Minulla todettiin tässä hiljattain suunympärysihottuma jonka takia minun ei tulisi käyttää kovin rasvaisia ihonhoitotuotteita ja olenkin pistänyt ostoslistalle uuden kasvovoiteen vaikka entisessä Bellavitassa ei mitään vikaa varsinaisesti olekkaan. Haluaisin vain jonkun yhden toimivan, yksinkertaisen, helpon ja kevyen voiteen..
Googletin erilaisia perusvoidevaihtoehtoja ja Aqualan Duo ''kuulostaa'' sopivimmalta.. Millaista tuo on? Löysin aika vähän käyttökokemuksia, mutta lähinnä haluaisin tietää imeytyykö hyvin ja jääkö iho mataksi? Käytän puuterimaisia meikkejä, joten iho ei saisi jäädä voiteen levityksen jälkeen rasvaiseksi, tai puuteri jämähtää kasvoihin.. Ja liian rasvaisena saattaa tosiaan ärsyttää ihottumakohtia.
Olen kokeillut aqualan L.ää ja humektania, tavallista aqualania sekä ceralania, ja näistä ei mikään miellyttänyt koostumukseltaan, kaikki olivat liian rasvaisia paitsi tietysti humektan, joka oli huono siksi että jätti iholle kalvomaisen tunteen sekä tukki ihoni ihan täysin..
Taitaa olla aika mahdoton tehtävä..?