Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405644 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #1200 : 05.09.13 - klo:13:11 »
Kiitos vinkistä RQ! Piti heti ilmaislahjusten toivossa tilata uutiskirje ja liittyä tuohon Vichyn kamppikseen. :D Meidän lähiapteekki on näköjään mukana tuossa, joten ei tarvitse kaukaa lähteä tuotteita hakemaan.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1201 : 06.09.13 - klo:10:47 »
Kiitos RockQueenille vinkeistä! Tuo apteekkituotteet.fi antoi heti kuponkikoodin jolla saa ilmaiset postikulut, joten sorruin tilaamaan tarjoustuotteista Favoran käsivoiteen ja Eucerinin kasvoveden, yhteensä 6,40€. O:)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1202 : 06.09.13 - klo:22:13 »
Kiitos RockQueenille vinkeistä! Tuo apteekkituotteet.fi antoi heti kuponkikoodin jolla saa ilmaiset postikulut, joten sorruin tilaamaan tarjoustuotteista Favoran käsivoiteen ja Eucerinin kasvoveden, yhteensä 6,40€. O:)
Hah, mä tilasin ihan ne samat kans! :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #1203 : 06.09.13 - klo:23:20 »
Avenen Soothing Hydrating Serum on aivan ihanaa :-* Kevyt, maitomainen koostumus, joka tasoittaa ainakin mun naaman sävyeroja ja kosteuttaa juuri sopivasti. Tuntuu raikkaalta. Iho jää pehmeäksi ja meikkikin levittyy nätimmin. Pieni pumppupullo kuluu turhan äkkiä, mutta varmasti ostan tätä lisää. Hakkaa 6-0 monet kalliimmat kokeilemani seerumit.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1204 : 07.09.13 - klo:10:50 »
^Näin tuosta mainoksen jossain, ja mietin millaista mahtaa olla. Hinta taitaa olla sen 30€ vai? Osaako joku verrata tuota Vichyn Aqualia Thermal seerumiin?

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #1205 : 07.09.13 - klo:14:24 »
Mulla on ollut myös tuota Vichyn seerumia ja pidin siitäkin, mutta Avenesta vielä enemmän. Ovat aika samaa hintaluokkaa, noin 25-29 euroa. Kummankin incissä näyttäisi olevan alkoholia (miksi??), mutta jos kiinnostaa niin voisit pyytää apteekista näytteet molemmista. Oma ihoni on lähinnä pintakuiva sekaiho.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1206 : 07.09.13 - klo:16:34 »
Mulla on tuota Vichyn seerumia, mutta nyt käytössä on La Roche Posayn seerumi. Siinä on suht kiva inci ja muutenkin tuntuu hyvältä. Täytyy kyllä kinua tuosta Avenesta näyte joku kerta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1207 : 07.09.13 - klo:19:33 »
Kiitos vinkistä uutiskirjeen tilaamisen suhteen, ilmainen lempparihuulirasva on aina tervetullut  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1208 : 13.09.13 - klo:15:38 »
Ostin kokeeksi Bellavita päivävoidetta, koska iho ollut osi pintakuiva ja tuossa ei näyttänyt olevan äkkivilkaisulta öljyjä. Nappasin tuotteen aika nopsaan hyllystä ja huomasin sen sitten olevan hajustettu versio. No ajattelin ettei niissä aina ole niin kauhea haju, mutta kuinka väärässä olinkaan! Haju on aivan kuvottavan voimakas! Onneksi se haihtuu iholta tosi nopeasti. Myös tosi paksua, en usko, että ainakaan itsellä toimisi meikin alla. Mutta itse ajattelinkin käyttää tuotetta vain silloin kuin iho tuntuu tosi kuivalta ja nimenomaan iltaisin. yhden kerran perusteella ihan jees, mutta kokeilut jatkuvat.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #1209 : 16.09.13 - klo:14:47 »
Pitihän minunkin liittyä Apteekkituotteet-sivustolle ja Vichyn Rauhansopimuksenkin tein, jos vaikka saisi jotan ilmaisjuttuja, kiitos vinkistä RQ!  :D Vichyltä ei olekaan tullut pitkään aikaan sähköpostia, liekö oon tippunut niiden postituslistalta.

Olisin halukas kuulemaan juuresten kokemuksia Louis Widmerin Eye Contour Creamista? Jotain mainintoja tästä oli ja ylipäätäänhän LW:n sy-voiteet on kai täällä pidettyjä tuotteita. Luin tuosta voiteesta yhdestä blogista ja tuolla Apteekkituotteet sivustolla oli muutaman ylistävä kommentti. Kiinnostaisi kovasti, jos olisi oikeasti apua heinoisiin ryppyihin ja arpiinkin. Jotain tehokkaampaa tässä tarvittaisiin, on niin nuutunut näky, kun katso peiliin... INCi vaan mietityttää, koska oon tässä viemässä ihonhoitoani luonnollisempaan suuntaan. Tuo voide oli huomattavasti halvempi tuolta tilattuna kuin meiän apteekissa ja ilmaiset postarit houkuttaa myös...
« Viimeksi muokattu: 16.09.13 - klo:14:48 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #1210 : 16.09.13 - klo:14:59 »
Suosittelen tuon Louis Widmerin sy-voiteen lisäksi tutustumaan myös Avenen Ystheal+ ja Eluage silmänympärysvoiteisiin. Niissä on vaikuttavana aineena mm. retinaalia, jolla saattaa olla ihan oikeasti ryppyjä madaltavaa vaikutusta sekä e-vitamiinia.

Niin ja ainakin Louis Widmerin voiteesta saattaa saada apteekista näytteen pyytämällä, jos näytteitä vaan sattuu olemaan.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1211 : 16.09.13 - klo:23:33 »
Olisin halukas kuulemaan juuresten kokemuksia Louis Widmerin Eye Contour Creamista? Jotain mainintoja tästä oli ja ylipäätäänhän LW:n sy-voiteet on kai täällä pidettyjä tuotteita. Luin tuosta voiteesta yhdestä blogista ja tuolla Apteekkituotteet sivustolla oli muutaman ylistävä kommentti. Kiinnostaisi kovasti, jos olisi oikeasti apua heinoisiin ryppyihin ja arpiinkin. Jotain tehokkaampaa tässä tarvittaisiin, on niin nuutunut näky, kun katso peiliin... INCi vaan mietityttää, koska oon tässä viemässä ihonhoitoani luonnollisempaan suuntaan. Tuo voide oli huomattavasti halvempi tuolta tilattuna kuin meiän apteekissa ja ilmaiset postarit houkuttaa myös...
Tuolla nettikaupassa on muuten sellainen setti alessa jossa saa vielä kaupan päälle LW:n sy-geelin, klik!. Mä olen käyttänyt tuota Eye Contour Creamia jo vuosia, tykkään ihan älyttömästi. Se ei kyllä sovellu päiväkäyttöön (jos meikkaa), on aikamoisen rasvaista. Mutta päiväksi voi sit laittaa tota geeliä vaikka :) Oon niin nuori että paha mennä sanomaan tuosta ryppyjenestämisestä, itse ainakin uskon tuohon voiteeseen kuin peruskallioon!
www.siameselipstick.com

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #1212 : 17.09.13 - klo:23:02 »
Kiitos sekä Ems että RQ vinkeistä. Ajattelin tässä jo, jos tilaisin Avenea, mutta nyt tuo LW:n setti alkoi houkuttaa...  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1213 : 27.09.13 - klo:11:25 »
Oijoi. Mä ostin eilen Ceridal lipolotion -öljyä ja piti päästä heti testaamaan kun jalkojen iho kutisi kuivuuttaan. Vähän jänskätti kun tuo kuitenkin on öljyä että imeytyykö jne.. Mutta imeytyi heti ja tuli ihanan pehmeä iho. :-* Levitin suihkimalla ensin käteen ja siitä sitten ihoon. Ei tuoksu miltään, ei edes sellaista perusvoidetuoksua mitä esim. Aqualan L:ssä on. Tätä tulee varmasti ostettua lisää. :ts

Olen myös tykästynyt tuohon Favoran käsivoiteeseen, vaikka imeytyykin aavistuksen hitaammin kuin Avonin glyseriinivoide jota olen käyttänyt aiemmin. Nyt kuitenkin piti vaihtaa hajusteettomaan ja tämä Favora ainakin tulee käytettyä loppuun. :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1214 : 27.09.13 - klo:11:45 »
Mä en oikein lämmennyt tuolle Favoran käsivoiteelle. Tuntui lähinnä tekevän sileän kalvon käsille, joka peseytyy pois. Tuoksuttomuus oli kyllä kiva ominaisuus.
www.siameselipstick.com