^ Mun tyvikasvu on noin 7 ja yhteen väliin värjäsin Copper Blondella. Vaalensi erittäin hyvin, noin 9-asteiseksi. Mulla ei ainakaan jäänyt epämääräiseksi oranssiksi, vaan tulos oli juurikin strawberry blonde. Kuparinvivahde lähti vaan tosi nopsaan pois, ihan parissa ekassa pesussa. Eli loppujen lopuksi ei eronnut perusvaalennuksesta sitten yhtään.
Miten muuten olisi suoravärinä Goldwellin 8G? Se vivahtaa kylläkin kultaan, joten en tiedä onko tarpeeksi kuparihtava sävy. Mun mielestä lämpöinen, kultainen 8-asteinen vaalea on kyllä aika lähellä strawberry blondea.
Kiitoksia vastauksesta, kiva että joku on kokeillut juuri kyseistä sävyä!
Kuulostaisi siis aika lupaavalta tuo, jos nyt ryhdyn värjäysoperaatioon ja saisi latvat vaalenemaan tasaisesti niin voisi toimia ihan hyvin, jos värjäisi juurikasvua tolla copper blondella ja hankkisi tuota Golwellin 8G:tä sävyn ylläpitoa varten, mulla tosiaan se oma punainen pigmentti puskee aika helposti läpi useimmista väreistä eli tuo kullansävy voisi olla ihan riittävä strawberryn ylläpitoon, muutenkin kupariset suoravärit tuppaa olemaan usein sitten liian vahvasti punaisia niin, että tulos on jo kunnon porkkana strawberryblonden sijaan. Ja jos menee liian keltaiseksi, niin voi aina sotkea hoitikseen hiukan violettia suoraväriä, jota taitaisi ollakin vielä hieman kaapissa muinaisten raitojen jäljiltä...hmm...pitänee siis lähteä kaupungille kuolailemaan väripurkkeja

edit:tarttuihan sieltä värinpoisto mukaan, nyt elellään toivossa, ettei tukka kokonaan kärtsää kun ei edellisestäkään värinpoistosta kovin kauaa ole.
edit2:Nyt sitten laitoin pituuksiin 2 ja koko päähän yhden värinpoiston ja päällepreferencen 8.32 Berlin, värin, aika kiva hunajainen lopputulos, jossain vaiheessa voisi ehkä lisäillä vielä suoravärillä hieman kuparisuutta sekaan.