Mulle monet apteekin tuotteet on tuttuja, sillä olen kärsinyt atooppiseseta ihottumasta ja aknesta (vuorotellen

) jotai 8 vuotta aknesta ja ihottumasta 5 vuotta (sitä tosin ei onneksi ole ollut parina viimevuonna kovin pahasti).
Humektan ehdoton suosikki, kevyt ja kosteuttava. Ei kirvele atooppista tulehtunuttakaan ihoa. Eikä tee lisää finnejä.
Locobase Repair Kun iho on punainen, rutikuiva ja tulehtunut, vain tämä toimii ja kortisonin kanssa käytettynä parantaa ihon. Jos iho ei ole ihan pahassa kunnossa, voi tällä alkavat ihottumaläiskät saada kuriin kokonaan. Kuivalle silmänympärysiholle ihan parasta. Erittäin riittoisaa. Muuta rasvasta tuotetta en käytäkään enää atopian hoitoon. Humektania pohjalle ja tätä pahimpiin kohtiin.
Paljon muitakin siis on kokeiltu, mutta nämä on parhaat ja suosittelemisen arvoiset. Vielä en ole löytänyt käsikauppatavaroista mitään tehokasta finneille, jotka mulla on sitkeitä. Niitä on vain otsassa otsiksen alla, minkä en oo huomannut lisäävän finnejä, mutta piilottaa hyvin
Tuo ACO salisyyligeeli alkoi kiinnostaa, josta Arrakki kertoi.
Osaako kukaan suositella muita tehokkaita aknetuotteita apteekin käsikauppatavaroista? Joku tehokas täsmätuote pitäis saada nuita "sarvia" taltuttamaan.
Edittiä.
Louis Widmerin wicne-emulsiovoide finneille on kokeiltu. En suosittele kellekkään, sillä haisee tosi pahalle. Mies aina huokasee että taasko oot sitä turkistarhalle haisevaa laittanut, eikä mielellään anna ees pusua

Ei edes kovin tehokas, vaikka pitäs tehota jopa keskivaikeaan akneen