Ostin kohta loppuvan Favoran aurinkosuojageelin tilalle La Roche-Posayn Anthelios XL 50+ suihkeen. Kokeilin sitä heti ja aluksi se tuli jotenkin hyvin kiinteänä suihkeena ja ennätin levitää sitä toista jalkaa lukuunottamatta koko vartalolle, jonka jälkeen se tuli tavallisena suihkeena. Tehosta en osaa sanoa, koska olin ulkona vain vajaan tunnin. Tykkään ainakin siitä, että se on tuoksuton ja sitä voi käyttää myös kasvoille. Sisältää kyllä alcohol denat.:ia, mutta monet muutkin aurinkotuotteet sisältävät sitä.
Favoran aurinkosuojageelistä olen tykännyt, mutta se jättää ihon hyvin tahmeaksi, minkä takia hankin kasvoille oman tuotteen (ei apteekista). Hyvin on Favorakin toiminut, enkä palanut ollenkaan kun olin harjoittelussa paljon ulkona.
Minua kiinnostaisi kokeilla Xyliderm geeliä ja olin jo vähällä ostaa sen. Sitten mietin pienen Humektan-tuubin ostamista, mutta ajattelin käyttää ensin entisen loppuun. Xyliderm tuntui aika juoksevalta esim. SebaMedin kasvogeeliin verrattuna, joka sekin on hyvin riittoisaa. Ehkä kokeilen Xylidermiä, koska Humektan tuntuu kesähelteillä liian tuhdilta. Itseasiassa Yliopiston apteekissa oli paljon uusia ja jännitä tuotteita, joita tekisi mieli kokeilla

.