Onko teillä muilla ei-aidoilla bruneteilla semmosta ongelmaa että juurikasvun värjäyksen jälkeen väri haalistuu jo viikossa?
Mulla on siis joku 7-8- asteinen tukka luonnostaan jota nyt värjäilen 3- asteen värillä. Ei oo kauheen kivan näköstä kun juurikasvun värjäyksen jälkeen viikon päästä mulla on vaaleanruskea juuri, siitä tummasta ei oo enää häivähdystäkään. Mulla on siis jatkuvasti semmonen n. 3cm vaaleanruskea juurikasvu, koska edellisetkin juurikasvuvärjäilyt haalistuu edelleen. Ilmeisesti mun juuri tarvitsee semmoset kolme värjäyskertaa että tarttu ja tukka pysyy tummana. Toivottavasti ainoa ratkaisu ei ole värjätä juurikasvua kerralla kolme kertaa, sillä se olisi aika rahaa- ja aikaavievää.

Hermostuttavaa kun muuten ihan hienon tumman tukkani pilaa saatanallisen ruma vaaleanruskea juuri. Ihan kuin mulla olisi jatkuvasti kolme senttiä juurikasvua...
Värjäilen siis kestoväreillä, millon milläkin. Vaikutusaikoja oon suosiolla pidentänyt, joku 30min on ihan naurettava vaihtoehto mun juureeni.

Joskus pidän jopa tunnin ja silti vaan haalistuu n. viikossa. En pese tukkaa edes joka päivä, joten ei pitäis siitäkään johtua...
Mitä luulette, auttaisko tuo Polycolor, kun sitä on niin kehuttu, ongelmaani? Epäilyttää vaan kun se on kevytväri eikä mulla nuo kestotkaan pysy.