on 7 -tummuudella ja useimmiten liian punaisiakin.
En kaipaa punaisuutta ollenkaan vaan enemmänkin kuparikulta voisi olla tavoittelemani sävy tummuusasteikolla 8 tai todennäköisesti jopa 9. Osaisiko joku suositella?
Linkkinä kuva joka on jotain sinnepäin.. omani on aavistuksen kuparimpi ei ihan noin keltainen, vaikka
keltaiseen menevä onkin.
http://kingdom-arts.org/arda-wigs/magnum%20025%20light%20copper%20red.jpg
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa ian

• Haiven
  • *
« Vastaus #625 : 26.06.11 - klo:13:50 »
Tää saattaa kuulostaa vähän tyhmältä kysymykseltä, mutta onko väliä kummalle 'puolelle' hiusosiota väriä laittaa, kun värjää folion kanssa? Siis pensselillä foliota vasten, kaikki varmaan ymmärtää? Kun minulla on oikealla puolella pitkät ja paksut hiukset, noin leukaan asti, ja vasemmalla taas ihan lyhyet, joten kun mietin miten tämän värjäyksen tekisin, voisin harjata kaikki hiukset vasemmalle puolelle ja aloittaa oikealta, mutta luonnollisemmin se menisi ns. vasemmalta oikealle?

Tein värinpoiston tammikuussa ja nyt kasvattelen omaa, punaista väriäni takaisin, ja nyt on enää muutamassa kohdassa se pissankeltainen, kuiva osio, ja päätin tässä värjätä sitä punaisemmaksi.
3, oman oranssin värin takaisin kasvattelu tummanruskean tilalle, lyhyet.

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 02.07.11 - klo:14:26 »
Päässä on nyt muhimassa Kreikasta ostamani Lorvenn Paris-sarjan 8.34 alahiuksissa ja 9.34 päällishiuksissa :)

Alahiusten hapate on 3-4%, päällishiusten 6% - saapa nähdä onko tehot riittävät. Väri oli tosi mukava levittää, se oli koostumukseltaan kuiohkea eikä valunut ollenkaan, mutta oli sensijaan tosi vahvan hajuista/ peroksidista, silmiä ja nenää kirvelsi ja ikkuna oli pakko avata.

Edit. Pidin väriä hiuksissa varmaan tunnin ajan,  vastoin ohjeiden 35 minuuttia. Hiusväri oli hajusta huolimatta tosi hellävarainen ja värjäytehot aika laimeat. Hiusten väri on nyt kirkkaampi ja tasaisempi, päällishiukset eivät vaalentuneet niin paljon/ ollenkaan kuin olisin odottanut ja kaivannut, mutta ei tämä missään nimessä huono ole. Laitan kuvia yöllä kun pääsen takaisin kotiin.

Before and after:

Eli ei suurta muutosta, ihan vaan enemmän kirkkautta ja lievä juurikasvu tasoittui.
« Viimeksi muokattu: 03.07.11 - klo:01:28 kirjoittanut miolla »

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 05.07.11 - klo:00:09 »
« Viimeksi muokattu: 05.07.11 - klo:00:24 kirjoittanut bast »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #628 : 06.07.11 - klo:10:44 »
Värin vaihtokohdassa menee ainakin ne värit päällekäin. En tiedä sen paremmin, ilmeisesti tuo liukuvärjäys ei kaikille kampaajillekaan ole mikään helppo juttu.

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #629 : 06.07.11 - klo:17:25 »
Onko se nyt vaan niin, että markettiväreillä ei tasaista tummaa kuparin sävyä saa? Olen siis käyttänyt LCCG sävyä 6.34 jo useamman kerran, mutta ongelma on se, että tyvi jää AINA vaaleammaksi ja hehkuu keltakuparisena, kun taas muu tukka on huomattavasti tummempi. Lisäksi toi väri kerrostuu vain entisen otsiksen latvoihin, jotka ovat siis ne hyväkuntoiset latvat, kahdella käsittelyllä sain latvat lähes mustiksi. Kokeilin esipigmentoida tyveä Goldwellin vaahdolla 6k mutta ei sen tasaisempaa lopputulosta. Oma tyvi on varmaan jotain 9 luokkaa, eli ei pitäis kai olla liikaa. Oon ihan valmis kokeilee muutakin sävyä, eikä toi kuparisuus oo välttämättömyys mutta haluan selvästi lämpimän sävyn ilman yhtään punaista.