Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404332 kertaa)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #225 : 03.05.06 - klo:20:35 »
Ostin Vichyn normaderm yövoiteen. Tovottavasti tästä olisi apua ärsyyntyneellle näppyläiholleni.

Tässä inci:
aqua, cyclohexasiloxane, isohexadecane, isononyl isononanoate, glycerin, cetyl peg/ppg-10/1, dimethicone,siliga, nylon-12, poly c10-30 alkyl acrylate, polyglyceryl-4 isostearate, c18-36 acid glycol ester, peg-4 dilaurate, peg-4 laurate, algae/algae extract, zinc pca, glycolic acid,methylparaben, magnesium sulfate, phenoxyethanol, tocopheryl acetate, tocopherol, iodopropynyl butylcarbamate, propylparaben, copper pca, capryloyl salicylic acid, tetrasodium edta, tristearin, acrylates copolymer, parfum

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 04.05.06 - klo:12:26 »
Missä te olette nähneet sitä erisanin aurinkosuojaa (sk 15).
Stockmannilta ja Citymarketista olen itse bongannut.  :)
Pitää sitten käydä vielä parissa sittarissa, yhdessä kävin jo, muttei ollut. Mikä on hinta muuten? Lv maksoi 8.5 e.
En ole täysin varma, mutta jos oikein muistan Erisanin aurinkosuoja (sk15) maksoi sekä Citymarketissa että Stockalla 9,90e.
Noin kallis?? :o Erisanienhan piti olla edullisia ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

rolla

• Vieras
« Vastaus #227 : 04.05.06 - klo:12:29 »
Pitää sitten käydä vielä parissa sittarissa, yhdessä kävin jo, muttei ollut. Mikä on hinta muuten? Lv maksoi 8.5 e.
En ole täysin varma, mutta jos oikein muistan Erisanin aurinkosuoja (sk15) maksoi sekä Citymarketissa että Stockalla 9,90e.

Edullisuus kaukana .. kai se maksaa kun noissa ei ole niitä haitallisia aineita vaan teho perustuu johonkin muuhun (en nyt muista miten meni). Lv rasva on 8.5 e, Erisan 10 ja lv suihke jotain 11-12 e. Mutta ku en tiedä onko lv ja erisan samantyyppistä.. pitänee katsella.

sus-su

• Vieras
« Vastaus #228 : 04.05.06 - klo:12:49 »
Kenelläkään kokemuksia Aco Time herkän ja kuivan ihon tuotesarjasta? Kiinnostaisi kovasti! Olen saanut näytteitä siitä normaalin ja sekaihon kosteusvoiteista, mutta luulen että ihoni (herkkä normaali-iho) tykkäisi enemmän noista toisista.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #229 : 04.05.06 - klo:15:17 »

Nythän Erisanit on Anttilassa ota 3  maksa 2 ;)

rolla

• Vieras
« Vastaus #230 : 04.05.06 - klo:16:44 »
Joo huomasin kans tuon tarjouksen, mutta kun ei tartte kuin yhden niin halvempi se on ostaa ku kolme  ;D

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 04.05.06 - klo:17:20 »
Tuollainen Widmerin Aurinkogeeli 10 on ihanantuntuista..jota mulle määrättiin sillon,kun tuli niitä näppyjä naamaan ja piti laittaa jotain suojaa aurinkoon niin tuo imeytyy heti ja on todella ihanaa juuri sellaista kuin kaikkien rasvojen pitäisi olla,mutta harva on.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 07.05.06 - klo:22:37 »
Nyt on tullut kuivaihoisille uusi Aqualan Oil-suihke,  http://www.orion.fi/tuotteet/alasivu.shtml/a04?24036
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #233 : 16.05.06 - klo:14:34 »
Itse tykkään hirveesti Avo Timen puhdistusvaahdosta+kasvovedestä!Eli sellainen vihreä puteli,onko se nyt sitten kuivan/herkän ihon.Putsari on mainio koostumukseltaan,ei yhtä paksua kuin lorealin happyderm (mikä on hyvä asia).Tykkään myös sen tuoksusta.

Tuo Acon vihreä vaahtoputsari on normaalin ihon. Se vaaleanpunainen vaahto puolestaan on epäpuhtaalle iholle. Herkän ihon puhdistusaine on sellaisessa tuubissa. Näin ainakin apteekissa selitettiin kun kyselin noita eroja  :)

Tuota vihreää haluaisin itsekin kokeilla nyt kesällä kun kuiva & herkkä ihoni muuttuu vähän normaalimmaksi  :)

Tänään ostin muuten tuon Vichyn Normaderm Night -voiteen, pitääpä kokeilla että onko siitä mitään hyötyä.

iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

sus-su

• Vieras
« Vastaus #234 : 16.05.06 - klo:14:40 »
Muakin himottaa tuo vihreä putsari ja sitten luultavasti se normaalinihon c-vitamiini voide. Onkohan se herkänihon kuinka paljon tuota c-vitamiini voidetta kosteuttavampaa?

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 16.05.06 - klo:20:20 »
Tänään ostin muuten tuon Vichyn Normaderm Night -voiteen, pitääpä kokeilla että onko siitä mitään hyötyä.

Olen itse nyt viikon verran tuota käytellyt, ja tykkään kovasti. :)  Kosteuttaa tosi hyvin normaalin ihon. Voide on aika paksuhkoa, mutta se jättää samettisen mattapinnan kasvoille. Aamulla on ollut tasaisen värinen, rauhoittunut iho. Mulla on nyt näpyt muutenkin häipymässä pillereitten uuden aloittamisen takia, mutta ehkäpä pysyy jatkossakin näpyt kurissa tän voiteen avulla. ;)

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 16.05.06 - klo:20:55 »
Tosiaan ACO eikä Avo.Miinusta siitä,että noissa pulloissa ei ainakaan kovin selvästi lue millaiselle iholle ne on tarkoitettu.

rolla

• Vieras
« Vastaus #237 : 19.05.06 - klo:15:02 »
Mikä on rasvaisinta rasvaa mikä perusvoiteista löytyy? Lipolan minusta on aika hyvä ja oikein tahmainen, mutta onkos muita ehdotuksia.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #238 : 19.05.06 - klo:15:23 »
Mikä on rasvaisinta rasvaa mikä perusvoiteista löytyy? Lipolan minusta on aika hyvä ja oikein tahmainen, mutta onkos muita ehdotuksia.

Hydran on ainakin yodella rasvaista, rasvaisin noista Orionin voiteista.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #239 : 19.05.06 - klo:17:08 »
Rolla, taitaapi olla rasvaisin Hydran tai Ambilan.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.