Nyt myönnän, että olen tehnyt taas kerran kärpäsestä härkäsen (ristiriitaiset mietteet, toisaalta nolottaa ja toisaalta huvittaa

) nimittäin Humektanin suhteen. Kyllä se on ihan kelpo voide ja tottahan toki meinaan hankkia kesällä putelin.
Voi vitsi että apteekki (matkan varrella) oli minulle täynnä ihanuuksia..voi kun saisi tännekin.
Uskaltauduin ostamaan biotiinia (ei mitään kyselyjä, mikä oli yllätys..apteekkari tuli kysymään tarttenko apua kun olin eläinlääkehyllyillä ja sanoin etsiväni koiralleni) ja sitten pyysin tuomaan minulle sinkkipastaa Zinkosalia (meni oikein hyvin toimitus..kuvittelenko olevani liian ujo

) ja nappasin tosiaan bepanthenin.
Olen todella tyytyväinen tuohon sinkkivoiteeseen (Suurkiitos täällä siitä puhuneille ja suosittelijoille!)
Testasin Ceralania ja tuntui sormissa miellyttävälle, mutta ehkä vähän liian rasvainen. Hydralan oli minulle positiivinen yllätys: kevyt geeli, mutta ihanan kosteuttava. En kuitenkaan ostanut kumpaakaan, rahatilanteen takia.
Olin todellakin siellä apteekissa kuin mehiläinen kedolla..niin paljon kaikkea mukavaa