Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 403976 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #1185 : 12.08.13 - klo:17:47 »
^Mulla on samantyyppinen iho kuin sulla. Voi hitsi, mitä sitä sitten ostaisi? Nyt käytän Lactolinen pesunestettä, mutta se kuivattaa liikaa. LRP:llä näyttäisi olevan myös puhdistusemulsio tuosta sarjasta, mutta yleensä ne ei tunnu putsaavan kunnolla tai ei jätä sellaista raikasta oloa. Onkohan tuokin sellainen?

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 12.08.13 - klo:18:08 »
^ Mulla on nyt LV:n puhdistusvaahto ja se ei kuivata, mut siinä on parafiinia, ja mulle on ilmestynyt finnejä. Ajattelin seuraavaksi Herbinan Hellävaraista Puhdistusvaahtoa. Sori, tää nyt oli vähän OT.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1187 : 12.08.13 - klo:19:49 »
^Mulla on samantyyppinen iho kuin sulla. Voi hitsi, mitä sitä sitten ostaisi? Nyt käytän Lactolinen pesunestettä, mutta se kuivattaa liikaa. LRP:llä näyttäisi olevan myös puhdistusemulsio tuosta sarjasta, mutta yleensä ne ei tunnu putsaavan kunnolla tai ei jätä sellaista raikasta oloa. Onkohan tuokin sellainen?

Oletko kokeillut Uriagen tuotteita? Olen talvella (jolloin ihoni on kuivempi) tykännyt Uriagen Cu Zn - puhdistusgeelistä. Geeli ei ole kuivattanut tai ärsyttänyt herkkää ihoani yhtään.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 12.08.13 - klo:21:09 »
^Onko tuo muuten vanha ROC sarja uudella nimellä? Hämmästyttävän samannäköisiä tuotteita. Onko tuossa putsarissa joku tuoksu?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1189 : 12.08.13 - klo:22:26 »
En tiedä onko tuolla mitään yhteistä Roc:n kanssa. Tuo putsari, kuten muutkin kokeilemani tuotteet, on tuoksuton.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1190 : 13.08.13 - klo:15:30 »
^Miksiköhän siinä sanotaan, että vältä kosketusta silmien kanssa? Mä oon hieronut putsarit aina myös silmien alueelle. Haiseeko siinä muuten metalli, ajattelin vaan kun siinä on sinkkiä ja kuparia? (Kerran mulla oli shampoota missä taisi olla just sinkkiä ja se haisi niin pahalle etten pystynyt käyttämään. Voi toki olla että haju tuli jostain muusta ainesosasta.)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1191 : 13.08.13 - klo:15:57 »
En ole välittänyt tuosta varoituksesta, vaan pessyt silmämeikin samalla kun muunkin naaman. Eikä tuossa noita metalleja niin paljoa ole, että ainakaan itse olisin huomannut metallin tuoksua.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1192 : 13.08.13 - klo:16:18 »
Mulla on nyt selvästi kyselyikä, mutta onko tuon pesuteho sun mielestä miten tehokas? Vaahtoaako? Jättääkö kasvot minkä tuntuisiksi pesun jälkeen? Huuhtoutuuko nopeasti pois vai täytyykö huuhtoa pitkään? Millainen ihotyyppi sulla on?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 13.08.13 - klo:16:42 »
Minusta tuon puhdistusteho on parempi kuin vaikka Dermosilin E-vitamiinipuhdistusvaahdolla tai Lactolinella (joista kummankaan teho ei tunnu riittävän ripsivärin poistoon), mutta se ei pese niin puhtaaksi ja kuivaksi kuin vaikka Neutrogenan vaaleanpunainen greippi-puhdistusgeeli. Ei jätä ihoa kiristävän kuivaksi, niinkuin monet muut puhdistusaineet. Olen käyttänyt tuota sekä talvella, jolloin ihoni on kuivempi, että nyt kesällä, jolloin mitään kuivuusongelmia ei todellakaan ole. Pullo tyhjeni minulla alkuviikosta, minkä jälkeen otin tuo Neutrogenan geelin käyttöön. Huuhtoutuu mielestäni helposti, mutta huuhtoutuminen ei ole minulla ollut ongelmana kuin parin tuotteen kanssa.

Ihoni on talvella pintakuiva sekaiho. Kesällä rasvoittuvampi sekaiho.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1194 : 13.08.13 - klo:16:49 »
Kiitos vastauksista. Taidanpa laittaa tilaukseen.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 13.08.13 - klo:17:48 »
Jos on pintakuiva iho niin kannattaa kokeilla myös puhdistusvesiä - eivät kuivata, mutta eivät toisaalta rasvoitakaan ihoa  :) Lumenelta löytyy ainakin edullinen ja apteekkisarjoilta myös useampi vaihtoehto.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1196 : 04.09.13 - klo:22:38 »
Bongasin tälläisen tarjouksen, et jos tilaa uutiskirjeen sähköpostiin niin saa ilmaisen ACO-huulirasvan :) http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Eura/Categories/Uutiskirje_sbs_v&ad=voice0913

Vichyn sivuilla on muuten joku tälläinen rauhansopimus-juttu. Sähköpostiin tulee aika ajoin Vichyltä "artikkeleita", tarpeeksi monta kun klikkaa lukeneeksi niin tulee näytteitä ja jopa täysikokoisia tuotteita. Hain just eiln 35€:n arvoisen Vichy-yövoiteen ilmaiseksi tuon ansiosta 0_0 :ts http://www.vichy.fi/rauhansopimus/login
« Viimeksi muokattu: 04.09.13 - klo:22:39 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1197 : 04.09.13 - klo:22:58 »
^ pitikö tuo tuote hakea ns. rauhansopimus-apteekista? ja voiko muista hakea mahdollisia lahjuksia? :D mun lähin on muutaman sadan kilsan päässä..
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1198 : 04.09.13 - klo:23:03 »
^ pitikö tuo tuote hakea ns. rauhansopimus-apteekista? ja voiko muista hakea mahdollisia lahjuksia? :D mun lähin on muutaman sadan kilsan päässä..
Joo sen apteekin sai itse valita valikosta. Jäi yks huulirasva kokonaan hakematta kun en koskaan osunut sinne päin mihin ne eka sen osoitti ::) Vaihdoin sen sitten.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1199 : 05.09.13 - klo:09:46 »
^^^ Kiitos tästä Vichyn -rauhansopimus vinkistä. Liityin heti ilmaistuotteiden toivossa.  :D

Vähän kyllä huvitti kun aluksi luulin tämän rauhansopimus jutun liittyvän johonkin syvällisempään ajatukseen, mutta kyseessä taitaa olla vain rauhansopimus ihoni kanssa. Opettelen siis elämään terveellisemmin, jotta olisin ihoni kanssakin hyvässä rauhassa.  :D