^^^ ja ^^: Mulle LRP:n Hydraphaste on ollut aivan ehdoton tuote. Etenkin Intense Legre, paksumpaa käytän vain paukkupakkastalvina yövoiteena. Mun nenäni ei haista tässä mitään ärsyttävää, mutta kosteutta tuote sitoo iholle paljon paremmin ja kevyemmällä lopputuloksella kun muut tuotteet, joita oon kokeillu. Vaikutukset on olleet myös pitkäaikaisia eikä iho kuivu heti vaikka jättäisi rasvauksen joskus välistäkin (meikittöminä päivinä). Mainittakoon vielä, että olen atoopikko. Meikin alle toimii todella hyvin eikä rasvoita ihoa.
Oon kokeillut LRP:ltä myös jonkin mattakasvovoiteen, jonka nimeä en nyt muista. Se oli pettymys: ei varsinaisesti huono tuote, mutta ei tehnyt ihmeitä vaan oli kosteustehoiltaan samaa kaliiberia kuin suurin osa vähärasvaisista voiteista tuntuu olevan. Toinen pettymys oli merkin CC-voide, jonka väitetään vähentävän ihon punoitusta myös pysyvästi. En käyttänyt voidetta tarpeeksi säännöllisesti, että voisin punaisuuden vähentymistä arvioida, mutta sävy on mulle aivan liian punertava ja jostain syystä tuntui tukkivan ihoa hieman.