Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404037 kertaa)

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #1170 : 27.02.13 - klo:17:43 »
Onko kenelläkään kokemusta V10 plus tuotteista ? Apteekissa myydään, seerumit ja kuorinta kiinnostais.

Saara Sarvaksen blogissa oli juuri juttua tuosta kuorinnasta.
1b M ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1171 : 28.02.13 - klo:20:14 »
Onko kenelläkään kokemusta V10 plus tuotteista ? Apteekissa myydään , seerumit ja kuorinta kiinnostais.
Noita seerumipakkauksia on kahta kokoa jos vaikka raskis joskus kokeilla jotain noista seerumeista. Kuorinta täytyy kyllä ehdottomasti käydä hakemassa kunhan tulee lähdettyä kaupunkiin asti.

Kävin tänään ostamassa tuon kuorinnanja pakkohan sitä oli kokeilla samantien. Kuorinta jätti ihon todella sileäksi ja pehmeäksi. Vesipohjainen koostumus on ehkä hiukan turhan löysää makuuni, mutta lopputuloksen nähtyäni en paljoa mokomasta piittaa. Toisin kuin tuossa Saara Sarvaksen blogissa sanotaan, niin en ole ihan vakuuttunut, että ne käsittelyn aikana ilmaantuvat kokkareet on kuoriutunutta ihoa. Sen verran nopeasti noita alkoi muodostua.

Samalla reissulla vilkaisin muitakin sarjan tuotteita. Sarjaan näyttää kuuluvan aika monta seerumia. Hinnat vaan on sen verran suolaiset (70+ €), ettei noita viitsi kokeilumielellä montaa ostaa.

Poissa vaahtera3

• Haiven
  • *
« Vastaus #1172 : 28.02.13 - klo:20:59 »
Noita vesikuorintoja saa ebaysta parilla kympillä, tosin nyt on nuo alv-rajat rajoittamassa. Itselläni muutaman vuoden kokemus Cure-merkkisestä vesikuorinnassa enkä muita kuorintoja enää käytäkään.

Edit. Itselläni siis Cure natural aqua gel-niminen tuote ja nyt kun tutkailin ebayta huomasin, että kuorinnan hinta pyöriikin yli kolmessa kympissä täysikokoisena, ja sitä ei taida eurooppalaisilta myyjiltä saada. Itsellänikin alkaa halvemman vesikuorinnan metsästys, kun nykyinen joskus loppuu. Muistelisin, että netissä on ollut puhetta jostain aasialaisesta halvemmasta vesikuorinnasta, olikohan makeupalleyssa vai jossakin blogissa. Tässä linkki makeupalleyn arvosteluihin Curen tuotteesta: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?itemid=134709
« Viimeksi muokattu: 03.03.13 - klo:09:19 kirjoittanut vaahtera3 »

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1173 : 28.02.13 - klo:22:19 »
Millä nimikkeellä ebaysta kuorintoja kannattaa etsiä?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1174 : 03.03.13 - klo:00:08 »
Yay, Suomessa myydään vihdoin Aquaphor-perusvoidetta --- tämähän on se kulttiklassikko, jota amerikkalaisissa blogeissa ja palstoilla usein mainitaan. Koostumus tuntuu testeristä kokeiltuna kivaln öljyiseltä, joten rutikuivan ihon uskon tykkäävän.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1175 : 03.03.13 - klo:09:24 »
Misshalla on Aqua Peeling - sekä geelimäinen, että joku kuplia iholla muodostava. Molemmat alle 20 dollaria Cosmetic Love:ssa - ja tuollahan ei ole peruspostituksessa postikuluja. Kummatkin tuotteet blogeissa tykättyjä.

Pahoittelen lievää off-topicia...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1176 : 28.06.13 - klo:20:18 »
Ostin kohta loppuvan Favoran aurinkosuojageelin tilalle La Roche-Posayn Anthelios XL 50+ suihkeen. Kokeilin sitä heti ja aluksi se tuli jotenkin hyvin kiinteänä suihkeena ja ennätin levitää sitä toista jalkaa lukuunottamatta koko vartalolle, jonka jälkeen se tuli tavallisena suihkeena. Tehosta en osaa sanoa, koska olin ulkona vain vajaan tunnin. Tykkään ainakin siitä, että se on tuoksuton ja sitä voi käyttää myös kasvoille. Sisältää kyllä alcohol denat.:ia, mutta monet muutkin aurinkotuotteet sisältävät sitä.

Favoran aurinkosuojageelistä olen tykännyt, mutta se jättää ihon hyvin tahmeaksi, minkä takia hankin kasvoille oman tuotteen (ei apteekista). Hyvin on Favorakin toiminut, enkä palanut ollenkaan kun olin harjoittelussa paljon ulkona.

Minua kiinnostaisi kokeilla Xyliderm geeliä ja olin jo vähällä ostaa sen. Sitten mietin pienen Humektan-tuubin ostamista, mutta ajattelin käyttää ensin entisen loppuun. Xyliderm tuntui aika juoksevalta esim. SebaMedin kasvogeeliin verrattuna, joka sekin on hyvin riittoisaa. Ehkä kokeilen Xylidermiä, koska Humektan tuntuu kesähelteillä liian tuhdilta. Itseasiassa Yliopiston apteekissa oli paljon uusia ja jännitä tuotteita, joita tekisi mieli kokeilla  :P.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1177 : 29.06.13 - klo:21:20 »
Tilailin La Roche Posay'n kasvovoiteita ja pesureita Escentualista. Vinkkinä että siellä on ranskalaiset tuotteet (Avene, LRP, Vichy jne.) alessa kesäkuun loppuun, joten vielä ehtii tilata. Olen käyttänyt LRP:n tuotteita noin vuoden verran ja en välittäisi muita enää käyttääkään. Toleriane riche on ollut talvi-ihon pelastus; kosteuttaa ja poistaa punoituksen.  <3

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 03.07.13 - klo:10:48 »
Ostin SebaMed Clear Face Deep Cleansing Foam puhdistusvaahdon - ainakin vaihteluksi miedolle, mutta monien meikkien kanssa epäonnistuvalle Tolerianelle.

Tämähän on mahtava tuote! Tosi simppeli inci, miedohkot pesevät aineet ja ilmeisen runsaasti maitohappoa, toimii siis myös AHA-kuorintana. Nettisivuilla annetaan vinkki, että voi antaa vaikuttaa iholla viitisen minuuttia, kuollut ihosolukko lähtee tuolla tavalla tosi lempeästi liikkeelle. Suositellaan myös pintakuivalle iholle - eikä tosiaan kiristele pätkääkään. Puhdistaa hyvin. Mieto tuoksu.

Käytän myös silmänympärysiholle, omani ei ole mitenkään herkkää eikä minulla mene aineita pestessä helposti silmiin - mutta pesaisen vaan silmämeikin nopeasti pois huuhtoessa, mitään muhittelua en silmänympärysiholle tee...

Toivottavasti toimii myös pitkällä aikavälillä, mutta ensikokemus on vaikuttava!

Minäkin ostin kyseisen Sebamedin puhdistusvaahdon ja aivan ihana tuote <3. Kiitos Lilalle hyvästä vinkistä :).
Puhdistaa ihon hyvin ja ei kuivata ja varsinkin nyt kesällä tarvitsen jotain syväpuhdistavaa vaahtoa, kun tuntuu, että iho on tosi rasvainen.
 Ostin myös Clear Face sarjan geelivoiteen ja Avenen hehkutetun Clenanance mattavoiteen. Kohta pääsen noita testaamaan.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1179 : 03.07.13 - klo:17:59 »
^ Minäkin käytän Sebamedin puhdistusvaahtoa jo toista pulloa, ja ihan Lilan suositusten perusteella ylipäätään ostin tuotteen kokeiluun.  :D

Aika samanlainen ihoni on kuin aikaisemminkin ja ihossa on tukkoisuutta, mutta jollain tapaa koen Sebamedin puhdistusvaahdon ehkäisseen ihon pintakuivaa hilseilyä. Olen myös pärjännyt useat ja lähes kaikki yöt kesän aikana ilman yövoidetta, mikä on vaihteeksi mukavaa. Hyvän tuntuinen tuote.  :)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #1180 : 03.07.13 - klo:19:08 »
ACOn Cliniderm-sarjan kuivan ihon linja, vaaleanvioleteissa pakkauksissa, on ihan jumalainen. :l Mulla on pintakuiva, t, alueelta hiukan rasvoittuva iho. Jonkin verran tukkoisuutta, epäpuhtauksia ja punaisuutta oli aiemmin, mutta eipä enää! Iho on sileä kuin se kuuluisa vauvan peppu, ja niin tasaisen värinen, ettei tarvitse edes meikkivoidetta. <3 Mulla on käytössä linjan puhdistusemulsio ja kevyesti kuoriva kasvovesi, tekisi mieli kokeilla muitakin tuotteita.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1181 : 09.07.13 - klo:22:49 »
Ostin Xyliderm-geelin ja kokeilin sitä heti. Epäilin sen kosteustehoja, koska se on niin vetisen oloista, mutta se yllätti positiivisesti. Iho tuntuu kosteutetulta, sileältä eikä ollenkaan tahmealta. Toivottavasti ihokin tykkää tästä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1182 : 08.08.13 - klo:16:06 »
Se toimii sittenkin eli mineraalivesisuhkeet. Sain aurinkovoiteen kylkiäisenä LRP:n vesisuihkeen, joka on ollut tosi hyvä ainakin näin kesäkäytössä. Olen käyttänyt sitä "yövoiteena" otsalla ja suihke on toiminut tässä tosi hyvin. Iho on hieman kiiltelevä aamulla, mutta suihke estää ihon koppuroitumisen pinnalta eikä mitään tukkeumiakaan ole tullut. Olin myös skeptinen suihkeen toimivuudesta kuiviin kohtiin, mutta yksi suihkautus vettä vei kiristelevän tunteen heti eikä edes sotkenut meikkiä. Suihke on myös tosi virkistävä kuumalla säällä. Kokeiluksi jää vielä miten toimii talvisäässä, mutta itse ainakin olen käännynnäinen tämän "turhakkeen" suhteen  ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1183 : 12.08.13 - klo:15:13 »
Onko La Roche Posayn kasvoputsarit hintansa arvoisia? Toleriane puhdistusgeeli kuulostaa hyvältä ainakin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1184 : 12.08.13 - klo:17:13 »
^ Mä olen käyttänyt tuota purkin enkä osta uudestaan. En tiedä käytinkö sitä väärin (=liikaa), mutta mulla kiristi naamaa tuon jälkeen eikä se tuonut kummempaa parannusta mun naamaani. Mulla on herkkä, finneilevä, pintakuiva iho.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.