Ceralan on aika tuhtia voidetta. Passeli varmaan todella kuivalle iholle. Itelläin tuo ei jostain syystä imeytynyt kunnolla joten meikin alla oli huonoa, ja kasvojen ihon hilseilyyn siitä ei kuitenkaan ollut mitään apua. Omituista.
En muista auttoiko punoitukseen... ei kai.
Minulla ei ole atooppinen iho, mutta joku sanoi sen auttaneen punottaviin nenänpieliin, joten ajattelin ostaa pienen puteli sitä ja sitten tuli mieleen että sopiskohan muutenkin kun niin vähän sitä tarttee.
Mikähän noista perusvoiteista olis hyväksi vartalon kosteutukseen, parempaa kuin aqalan L? se nimittäin on liian laimeata tavaraa.
Mä voisin suositella juuri tota Ceralania, jos tuntuu että Aqualan L ei riitä. Itselläni se on myös tuntunut auttavan ihon punoitukseen. Mulla on oikeastaan aika päinvastaiset kokemukset tosta kuin muorilla, mulla Ceralan imeytyy todella hyvin, pehmentää ja kosteuttaa kivasti - parhaita apuja naaman hilseilyyn, rauhoittaa ihoa ja jättää kivan mattapinnan. Ihan täydellinen voide niin keholle kuin naamallekin. Mulla kyllä onkin melkosen kuiva, atooppinen iho, joskus joudun rasvaamaan pariinkin kertaan että riittää.
Mulle Aqualan L on kyllä niin karmeaa tavaraa että voin vaan ihmetellä miten erilaisia ihoja on olemassa jos joku oikeasti pitää siitä

Jättää ällön liukkaan, jotenkin öljyisen kalvon. Ei kuitenkaan kosteuttanut tarpeeksi, jos yritti laittaa lisää niin rullautui iholle ja jäi imeytymättä.. Ja musta tuntuu että iho alkoi vähän ärsyyntymään pitkäaikaisessa käytössä, ihottumaiselle iholle laitettaessa ihan painajainen