Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405444 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #1365 : 12.08.15 - klo:08:17 »
Tuo Lallan mainitsema Uriage on mun mielestä tosi hyvä sarja. Tykkään Uriagen Xemose tuotteista. Ovat tosi kuivalle iholle tarkoitettuja. Mulla ei ole mitenkään ihan äärikuiva naama, mutta silti toi Xemose imeytyy tosi hyvin ja toimii esim meikin alla.

Muita hauskoja mitä Easyparapharmaciesta kannattaa kokeilla ovat Bioderman misellivesi ja Garancia Pschitt Magique kemiallinen kuorinta. Toi Bioderma on jonkunlainen hittituote, ja kaikki mallit ja meikkitaiteilijat kuuleman mukaan hamstraavat sitä. Ei maksa paljon mitään tuolla Easypharmaciessa.

Ainut hankaluus Easyparapharmaciessä on se, ettei toi sivujen englanninkielinen puoli oikein toimi :P Mä tajuan ranskaa sillein perusteiden verran, että käsitän mistä on kyse, mutta aika paljon joutuu googlekääntäjään turvautumaan kun tutkii tuotekuvauksia.
« Viimeksi muokattu: 12.08.15 - klo:08:20 kirjoittanut lynx »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1366 : 12.08.15 - klo:14:09 »
Mä voin suositella Uriagelta Bariéderm-huulirasvaa, ihan sairaan hyvää jos on huulet todella kehnossa kunnossa, eikä mikään meinaa toimia. Se ei sisällä mitään ärsyttävää, joka alkaisi tehdä huulista ajan myötä repaleiset.
1cFii, oma väri.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1367 : 14.08.15 - klo:19:48 »
^^^
Minkälaisia tuoksuja nuo Amande ja bois d'orange ovat? Fleur d'osmanthus on vissiin myös hyvä?

grace

• Vieras
« Vastaus #1368 : 03.10.15 - klo:16:02 »
Ostin ensimmäistä kertaa vuoden takaisen uudistuksen jälkeen Humektania ja Aqualan Duoa, jotka on ennen olleet herkän naamani luottotuotteet. Ei tarvitse ostaa enää. Tykkäsin Humektanissa ennen siitä, että se imeytyi nopeasti, jätti hieman mattamaisen pinnan ja kosteutti loistavasti talvinaamaakin. Uusi versio jää pyörimään ihon pinnalle, eikä meikki levity sen päälle kovin kauniisti. Aqualan Duoa puolestaan käytin ennen yövoiteena, sekin imeytyi kohtuunopeasti, jätti kosteutetun tunteen ja samettimaisen pinnan. Tämänkin uusi versio jää pyörimään eikä imeydy, lisäksi se onnistui ärsyttämään kasvojen ihon poskista pikku röhelölle. Buu, hirveitä pettymyksiä molemmat.  >:(

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1369 : 03.10.15 - klo:18:04 »
^Please, laita Orionille palautetta. Itsekin laitoin kun sain ärsytysreaktion uudistetusta Aqualanista, eikä sen koostumus ole muutenkaan enää samanlainen. Ottivat palautteen hyvin vastaan.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1370 : 04.10.15 - klo:09:51 »
^^^
Minkälaisia tuoksuja nuo Amande ja bois d'orange ovat? Fleur d'osmanthus on vissiin myös hyvä?

Amande Persane on ihanan pehmoinen mantelituoksu ja Orange kirpeä appelsiinipuun tuoksu. Aistin siinä selkeästi appelsiinipuun ja myös appelsiinin kukkaa. Molemmat on aika mietoja tuoksuja, mutta oikeen päteviä arkikäyttöön.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

grace

• Vieras
« Vastaus #1371 : 07.10.15 - klo:13:46 »
^Please, laita Orionille palautetta. Itsekin laitoin kun sain ärsytysreaktion uudistetusta Aqualanista, eikä sen koostumus ole muutenkaan enää samanlainen. Ottivat palautteen hyvin vastaan.

Voisin laittaa, muutos tuotteissa on ainakin mun naamaan aika radikaali, vaikka muka vaan parabeenit vaihdettiin parempaan vaihtoehtoon.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1372 : 04.11.15 - klo:14:12 »
No huh, huh. Vertailimpa sitten vähän voiteiden hintoja täällä ja easyparapharmaciessa. Mua siis kiinnosti Lieracin Hydragenist voide ja seerumi. Voide täällä apteekissa päälle 44 € ja seerumi 56 €. :o Tuolla niistä saa yhteispakkauksessa pulittaa 32 €. Ei liene vaikea valita.

Tilaukseen lähti myös Lieracin puhdistusöljy, Solgarin calsium-magnesiumia, Vichyn sticki dödöä ja Lieracin kasvovesi. Taidampa tosiaankin siirtää kaikki apteekkiostokset tuonne. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1373 : 04.11.15 - klo:14:51 »
Miten postikulut? ^
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1374 : 04.11.15 - klo:17:00 »
Postarit oli 9.90 tuolle setille. Esimerkiksi tuota Vichyn dödöä sai kympillä tuplapakkauksen (toinen tulee mulle kotiin, toinen treenikassiin) ja verrokkina se sama Stockan apteekissa yksittäin 13,50 €. Lieracin kasvovesi oli tuolla 400 ml 14,48 €, samaisessa apteekissa täällä 200 ml 27,50 €. :o

Aika painavan satsin siis noihin postareihin sai työnnettyä. Otin Fedex Econ, joku nopeampi vaihtoehto olisi ollut 16,50 €, mutta niin hätäinen en ole. Tuonkin pitäisi tulla viikossa.

Olen järkyttynyt (taas vaihteeksi) Suomen hintatasoon.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1375 : 07.02.16 - klo:13:10 »
Nostelen tätä ketjua ja kysyn, onko kukaan törmännyt Babe-sarjan tuotteisiin?
Ilmeisesti kyseessä espanjalaislähtöinen tuotemerkki..

Aivan ihana tuoksu  :o ja todella hyväntuntuisia iholla...! Hintaa tulee putiloille melko reippaasti, mutta.. taidan langeta..  :-\
Olen hyväntuoksuisten vartalotuotteiden suurkuluttaja, ja tässä on sitä hienostunutta ja miellyttävää ilmapiiriä. ei ällönmakeaa, vain harmonisen rauhoittavaa lämpöä  <3  ja INCIt lupaavia..
« Viimeksi muokattu: 07.02.16 - klo:13:11 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1376 : 07.02.16 - klo:16:23 »
LRP:n Lipikar Gel-Fluide on näköjään poistunut kokonaan markkinoilta. Sillä ei sitten hirveän pitkä elämä tainnut ollakaan. Itse en tätä hajustuksen takia ostanut, muuten olisin. Mulla on normaali/rasvainen mutta reaktiivinen ja allerginen iho, ja ohuet ja rauhoittavat kosteustuotteet olisivat just se juttu. Niitä vain ei juuri ole markkinoilla.

Olisi tällaiselle vähän tarvetta ja harkitsen ACO:n hajusteettoman Soothing Body Lotionin hankintaa, inci näyttää hyvältä ja niacinamide on ylhäällä listassa kuten LRP:ssäkin. ACO:n hajusteettoman linjan paksumpi voide, Protecting Body Cream, näyttää itse asiassa vähän LRP:n Lipikar Baumea vastaavalta mutta ilman mineraaliöljyä. Onko kukaan kokeillut näitä?

Meillä on näistä ACO:n hajusteettomista jo käsivoide ja jalkavoide, mutta lähinnä siipan käytössä, joten en osaa juuri kommentoida. Ainakin mies on ollut niihin tyytyväinen. Käsivoide on glyseriinipitoinen geelivoide, jalkavoide taas paksuhko ja rasvaisempi mutta kuulemma hyvin imeytyvä (tässäkin on kasviöljypohja mineraaliöljyn sijaan, joten ei jää liukasta pintaa).
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1377 : 15.02.16 - klo:23:26 »
Ostin tuon ihanan Babe Hydra-Calm Body lotionin. Aaaah - että voi olla apteekkituotteessa (ja yleensä missään voiteessa) näin upea tuoksu! Miellyttävän hento, olematta sen enempää makea, kukkainen kuin liian sitruksinen. Raikas ja samalla rauhoittava. Kokeilkaa, jos ette usko  ;D
(näitä ei ilmiselvästi joka apteekissa myydä, Babe Finlandin nettisivuilta näkyy jälleenmyyjät)
Ihoon imeytyminen huippunopeaa, koostumus on lähes vetistä - silti hoitavaa. Wau-effekti ja pisteet kehittäjälle
Hintaa oli yli 25 € - en voi uskoa tuhlanneeni moista summaa kroppalotioniin, mutta toisaalta, en koskaan osta Suomesta hajuvesiä, joten.. tässä kaksi kärpästä yhdellä huitaisulla, tuoksuva vartalotuote.
Se Urea-voide on myös kiinnostava, koostumus hieman paksumpaa ja sitä saa pienissäkin tuubeissa...
Olen todella vakuuttunut, ja aion joskus kokeilla vielä sarjan pesuöljyäkin.  :l

Edit. Mikä parasta, näissä ei ole mitään rypsi-tai rapsiöljyjä, kuten esim Acon tuotteissa! vaan eksoottisempia öljyjä, kuten Inca Inchi, sheavoi jne... (ei mitään vikaa rypsissä, jos joku sitä haluaa käyttää ja tuote tuntuu sopivalta.. Itseäni ei nappaa..)
« Viimeksi muokattu: 15.02.16 - klo:23:28 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1378 : 16.02.16 - klo:00:27 »
^ Yhdessäkään ACO:n nykyisistä kuudesta vartalovoiteesta ei muuten ole rypsi/rapsiöljyä. :) Esim. noissa kahdessa linkkaamassani hajusteettomassa sheavoi on eka rasva-aine incissä.

Mä kehuin jossain ketjussa aiemmin ACO:n Shower Creamiä tuoksussa Wild Honey, ja voin nyt kehua vastaavaa Moist-versiotakin. Ostettiin tää lähinnä miehen käyttöön kosteuttavan, miedon tuoksuisen suihkusaippuan tarpeessa. Eihän tää nyt ihan miestentuotteesta mene, mutta varsin neutraali pakkaus tässä on. Tuoksu on raikas "Clean-tuoksu", joka ei yllättäen ole allergisoinut mua, vaikka monet vastaavat niin tekevät, ja mun mielestä tää on myös kohtalaisen unisex. Miehelle on kelvannut, ja voisin käyttää tätä itsekin. Riittoisa 400 ml:n pullo kohtuulliseen hintaan.
1cFii, oma väri.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1379 : 25.02.16 - klo:19:05 »
Ostin tuon ihanan Babe Hydra-Calm Body lotionin. Aaaah - että voi olla apteekkituotteessa (ja yleensä missään voiteessa) näin upea tuoksu! Miellyttävän hento, olematta sen enempää makea, kukkainen kuin liian sitruksinen. Raikas ja samalla rauhoittava. Kokeilkaa, jos ette usko  ;D
(näitä ei ilmiselvästi joka apteekissa myydä, Babe Finlandin nettisivuilta näkyy jälleenmyyjät)
Ihoon imeytyminen huippunopeaa, koostumus on lähes vetistä - silti hoitavaa. Wau-effekti ja pisteet kehittäjälle
Hintaa oli yli 25 € - en voi uskoa tuhlanneeni moista summaa kroppalotioniin, mutta toisaalta, en koskaan osta Suomesta hajuvesiä, joten.. tässä kaksi kärpästä yhdellä huitaisulla, tuoksuva vartalotuote.

Osaatko yhtään sanoa mitä tuossa tuoksussa on? Vaniljaa tms? Kävin tänään apteekissa jossa noita jälleenmyyjäsivun perusteella olisi pitänyt olla, mutta eipä osunut silmään.