Mirre: Tai jotenkin tunnen tosi selvästi että olen laittanut Humektania ja sitten se imeytyy minulla ainakin suht hitaasti (tuo tunne häiritsee siinä eniten, tuntuu että iholla on jotain rasvaa pinnalla) Siksi kiinnostaisi tietää miltä tuo Aqualan Plus tuntuu? Tosin varmaan vaikea sinun sanoa/osata neuvoa, koskei sinulla taida olla samaa ongelmaa. Muutenhan Humektania ostaisin (ja saatan ostaa kesälle, ellen keksi parempaa tuon ongelman takia) mutta toivoisin sellaista unelmavoidetta, joka on kevyt kesälle, kosteuttaa kivasti, imeytyy hyvin=>ei tule samanlaista tunnetta kuin humektanista.
Aqualan.. Minä olen tykännyt kovasti tuota Ällästä, mutta kieltämättä ei se minullakaan parhaiten imeydy, mutta
paremmin kuin Humektan, mistähän kiikastaa?

Olen luullut että voideasia on kunnossa, mutta taitaa olla että vielä pitäisi pähkäillä sitä parasta

Muuten tuosta Bepanthenista (aion ostaa kun suupielet sellaisessa kunnossa ja muutenkin varmasti hyvä) onko se tämän
http://www.bepanthen.fi/ kuvan bepanthi se mistä on ollut teillä puhetta eli joka on tosi hyvä, siniraita eikun punasiniraita, vai mikähän..?
Ja vielä: mtv3:sta on tullut mainosta jostain uudistuneesta pohjoismaisesta voidesarjasta nimeltä Decalon, derolan vai mikähän se oli..Muistuuko mieleen? Onko kellään kokemusta ja voisko joku kertoa sen oikea nimen, niin pääsen ettimään tietoa

ja toki siitä voi kertoa minulle.