Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404060 kertaa)

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #1050 : 22.10.10 - klo:21:44 »
Ok. Kiitti tiedosta :) aika kallis on tollanen pieni paketti. :(

Auttaako voidec nopeesti ihon paremmaksi, sillä ihoni on todella kuiva ja myös koko ajan hirveän punainen?
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #1051 : 22.10.10 - klo:21:50 »
Ok. Kiitti tiedosta :) aika kallis on tollanen pieni paketti. :(

Auttaako voidec nopeesti ihon paremmaksi, sillä ihoni on todella kuiva ja myös koko ajan hirveän punainen?

Kannattaa vaikkä käydä pyytämässä apteekista sample purkkiin ja testata kotona rauhassa miten toimii :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #1052 : 29.12.10 - klo:01:53 »
Onko kukaan kokeillut Bellavitan uusia versioita Bella 30+ päivä- tai yövoidetta? Äidin kaapista löytyi molemmat, ja tuntuvat hyviltä! Hajuste on vaan aika mummomainen, en tykkää, mutta ei se kovin voimakas onneksi ole.

Incit löytyvät tuolta: http://www.itsehoitoapteekki.fi/Tuotteet1/Ihonhoito/Bella-30-/
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1053 : 29.12.10 - klo:08:28 »
Muistaakseni pärjäilin noilla Bellavitan 30+ voiteilla koko viime talven ja pintakuiva sekaiho pysyi jopa normaalia paremmassa kunnossa (naamasta ei siis ollut puolet ihonalaista finniä ja puolet hilsettä, kuten taas näillä pakkasilla näyttää olevan). Päivävoide toimi meikinkin alla ihan hyvin.

Nyt herääkin kysymys, miksi en ole tajunnut vielä tälle talvelle käydä tuota settiä hakemassa, vaan testailen epätoivoissani naamaan sitä sun tätä ??? Yksi selitys voi olla se tuoksu - kun keväällä siirryin kevyempiin rasvoihin, Bellojen haju etoi jo siinä määrin, etten kyennyt yövoiteen loppuja käyttämään edes kantapäihin, vaan roskiin lensi. Mutta laitanpa harkintaan... jospa hajutrauma olisi jo vähän lieventynyt  :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1054 : 29.12.10 - klo:09:31 »
^ Noitahan tais saada ihan hajusteettomana? Tosin en tiedä miten tuon 30+ voiteen kanssa, mutta sitä toista ainakin :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #1055 : 29.12.10 - klo:12:26 »
Onko kukaan kokeillut Bellavitan uusia versioita Bella 30+ päivä- tai yövoidetta? Äidin kaapista löytyi molemmat, ja tuntuvat hyviltä! Hajuste on vaan aika mummomainen, en tykkää, mutta ei se kovin voimakas onneksi ole.

Juu on! Tuoksu tosiaan on melko tympeä, mutta itse voide toimii  <3  Toistaiseksi kokemusta vain päivävoiteesta, jota olen käyttänyt niin meikin alla kuin yövoiteenakin, ja tykkään kovasti. Oma ihoni on ohut, punoittava pintakuiva sekaiho, ja Bella tuntuu sekä suojaavan että kosteuttavan tarpeeksi. 
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #1056 : 29.12.10 - klo:13:12 »
^ Voisikin käydä tsekkaamassa nuo voiteet. Jos tuoksu ei ihan vallan paha ole niin mikä ettei. Molemmissa näyttäisi hajuste olevan.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #1057 : 09.01.11 - klo:14:01 »
Kenelläkään kokemuksia Eucerinin AQUAporin sarjasta? Itseäni kiinnostaisi erityisesti sarjan Rich-voide  ::)http://www.eucerin.com/fi/tuotehaku/kosteutta-tarvitsevalle-iholle/1/

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1058 : 09.01.11 - klo:15:05 »
Kenelläkään kokemuksia Eucerinin AQUAporin sarjasta? Itseäni kiinnostaisi erityisesti sarjan Rich-voide  ::)http://www.eucerin.com/fi/tuotehaku/kosteutta-tarvitsevalle-iholle/1/
Eucerinin omassa ketjussa on sarjasta ainakin jotain kokemuksia http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1598.0
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #1059 : 09.01.11 - klo:15:12 »
^ Katos vain, kiitos RockQueen!  ;)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1060 : 10.01.11 - klo:14:47 »
Hei, löytyykö apteekin valikoimasta miltään muulta merkiltä kuin Euceriniltä UVB ja UVA sisältävää päivävoidetta? Ja minkä hintaisista silloin olisi kyse?

Eucerinin Aquaporin active spf 15 vetelee jo viimeisiään ja mietin tässä mitä kokeilisin seuraavaksi, koska kys. Eucerinin voide jättää mielestäni helposti lähmäisen tunteen ja kosteustehotkin voisi olla paremmat. Toivon päivävoiteelta suojakertoimen lisäksi kevyttä rasvoittuvalle iholle sopivampaa koostumusta ja ok-kosteustehoja. UVA- suoja on tärkein tässä etsinnässä kuitenkin. (ikäänkuin se olisikin se ikuisen nuoruuden lähde  ::) )

Olen testerin muodossa kokeillut aikoja sitten Avenen Light UV20ta, mikä keveydellään kiinnostaisi. Onko kuitenkin niin, että tuote ei anna selvää tietoa siitä, että siinä olisi UVA suoja? Nettisivut ei ainakaan mainitse erikseen UVAta. Favoralla olen huomannut UVAn sisältävän päivävoiteen, mutta voide on purkissa ja pidän hygieenisemmästä tuubimallista.  :D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1061 : 13.01.11 - klo:22:48 »
Yay! Suomeen on vihdoin saatu La Roche Posay-sarja!  :T Huomasin tämän ilonaiheen tänään YO:n Apteekissa tutkimusretkellä bongatessani tutunnäköisiä pakkauksia hyllyillä... Koko tuotesarjasta ei ole kyse, mutta ainakin useita helmiä näkyy olevan myynnissä, mm. Ceralip, joka on loistava huulivoide (joskin hintavampi kuin iHerbissä myytävät ihanuudet, joihin olen siirtynyt...)
Eityisen ilahtunut olin aurinkotuotteista - enää ei tarvitse tilailla niitä Kreikasta, eikä hintakaan ole kohtuuton. Hienoa!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1062 : 14.01.11 - klo:18:24 »
Joo taisi ilmaantua viimevuoden puolella jo herran aikaa sitten  ;D Kiva silti aina saada uusia merkkejä tänne lisää.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1063 : 14.01.11 - klo:20:20 »
 Ehkäpä, mutta itse käyn Yliopiston apteekissa säännöllisen epäsäännöllisesti, joten tämä herkku-uutinen valkeni vasta eilen.  ;D  Muissa apteekeissa ei täällä LRP:n tuotteita ole näkynyt.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #1064 : 15.01.11 - klo:18:22 »
^Lokakuussa kuulemma saapunut Suomeen. Oon kokeillut näytteet Toleriane-sarjan seka/rasvaisen ihon kevyestä emulsiovoiteesta ja Cicaplastista. Toleriane Fluide oli äärimmäisen kevyttä tavaraa, lähinnä vettä, skvalaania ja paria muuta kosteudensitojaa. En usko, että kenenkään ihoa tukkii ja suosittelisin lähinnä rasvaiselle iholle. Ei riittänyt mun pintakuivalle sekaiholle edes silloin lokakuussa pitkästi ennen pakkasia. Rauhoittavaa vaikutusta en myöskään huomannut, mutta saattoi johtua osittain siitä, että iho oli niin kuiva.

Cicaplastia apteekin täti suositteli korvaajaksi Avénen Cicalfatelle, mutta pitäydyn itse jatkossakin Avénessa. Cicaplast on kevyempää koostumukseltaan, varmasti helpompi ja mukavampi isolla alueella käytettynä. Avénen Cicalfate toimii paremmin yksittäisten haavojen ja arpien hoidossa, koska paksumpi vaseliinimainen rakenne pitää paranneltavan kohdan pehmeänä pidempään, mikä osaltaan nopeuttaa paranemista.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix