Hohhoijaa taas näitä meikäläisen mielialanvaihteluita. Värjäsin tossa vähän aikaa sitten platinanvaalean tukkani punaiseksi ja sainkin sen lopulta aika hyvän kupariseksi, se kun oli sitten loppujen lopuks se eniten silmää miellyttävä sävy. Tällä viikolla taas keksin, että kyllä se oma vaalee tukka oli kaikkein paras, ja taas mentiin.

Ostin perjantaina pari pakettia Elean värinpoistoa jotka iskin päähäni, ei muuten millään ois riittäny yks paketti kun pensselillä koitin saada väriä joka paikkaan. Huhhuh, miten tujua se on se mömmö, mut toimii! Värinpoiston jälkeen tukka oli vaalea neonoranssi ja kumma kyllä tosi hyvässä kunnossa. Hullu kun olen niin hain kaupasta vielä yhden Elean, jolla sain tukan jo aika valkoseksi, keltanen oli tietenki, paikoitellen oranssiakin löyty. En onneks ollu ehtiny laittaa punasta kun ehkä viis kestoväriä ja kerran värjäytin sen kampaajalla 6.66 sävyllä. Se punanen ei muutenkaan pysynyt, mikä oli ehkä isoin syy vaalentumiselle.
Eilen värjäsin tukan Recital Preferencen 03:lla (vaaleista vaalein tuhka), joka näytti aluks vetävän ihan harmaanliilaksi, mutta tarpeeks kun shampoolla hinkkas, sävy oli ihan ok, sopivan tuhkainen mun makuun. Toi kyllä taittaa keltasuutta ja sitä oranssiakin tosi kiitettävästi. Koitin tahkota väriä oikeen huolella joka paikkaan, mut jostain syystä takaraivolta jäi kuitenkin juurista tukka oranssiksi. Toi kyseinen Preferencen sävy oli Citymarketissa viimeinen laatuaan eikä ollu edes hintalappua, ja Prismasta en löytänyt yhtään kappaletta samaa purkkia. Ilmeisesti ne vaihtuu ne paketit, mutta ei kai koko sävy vaan häviä?
Ostin sitten korvaavana 10.1 Helsingin (erittäin kirkas tuhkanvaalea), josta ajattelin sekottaa vaan puolet ja laittaa noihin oransseihin kohtiin. Jos sävy on hiukan eri, en usko että haittaa, kun ne oranssit kohdat ei edes näy kun tukka on auki.
Pointtina siis, että Elean värinpoisto on loistava, vaikkakin yli olkapään mittaiseen tukkaan riittämätön ja Lorkun Preferencen tuhkasävy on mahtava hävittämään kaikki ei-toivitut lämpimät sävyt!
Tässä tämänhetkinen tukka ja se, mistä lähdettiin.

Jotain kiiltoa tähän ehkä kaipais ja sävy on hiukan kummallinen, mut jospa se siitä kun nyt hoidan hiuksia oikeen rakkaudella. Yllättävän hyvin kesti mun jo valmiiks pilalle poltetut kutrini.