Mä palaan taas tähän samaan valitusvirteeni. Minkä IHMEEN värin mä saan tarttumaan tyveen?
Minulla tarttuu omanväriseen tyveen ehdottomasti parhaiten PolyColor. Kannattaa muistaa että pituudet värjäytyvät voimakkaasti jos niissä on ennaltaan väriä, mutta tyveen se puree kokeilluista parhaiten. Anna vaikuttaa tyvessä vähän yliaikaa ja sitten sjo on ihan pakko levitä kymmeneksi minuutiksi pituuksiin.
Luottoväri.
Aaah! Onneksi tulin lukeneeksi tämän!! Mulla alkaa myös niin hermo pettää tyvikasvun värinhyjeksinnän takia. Poly Color on siis tuo sävyteshampoo, kevytväri? Viimeksi mietin kaupassa että kokeilisinko sitä, mutta mukaan tarttui sen sijaan Naturgin -> ei sujunut putkeen. Täytyy kokeilla tuota PolyColoria seuraavaksi ja pelkkään tyveen.
Voi juma, pitkästä aikaa jejee-fiilis värjäyksen jälkeen!
Iso kiitos dekon PolyColor-vinkistä!! Laitoin tänään päähän sävyn 16 Keskiruskea. Annoin vaikuttaa tyvikasvussa lähemmäs tunnin ja sitten levitin vielä kauttaaltaan vajaaksi 10minuutiksi. Mulla on niin moniväriseksi kulahtanut hiuksisto, kun ei oikein mikään väri tunnu jäävän kovin pitkäksi aikaa, kuivat pysyy tummina ja moniväräisikermä tulee pian esiin ensimmäisten pesujen jälkeen, puhumattakaan siitä, etten saa nykyään mitään väriä tarttumaan tyveen edes aluksi. Mutta nyt siis onnistui!!
Sävynä tämä ei ole ihan niin viileä kuin olisin toivonut, mutta evvk! Sanoisin, että suklaanruskea olisi lähempänä tätä sävytulosta. Väri on joka tapauksessa ihan ok, ja onneksi olen suht neutraali, joten ainakin omaan silmään tämä istuu ihan hyvin.
En ole aiemmin PC'a käyttänyt, joten siksi laitoin koko tukkaan, jatkossa koitan pärjätä tyvivärjäilyllä. Jännittää tosin nyt vielä, että miten hyvin väri siellä tyvessä pysyy. Tulen kyllä raportoimaan! Tuo värimerkki on todella mukava käyttää; tuoksu ei ollut voimakas eikä käynyt ollenkaan henkeen. Eikä missään vaiheessa tuntunut minkäänsortin pistelyä tai kutittelua päänahassa. Hoitiskin oli kivan tuoksuinen vaihtelu niille lorealin marjamakeille. Koostumus oli myös nappi; ei liian valuva, mutta helppo levittää. Tässä on ihan selvästi nyt lempparivärin ainekset, jos vielä näyttää että pysyisi päässä!