Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405646 kertaa)

Minnie

• Vieras
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #120 : 21.02.06 - klo:15:27 »
Sama juttu noiden metallisten (vai mitä lie) tuubien kanssa, niitä kannattaa välttää kun valinnanvaraa on. Vasta loppui Ambilan voide ja hajosi myös puolivälin jälkeen vaikka ei mitenkään kovasti ole puristettu eikä varsinkaan rullattu niinku hammastahnatuubeja :-\

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #121 : 21.02.06 - klo:15:34 »
minä en koskaan kierrä metallituubia "itsensä ympärille" peräpäästä, se auttaa siihen reikien ehkäisyyn, yhksikään ei ole puhjennut nyt kun puristelen mistä sattuu sitä, eli en mitenkään säntillisesti aina loppupäästä, vaan joskus ihan korkin läheltä ja silleesti :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

rolla

• Vieras
« Vastaus #122 : 21.02.06 - klo:16:07 »
minä en koskaan kierrä metallituubia "itsensä ympärille" peräpäästä, se auttaa siihen reikien ehkäisyyn, yhksikään ei ole puhjennut nyt kun puristelen mistä sattuu sitä, eli en mitenkään säntillisesti aina loppupäästä, vaan joskus ihan korkin läheltä ja silleesti :)

Mä kokeilin tän nykyisen tuubin kohdalla samaa, mutta en onnistunut.  ;D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 21.02.06 - klo:16:25 »
Mua kiinnostais kokeilla tota Bellavitaa päivävoiteena. Sitähän on kahta eri rasvaisuustasoa, mutta pelkään että se kevyempi on liian kevyt. Jos vertaa esim. Erisaneihin niin saisi olla kevyempi kuin perusvoide mutta tuhdimpi kuin kasvovoide.. Suosituksia? Haulla en oikeen viisastunut..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #124 : 21.02.06 - klo:16:32 »
bellavitan kevyt on tosi paksu, paksumpi kuin lumene hydra drops -yövoide. Ja minulla se tukkii kasvot, mutta kaulavoiteena hyvää :) se rasvainen taas on tosi tatinaa, ei edes levity kunnolla saati imeydy
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 21.02.06 - klo:16:35 »
Onkos Aqualan L testattu? Itselleni ei sovi, mutta vaikuttaisi täyttävän kriteerisi. Tosin en nyt ole mikään ammattilainen noiden voiteiden suhteen  ;)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 21.02.06 - klo:16:41 »
Onkos Aqualan L testattu? Itselleni ei sovi, mutta vaikuttaisi täyttävän kriteerisi. Tosin en nyt ole mikään ammattilainen noiden voiteiden suhteen  ;)
En oo koklannut mutta anopin pöydältä moinen löytyy niin voisin testata.. :)
www.siameselipstick.com

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 21.02.06 - klo:22:11 »
Täytyy munkin nyt kehua tota Aqualan L:ää. Olen viimeaikoina käyttänyt sekä päivä voiteena, yövoiteena että meikinpoistossa. Tarvii varmaan ostaa kesäksi se humektan, jota käytin yläasteella, kun ei iho ollut vielä niin kuiva.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 22.02.06 - klo:11:42 »
Tuo humektan ei taida oikein silmänympärysiholle sopia. Mäkin oon jo pitkään käyttäny tota kosteustvoiteena, mutta auta armias jos sitä vahingossa suhasee silmien lähelle. Mulla ainakin turpoo silmät sen takia. Mitään allergiaa se ei ole, tuo ei vaan käy ainakaan mun silmänympärysiholle..

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 22.02.06 - klo:18:13 »
Ärsyttääkö ketään muu bepanthen voide .. mulla aina sama homma vaikka kuinka varovaisesti sitä käyttäisin. Viimeistään puolessa välissä tuubia alkaa se vuotamaan kun sinne tulee jotain reikiä aina.. vaikka kuinka varovasti puristaisi. Lisäksi korkki taas alkanut vuotamaan. Mikä avuksi.. kohta pitää vissii ostaa joku purkki ja pursottaa koko tuubi aina sinne.

Mä rullaan aina uuden tuubin ympärille koko matkalta maalarinteippiä. Ei lähde halkeilemaan. Ei ole kauhean kaunis keksintö eikä tekstit näy, mutta eipä sillä niin väliä ole.
1a F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #130 : 22.02.06 - klo:18:39 »
Minullakin on ihan hyvin sopinut Humektan silmänympäryksille. Tällähetkellä laitan aina iltaisin Widmerin silmänympärysvoiteen jälkeen reilusti humektania ja sen imeydyttyä vielä hieman Hydrania (vai mikä se rasvaisin perusvoide on?) lopuksi ja hyvin pysyy kuivuus poissa ilman turvotusta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Vulpes

• Vieras
« Vastaus #131 : 22.02.06 - klo:19:18 »
Ceralan on aika tuhtia voidetta. Passeli varmaan todella kuivalle iholle. Itelläin tuo ei jostain syystä imeytynyt kunnolla joten meikin alla oli huonoa, ja kasvojen ihon hilseilyyn siitä ei kuitenkaan ollut mitään apua. Omituista.
En muista auttoiko punoitukseen... ei kai.
Minulla ei ole atooppinen iho, mutta joku sanoi sen auttaneen punottaviin nenänpieliin, joten ajattelin ostaa pienen puteli sitä ja sitten tuli mieleen että sopiskohan muutenkin kun niin vähän sitä tarttee.
 Mikähän noista perusvoiteista olis hyväksi vartalon kosteutukseen, parempaa kuin aqalan L? se nimittäin on liian laimeata  tavaraa.
Mä voisin suositella juuri tota Ceralania, jos tuntuu että Aqualan L ei riitä. Itselläni se on myös tuntunut auttavan ihon punoitukseen. Mulla on oikeastaan aika päinvastaiset kokemukset tosta kuin muorilla, mulla Ceralan imeytyy todella hyvin, pehmentää ja kosteuttaa kivasti - parhaita apuja naaman hilseilyyn, rauhoittaa ihoa ja jättää kivan mattapinnan. Ihan täydellinen voide niin keholle kuin naamallekin. Mulla kyllä onkin melkosen kuiva, atooppinen iho, joskus joudun rasvaamaan pariinkin kertaan että riittää.

Mulle Aqualan L on kyllä niin karmeaa tavaraa että voin vaan ihmetellä miten erilaisia ihoja on olemassa jos joku oikeasti pitää siitä ;D Jättää ällön liukkaan, jotenkin öljyisen kalvon. Ei kuitenkaan kosteuttanut tarpeeksi, jos yritti laittaa  lisää niin rullautui iholle ja jäi imeytymättä.. Ja musta tuntuu että iho alkoi vähän ärsyyntymään pitkäaikaisessa käytössä, ihottumaiselle iholle laitettaessa ihan painajainen :-X

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #132 : 22.02.06 - klo:20:54 »
Mua kiinnostais kokeilla tota Bellavitaa päivävoiteena. Sitähän on kahta eri rasvaisuustasoa, mutta pelkään että se kevyempi on liian kevyt. Jos vertaa esim. Erisaneihin niin saisi olla kevyempi kuin perusvoide mutta tuhdimpi kuin kasvovoide.. Suosituksia? Haulla en oikeen viisastunut..

Mä oon käyttänyt Bellavitaa kosteusvoiteena jo varmaan 10 vuotta. Siis mulla on ollut rinnalla kaikkia muitakin, mutta tuo on kulkenut aina mukana, kun muut on vaihdelleet. Mä tykkään Bellavitasta, koska se kosteuttaa sopivasti, mutta jättää silti mattapinnan, eli sopii meikin alle tosi hyvin. Käytän siis sitä kevyempää versiota hajustamattomana. Se rasvaisempi versio on mulle liian rasvaista jopa yöksi. Tuntuu, että tyynyliinakin tarttuu poskeen kiinni. ;)

Mulla on tällä hetkellä kosteusvoiteina apteekin tuotteista myös Aqualan plus, Aqualan L, Humektan, Hydrolan ja A-vitamiinivoide, joita käytän vuorotellen Bellavitan kanssa miten milloinkin, tai sitten sekoittelen niitä Bellavitan kanssa.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 22.02.06 - klo:22:13 »
Millasiahan noi Acon Time-sarjan herkälle ja kuivalle iholle tarkoitetut tuotteet on? Onks kellään?
www.siameselipstick.com

JoHanna

• Vieras
« Vastaus #134 : 22.02.06 - klo:22:48 »
Nyt on sitten testattu myös tuo Novalan (sininen tuubi) kun Aqualan L ei riittänyt kosteuttamaan. Mutta tämä Novalan vasta kamalaa tahnaa oli, ei levittynyt sitten millään eikä imeydy.. Löytyiskö siis vielä suosituksia? Mites tuo Bellavita tai Aqualan Plus? :)