Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405650 kertaa)

Poissa Janda

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #210 : 15.04.06 - klo:12:00 »
Onkos JoHannalla jo lopullinen tuomio Decubalista?  :) Itse olen käyttänyt pari tuubia talvisin, kaulalle ja ihan meikinkin alle ja hyvin on toiminut, imeytyy tosin pikkasen hitaasti... Mutta muuten tosi jees. Tykkään tästä uudistuneesta putilon ulkomuodosta, paljon parempi kuin se vanha.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #211 : 17.04.06 - klo:12:20 »
Mä nyt kyselen tässäkin ketjussa että onko kukaan käyttänyt BM-ihonhoito sarjaa? Saa apteekeista, sokokselta, stockalta, olikahan vielä jostain... En vaan usko millään, etteikö joku olisi kokeillut ;D

Itse sain näytteet purkkiin sokokselta(apteekissa ei ollut edes testereitä mistä antaa) gel 28:sta ja normal/comb. päivä ja yö voiteesta. Ja täytyy kyllä sanoa näin parin päivän käytön jälkeen, että mun iho ei oo koskaan ollut näin hyvän tuntuinen. Kiiltoakaan ei juuri ole näkynyt, ihanaa kun meikki näyttää vielä parinkin tunnin päästä hyvältä, jopa vielä illallakin. Ja meikittöminä päivinä on säilynyt iholla ihanan freesi tuntu, yleensä on inhan tunkkainen fiilis.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #212 : 18.04.06 - klo:14:09 »
minä olen saanut BM näytepussit joka ainetta kun tilasin eräästä nettiluontaistuotekaupasta. neljän käyttökerran perusteella huomasin selkeää siliämistä, ja tosiaan sellainen raikas olo

hydrosun ei sopinut mitenkään iholleni, ei imeytynyt edes vartalolle :( ostin viimeviikolla tästä acon vihreästä vartalosarjasta kiinteyttävän geelivoiteen, reilusti silikonia sisältää, mutta tekee kovin pehmäksi ihon :) ja kosteuttaakin ihan hyvin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #213 : 18.04.06 - klo:16:52 »
Pakko etsiä jostain BM näyteet. Innostuin, mutta innokkuutta hillitsee vielä tuotteiden hinta  ;D

rolla

• Vieras
« Vastaus #214 : 18.04.06 - klo:17:24 »
Mitäs se BM sitten sisältää? Muakin alkoi kiinnostamaan..

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 29.04.06 - klo:09:51 »
Osaako joku sanoa, että paljonko reseptillä ostetuista tuotteista saa alennusta verrattuna normaalihintoihin? Siis kun mulla on resepti Aqualan L:ään ja Humektaniin. Niiden normaalihinta 400g purkeissa taitaa olla 14 euroa Yliopiston apteekissa.. Ja eikös kelakorttia näyttämällä jotain alennusta niistä saa, jos on resepti?  Taas hieman asiat hukassa..  ::)

rolla

• Vieras
« Vastaus #216 : 29.04.06 - klo:20:02 »
Perusvoiteista saa reseptillä alennusta, en muista paljonko, mutta saa kuitenkin.

Missä te olette nähneet sitä erisanin aurinkosuojaa (sk 15). Mä olen kolunnut kaikki suuret marketitkin eikä missään muuta kuin sitä lv:n aurinkovoidetta  ::) Onko kellään muuten jomman kumman inciä?

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #217 : 29.04.06 - klo:20:13 »
Missä te olette nähneet sitä erisanin aurinkosuojaa (sk 15).

Stockmannilta ja Citymarketista olen itse bongannut.  :)

JoHanna

• Vieras
« Vastaus #218 : 30.04.06 - klo:00:19 »
Lainaus
Onkos JoHannalla jo lopullinen tuomio Decubalista?

Pian alkaa purkin pohja paistamaan, mutta uutta en taida ostaa. Toimii muuten ihan ok, mutta imeytyy tosiaan vähän hitaasti. Tämän takia oon käyttänyt lähinnä yövoiteena. Ei sinänsä ole pahaa sanottavaa, mutta jotenkin vähän mitäänsanomaton tuote. Olisin kaivannut parempia ja näkyvämpiä tuloksia, vaikka iho on pysynytkin ihan hyvänä. Tuo on sellasta hyvää peruskamaa. "Täydellisen" voiteen etsintä siis jatkuu, huoh :)

rolla

• Vieras
« Vastaus #219 : 30.04.06 - klo:00:26 »

Pitää sitten käydä vielä parissa sittarissa, yhdessä kävin jo, muttei ollut. Mikä on hinta muuten? Lv maksoi 8.5 e.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #220 : 30.04.06 - klo:17:15 »
Tässä on linkki BM-tietouteen

http://www.mediwell.fi/mediwell_broker_oy_tuotteet/

Mä oon kyllä ihan rakastunut tohon gel 28 ja normaali/sekaihon voiteeseen. Näytteet lähenee loppua, ens viikolla täytynee käydä hankkimassa purnukat molempia.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #221 : 30.04.06 - klo:18:15 »
Onkohan jollakin kokemuksia Vichyn Normaderm Night -voiteesta? Katselin sen mainosta tuossa yhtenä päivänä ja pohdin, että auttaakohan se oikeasti pienentämään ihohuokosia. Kokemukset olisivat siis tervetulleita!  :) Pohdin myös, sopiiko se iholleni vai onko liian tujua herkälle iholle? Ihoni on muuten normaali/sekaiho (talvisin pintakuiva) mutta aika herkkä. Kävin apteekissa kyselemässä näytettä tuosta voiteesta mutta ne olivat valitettavasti loppuneet, pitänee käydä jossain toisessa apteekissa vaikka ensi viikolla vielä. Näytteestä ei kuitenkaan saa pitkän ajan tuloksia selville, joten siksi kyselen kokemuksia täältäkin  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa alley

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #222 : 01.05.06 - klo:11:59 »

Pitää sitten käydä vielä parissa sittarissa, yhdessä kävin jo, muttei ollut. Mikä on hinta muuten? Lv maksoi 8.5 e.

En ole täysin varma, mutta jos oikein muistan Erisanin aurinkosuoja (sk15) maksoi sekä Citymarketissa että Stockalla 9,90e.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 01.05.06 - klo:15:32 »

incit:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=702.msg51320#msg51320

citymarketissa oli alle kympin, olisiko ollut 9,5 euroa (ja hyllyyn jäi tuolla hinnalla).
this too shall pass.

rolla

• Vieras
« Vastaus #224 : 02.05.06 - klo:16:27 »
Jep, nyt erisania oli tullut meidänkin sittariin ja 10 e, lv aurinkosuoja suihkeena oli noin 12 e. Mulla jäi kans hyllyyn. Mutta onhan kaikki aurinkorasvat aika kalliita. Vain jotain pirkkaa saa 4 euroon, mutta muissa onkin sitten eri koostumus.