Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405648 kertaa)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #1155 : 01.09.12 - klo:20:13 »
Teistä joku tietää ihan varmasti:

Selailin viime viikolla kaverin luona naistenlehtiä, saattoi olla esim. Gloria tms, tämänvuotinen. Ja jossain naamarasvajutussa mainittiin joku ACO:n tai mahdolisesti Avenen voide jonka pitäisi kirjoituksen mukaan sopia yli 90% kaikista kasvoista / ihotyypeistä. Enkä tietenkään napannut rasvan tyyppiä ylös. Saattoi se olla joku muukin merkki, mutta apteekkikamaa joka tapauksessa.

Jos jollain kilisee kello niin se on ihan samantien virtuaalipullakahvit ja melkein ikuinen kiitollisuus  :-*

Minä suosin monessa tarpeessa apteekkituotteita, ihan laiskuuttani.

Pelottaa nyt vähän, että tiedänkö ihan varmasti (;D), mutta selasin uusinta Elleä, jossa oli mainostettu Avènen Tolérance Extrême -voidetta näillä sanoilla: "Vain yhdeksästä raaka-aineesta sekoitettu apteekkituote on pakattu tuubiin, joka ei päästä pöpöjä sisäänsä. Väitetään, että 98 prosenttia kaikista naisista voi käyttää tätä voidetta". Eli olisiko se tuo etsimäsi voide?
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1156 : 01.09.12 - klo:22:42 »
^No hohhoh, aika kova lupaus! Pitääkin testata jossain vaiheessa ja mennä apteekkiin räyhäämään, jos naama alkaa kukkia. >:D ;D

Olen käyttänyt nyt muutaman kuukauden ACOn vaaleanpunaisessa pullossa olevaa puhdistusvaahtoa ja Humektania, iho on ollut tosi hyvässä kunnossa. Sitten hairahduin ja ostin Decubalin puhdistusvaahdon, koska ACO kuitenkin pikkaisen kuivattaa... Näppyjä, näppyjä kaikkialla! No ei nyt ihan, mutta iho meni kuitenkin huonommaksi joten ACOssa pysyn jatkossakin. Humektan myös tuntuu pitävän ihoni kurissa. Pelottaa vain, että talvella olen pulassa jos kosteutustehot eivät riitäkään. :(
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #1157 : 04.09.12 - klo:00:16 »
^No hohhoh, aika kova lupaus! Pitääkin testata jossain vaiheessa ja mennä apteekkiin räyhäämään, jos naama alkaa kukkia. >:D ;D

Olen käyttänyt nyt muutaman kuukauden ACOn vaaleanpunaisessa pullossa olevaa puhdistusvaahtoa ja Humektania, iho on ollut tosi hyvässä kunnossa. Sitten hairahduin ja ostin Decubalin puhdistusvaahdon, koska ACO kuitenkin pikkaisen kuivattaa... Näppyjä, näppyjä kaikkialla! No ei nyt ihan, mutta iho meni kuitenkin huonommaksi joten ACOssa pysyn jatkossakin. Humektan myös tuntuu pitävän ihoni kurissa. Pelottaa vain, että talvella olen pulassa jos kosteutustehot eivät riitäkään. :(

Mullakin tuo kuivattaa! Mulla on kuitenkin rasvainen iho, mutta olen välttänyt tuota, koska muistan sen joskus kuivattaneen mun nassua pahasti. Tosin silloin mulla oli yleisestikin tapana käyttää liian tujuja tuotteita.

ACOn FACE young mattapinnan jättävä päivävoide on ihan huippu meikin alle! Ei mikään äärettömän kosteuttava, mutta hyvä tällaiselle rasvanaamalle :D Tulee ihanassa hygienisessä pumppupullossa, josta yhdellä pumppauksella tulee juuri sopivan verran levitettäväksi kasvoille. Edullisempi versio Avenen vastaavalle voiteelle (jota kyllä haluan jossakin vaiheessa kokeilla).
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #1158 : 05.09.12 - klo:13:25 »
Bongasin tänään apteekissa uuden Lumene LAB-sarjan. Kyseessä siis Lumenen vain apteekkeihin tuleva sarja. Nettisivut näyttävät olevan vielä työn alla, mutta kyseessä on siis tämä http://www.apteekkituotteet.fi/Apteekkikosmetiikka/Lumene-LAB. Mielenkiinnolla odotan mahdollisia käyttäjien kokemuksia tästä.  ::)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #1159 : 05.09.12 - klo:21:34 »
Oho, kuulostaa aika mielenkiintoiselle! Toivottavasti hintakin pysyy järkevänä. Lumenella on nyt viime aikoina tainnut olla tapa nostattaa hintojaan.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1160 : 05.09.12 - klo:22:00 »
Minusta taas tuo Lumene Lab on supertylsä. Hiplailin purkkeja apteekissa ja ajattelin vain, että voi haukotus, parabeeniton ja väriaineeton anti age -apteekkisarja. Jotenkin tuo ei tarjoa mitään uutta... Luulen kuitenkin noillakin tuotteilla olevan kysyntää, tässä maassa on suht paljon "Lumene-naisia" (=keski-ikäiset naiset, jotka ovat iät ja ajat käyttäneet Lumenea kun se on kotimainen merkki ja suomalaista pitää suosia ;D) jotka varmasti innostuvat, kun Lumenea saa ihan apteekistakin! :D Hinnatkin ovat ihan ok, ainakin tuon nettisivun mukaan kallein voide oli n. 35€.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1161 : 13.09.12 - klo:19:38 »
...Ja jossain naamarasvajutussa mainittiin joku ACO:n tai mahdolisesti Avenen voide jonka pitäisi kirjoituksen mukaan sopia yli 90% kaikista kasvoista / ihotyypeistä...

Pelottaa nyt vähän, että tiedänkö ihan varmasti (;D), mutta selasin uusinta Elleä, jossa oli mainostettu Avènen Tolérance Extrême -voidetta näillä sanoilla: "Vain yhdeksästä raaka-aineesta sekoitettu apteekkituote on pakattu tuubiin, joka ei päästä pöpöjä sisäänsä. Väitetään, että 98 prosenttia kaikista naisista voi käyttää tätä voidetta". Eli olisiko se tuo etsimäsi voide?

Kiitti vinkistä ;D ostoslistalle...
this too shall pass.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1162 : 26.10.12 - klo:10:00 »
Onko kenelläkään kokemuksia Xyliderm -geelistä?
http://xyliderm.com/index.html

Huomasin tänään tuotteen apteekissa ja kuvauksen perusteella vaikuttaisi hyvin kiinnostavalle. Voisin kokeilla käsi- ja kasvovoiteena. Varmasti imeytyisi nopeasti käsiinkin kun päivän aikana niitä täytyy kuitenkin kosteuttaa.  :)

Hyvin imeytyvä ja kosteuttava geelivoide. Sopii hyvin kuivalle ja herkälle iholleni kasvoista varpaisiin. Ei tahmaa, ei ole öljyinen, imeytyy hujauksessa, jättää mattapinnan, ei tuoksu miltään, on keveä, hyvin kosteuttava, viilentävä ja ärsyttämätön. Tätä voi kerrostaa tarpeen mukaan. :)
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1163 : 12.12.12 - klo:08:13 »
^Ostin eilen tuota Xylidermiä, ja ensivaikutelmat on tosi hyvät! Yötä vasten laitoin aika reilusti, kun silloin mahdollinen tahmeus ei haittaa. Aamulla laitoin sitten kaksi ohutta kerrosta, ja sopii ainakin tavallisen meikkivoiteen alle.

Yllätyin miten lirua tuo oli. Uudesta tuubista lurahti kämmenelle ihan liikaa. Toivottavasti tää tuote sopis mulle pitemmässäkin käytössä nimenmaan kasvoille. Jos ei, niin sitten käytän käsiin/vartalolle.

Poissa felka

• Haiven
  • *
« Vastaus #1164 : 14.12.12 - klo:19:08 »
Purppura:
Ostin juuri apteekista Xyliderm-kosteusgeelin ja tykkään.

On tehty kuivalle iholle. Glyserolia ja xylitonia ainakin aineissa. Melkein tuoksuton. Kasvoille ihan hyvän tuntuinen ja käsiin levittelen loput ja nekin tykkäävät. Tosi lirua koostumukseltaan. Kun laittaa vähän ei jätä tahmeaksi ja sitä saa laitettua aina lisää eli kannattaa aloittaa pikkumäärällä.

Aika kallis tuubi (yli kympin) mutta iso ja riittoisa. Siskoni tätä suositteli ja ostin ihan uteliaisuuttani eli ajattelin että jos ei ole kiva kasvovoiteena niin voihan sen käyttää loppuun vartalovoiteena. Taitaa kulua kasvovoiteena ja käsivoiteena. Lupasivat sivuillaan että sopii jopa silmänympärysten iholle eli sama tuote oikeasti kaikkeen. Uskaltaisikohan sitä kokeilla hiusten latvoihin?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1165 : 15.01.13 - klo:14:21 »
Ostin SebaMed Clear Face Deep Cleansing Foam puhdistusvaahdon - ainakin vaihteluksi miedolle, mutta monien meikkien kanssa epäonnistuvalle Tolerianelle.

Tämähän on mahtava tuote! Tosi simppeli inci, miedohkot pesevät aineet ja ilmeisen runsaasti maitohappoa, toimii siis myös AHA-kuorintana. Nettisivuilla annetaan vinkki, että voi antaa vaikuttaa iholla viitisen minuuttia, kuollut ihosolukko lähtee tuolla tavalla tosi lempeästi liikkeelle. Suositellaan myös pintakuivalle iholle - eikä tosiaan kiristele pätkääkään. Puhdistaa hyvin. Mieto tuoksu.

Käytän myös silmänympärysiholle, omani ei ole mitenkään herkkää eikä minulla mene aineita pestessä helposti silmiin - mutta pesaisen vaan silmämeikin nopeasti pois huuhtoessa, mitään muhittelua en silmänympärysiholle tee...

Toivottavasti toimii myös pitkällä aikavälillä, mutta ensikokemus on vaikuttava!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1166 : 28.01.13 - klo:17:55 »
Mä olen käyttänyt rasvoittuvalle naamalleni Avenen Cleanance -kosteusvoidetta, joka kyllä pitää kiillon kurissa ihan kiitettävästi, mutta mua ärsyttää tuo tuubi kun se aukiruuvattava korkki on vähän epäkätevä. Mua vähän kiinnostaisi kokeilla Sebamedin Clear Face -geeliä. Osaako joku sanoa hillitseekö toi ihon kiiltelyä minkä verran? Sopiiko meikkivoiteen alle?

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #1167 : 28.01.13 - klo:19:01 »
^Sopii niiin nestemäisten meikkivoiteiden kuin mineraalimeikkienkin alle. Iho on geelin levityksen jälkeen vähän nihkeä, ja meikki ottaa siihen hyvin kiinni, ei rullaannu tms. Mattapintaisuudesta en osaa sanoa.. Tuossa on kuitenkin hyvin kosteutustehoja, joten kannattaa ainakin kokeilla, eikä mitään tukkivaa tms.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1168 : 05.02.13 - klo:08:59 »
Onko kenelläkään kokemusta V10 plus tuotteista ? Apteekissa myydään , seerumit ja kuorinta kiinnostais.
Noita seerumipakkauksia on kahta kokoa jos vaikka raskis joskus kokeilla jotain noista seerumeista. Kuorinta täytyy kyllä ehdottomasti käydä hakemassa kunhan tulee lähdettyä kaupunkiin asti.

Poissa loko

• Haiven
  • *
« Vastaus #1169 : 27.02.13 - klo:16:20 »
onkos kellään kokemusta dermalog- sarjasta? minun silmään ihan uudelta näyttää

http://www.dermalog.dk/fi/