Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 403972 kertaa)

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #165 : 09.03.06 - klo:14:21 »
Kokeilin tänään apteekissa tuota Aqualan Plussa kädenselälle (oli testerit tästä ja kaikista musitakin kosmetuotteista, ehdottoman hyvä juttu), vaikutti tosi hyvältä! Tuntui kevyemmältä ja helpommin imeytyvältä kuin Aqualan L, vaikka rasvaptioisempihan tuon pitäisi olla.. Aion kyllä kokeilla sitä rasvoittuvalle iholleni, epäilyttää tietysti vähän se kun sisältää ainakin silikonia (mineraaliöljyjäkin?).

ulysses

• Vieras
« Vastaus #166 : 09.03.06 - klo:15:07 »
En  varmaan selviäisi päivääkään ilman Apo Basen punaista, eli Cremeä. Mulla on tosi kuiva iho jonka kyseinen tuote saa pysymään ihan uskomattoman hyvässä kunnossa.I'm loving it! Ja kaikkialle voi käyttää.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #167 : 09.03.06 - klo:17:06 »
Mirre, jos nyt oikein muistat, niin asut Tampereella? Tämän päivän Aamulehdessä mainostettiin, että Tullintorin apteekissa on huomenna tarjouksessa tuo Aqualan Plus, jotain 4,5 euroa, kai se on se isompi tuubi  ???

Oho, kiitoksia!  Siis huomenna vainko (meille ei tule Aamulehteä)? Täytyypä katsoa, jos lähtis töiden jälkeen vähän shoppailemaan. ;)

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #168 : 09.03.06 - klo:17:38 »
Kiitos Mirre vinkistä,ei muuta kuin ostoksille..

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 09.03.06 - klo:20:59 »
Meiän iskälle oli lääkäri suositellut Lipolania jalkojen nilkkojen kuivuuteen/ kutinaan. Rasvasin iskän jalat eilen ko. voiteella, kun tein hälle jalkahoidon. Mietin vaan, että milläköhän perusteella lekuri sitä määräsi, onkohan siinä jotain erikoista. Kokemuksia? Kun noita perusvoiteita on niin hirveästi niin miksi juuri Lipolan. Se ainakin imeytyi tosi äkkiä, ei pystynyt edes hieromaan kunnolla.

Edit. Niin juu, tuohan onkin sellainen liposomivoide, lääkevoiteen tyyppinen.

Tuo Lipolan on ilmeisesti tosi hyvä jonkin sortin ihottumien hoitoon. Ostin sitä ison tuubin avokille anopin käskystä, kun anoppi oli saanut sillä hoidettua oman äitinsä punaiseksi ärtyneet ja kuivuneet sääret. Olivat apteekissa suositelleet voidetta ja kehuneet sen maasta taivaisiin. Avokki taas ei jaksa käyttää sitä säännöllisesti, joten tuloksiakaan ei voi oikein odottaa... ::)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 10.03.06 - klo:12:59 »
Mirre, jos nyt oikein muistat, niin asut Tampereella? Tämän päivän Aamulehdessä mainostettiin, että Tullintorin apteekissa on huomenna tarjouksessa tuo Aqualan Plus, jotain 4,5 euroa, kai se on se isompi tuubi  ???

Oho, kiitoksia!  Siis huomenna vainko (meille ei tule Aamulehteä)? Täytyypä katsoa, jos lähtis töiden jälkeen vähän shoppailemaan. ;)

Mä (yllättäen) muistin vähän väärin tuon tarjouksen... Eli juu, se on käsittääkseni kyllä vain tänään (pe) voimassa ja Tullintorin apteekkin on vain neljään asti auki, mutta se itse tarjous olikin -15% hinnasta. En tiedä, mistä sen 4,5 euroa tempaisin... Anteeksi, jos aiheutin pettymyksen  :( Mulla ei tosin ole mitään käsitystä, mitä tuo Aqualan plus noin normaalisti maksaa. Mutta on kai se 15% aina säästöä  ;)

ulysses

• Vieras
« Vastaus #171 : 10.03.06 - klo:13:59 »
eilen tuli kampaajalla tuijoteltua meikitöntä ihoani oikein toden teolla (ootteko huomanneet, ihon virheet näkyvät sielä aina hyvän valaistuksen ansiosta tosi korostuneesti) ja marssimpa nopeasti sen jälkeen apteekkiin ostamaan vanhaa luottista seba medin puhdistusvaahtoa, joka ainakin mulla on tehnyt monesti ihmeitä mustapäille. finnit alkaa onneksi näillä elintavoilla olemaan aika historiaa, mutta mustapäät...ai ai ai :-[

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #172 : 10.03.06 - klo:14:32 »
Löytyykös apteekista mineraaliöljytöntä aurinkovoidetta, joka sopisi kasvoille. Spf voisi olla 10:tä ylöspäin. Olen käyttänyt Cliniqueta ja ollut ihan tyytyväinen siihen, mutta se on kallista. Vartalolle käytän Widmerin aurinkosuojaa, sillä se on paras.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 10.03.06 - klo:14:38 »
Löytyykös apteekista mineraaliöljytöntä aurinkovoidetta, joka sopisi kasvoille. Spf voisi olla 10:tä ylöspäin. Olen käyttänyt Cliniqueta ja ollut ihan tyytyväinen siihen, mutta se on kallista. Vartalolle käytän Widmerin aurinkosuojaa, sillä se on paras.

Tästä puhuttiin jotain, että Erisanilta olisi tulossa. Se tosin ei ole apteekkituote, mutta yksi harvoja mineraaliöljyttömiä aurinkorasvoja. Tosin siis vasta tulossa.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #174 : 10.03.06 - klo:14:41 »
Huomasin tuon. Eikös LV:llä ole myös aurinkovoide? Onko kukaan testannut sitä?

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #175 : 10.03.06 - klo:18:19 »
Mä (yllättäen) muistin vähän väärin tuon tarjouksen... Eli juu, se on käsittääkseni kyllä vain tänään (pe) voimassa ja Tullintorin apteekkin on vain neljään asti auki, mutta se itse tarjous olikin -15% hinnasta. En tiedä, mistä sen 4,5 euroa tempaisin... Anteeksi, jos aiheutin pettymyksen  :( Mulla ei tosin ole mitään käsitystä, mitä tuo Aqualan plus noin normaalisti maksaa. Mutta on kai se 15% aina säästöä  ;)

Nou hätä, en mä itse asiassa jaksanutkaan tänään mihinkään lähteä. Flunssa on päällä, joten ei meinaa jaksaa mitään ylimääräistä...

Ja eiväthän nuo perusvoiteet normaalihinnallakaan mitään kalliita ole, kun vertaa moniin "hienoihin" kosmetiikkamerkkeihin.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 10.03.06 - klo:18:25 »
Ja eiväthän nuo perusvoiteet normaalihinnallakaan mitään kalliita ole, kun vertaa moniin "hienoihin" kosmetiikkamerkkeihin.

Se on kyllä totista totta. Ei voi kun ihmetellä, kun vuosikausia laittoi rahaa joihinkin muka-laadukkaisiin (mineraaliöljyisiin ja silikonisiin) tuotteisiin - kunnes sitten löysi apteekin.

Jaksamista Mirrelle flunssan kourissa!  :)

Poissa michelangelo

• Hiushörhö
« Vastaus #177 : 10.03.06 - klo:22:35 »
Nyt myönnän, että olen tehnyt taas kerran kärpäsestä härkäsen (ristiriitaiset mietteet, toisaalta nolottaa ja toisaalta huvittaa ;)) nimittäin Humektanin suhteen. Kyllä se on ihan kelpo voide ja tottahan toki meinaan hankkia kesällä putelin.
Voi vitsi että apteekki (matkan varrella) oli minulle täynnä ihanuuksia..voi kun saisi tännekin.
 Uskaltauduin ostamaan biotiinia (ei mitään kyselyjä, mikä oli yllätys..apteekkari tuli kysymään tarttenko apua kun olin eläinlääkehyllyillä ja sanoin etsiväni koiralleni) ja sitten pyysin tuomaan minulle sinkkipastaa Zinkosalia (meni oikein hyvin toimitus..kuvittelenko olevani liian ujo ???) ja nappasin tosiaan bepanthenin.
Olen todella tyytyväinen tuohon sinkkivoiteeseen (Suurkiitos täällä siitä puhuneille ja suosittelijoille!)

Testasin Ceralania ja tuntui sormissa miellyttävälle, mutta ehkä vähän liian rasvainen. Hydralan oli minulle positiivinen yllätys: kevyt geeli, mutta ihanan kosteuttava. En kuitenkaan ostanut kumpaakaan, rahatilanteen takia.

Olin todellakin siellä apteekissa kuin mehiläinen kedolla..niin paljon kaikkea mukavaa  :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #178 : 10.03.06 - klo:22:43 »
Apteekissa tosiaan on nykyisin vaikka mitä. Katselin tänään kaihoten kosmetiikkahylllyjä, mutta tyydyin hankkimaan vain pienen tuubin (100ml) Humektania, B-vitamiinitabletteja sekä lääkkeeni, jonka takia en paljoa raaskinut tuhlata muuhun. Sen verran kallis lääke.

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #179 : 11.03.06 - klo:08:59 »
Eilen meni apteekkiin 400 euroa  :o! No,ei suinkaan kauneudenhoitoon vaan lääkkeisiin ja lääkekatto tuli tältä vuodelta täyteen.Samalla mukaan lähti tuo Aqualan Plus ja kahden käyttökerran jälkeen se saa kyllä täydet 10 pistettä!Juuri passeli iholleni.