Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405651 kertaa)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #285 : 01.01.07 - klo:17:58 »
Eipä siinä tosiaan silikoonia näytä olevan, ellei tämä sitten ole:
Magnesium Aluminium Silicate
En kauheasti osaa vielä osaa incejä tulkita, mutta täytyypä mennä tota haeskelemaan apteekista...  :)
2c F ii

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #286 : 01.01.07 - klo:18:48 »
Eipä siinä tosiaan silikoonia näytä olevan, ellei tämä sitten ole:
Magnesium Aluminium Silicate

ei ole
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 02.01.07 - klo:13:41 »
Onko joku kokeillut acon pore control geeliä?supistaako ihohuokosia?

Tuli tuota puteli syksyllä ostettua enkä ole juurikaan käyttänyt. Ei toimi ainakaan mulla. Kuivattaa kyllä mutta huokoset ei pienene mihinkään. En aio ostaa uudelleen.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 03.01.07 - klo:09:23 »
Mä oon käyttännyt purkillisen verran acon rasvoittuvalle ja epäpuhtaalle iholle iholle tarkoitettua puhdistsgeeliä, ja on paras puhdistusaine mitä tähän mennessä olen käyttänyt! Nytkin, vaikka syön Roaccutania, aine ei kuivata yhtään vaan poistaa kaikki meikit hellävaraisesti kuten lupaakin. Hintaa tais olla tuolla pumpppullolla 11 euroa. Suosittelen kyllä todella lämpimästi varsinkin niille joilla on finniongelmia mutta pintakuiva iho.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 03.01.07 - klo:20:24 »
^Onko tuo se sellainen sininen pullo, Aco Clean? Ostin sitä myös, toivottavasti ei kuivata liikaa. En oo varmaan vuosiin käyttänyt geelimäisiä putsareita, kun on sellainen mielikuva että ne kaikki kuivattaa ja on yli-tehokkaita. Siinä ehkä osasyy että tämä akne-naama villiintyi... Lisäksi ostin saman sarjan salisyyli-geeliä, jota voi laittaa finnien päälle.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #290 : 03.01.07 - klo:21:05 »
Mulla on kanssa tota Acon puhdistusgeeliä ja hyvää se on. Välillä se kyllä kuivattaa pahemmin, en tiedä miksi. Illalla jotenkin enemmän kuin aamulla. Aika jännä :-\ No mutta kyllä silti minusta oikein hyvä putsari ja riittoisakin, pieni määrä riittää.

Ostin tänään Bacibact-voiteen. Aion kokeilla saako sillä tulehtuneet finnit yhtään rauhoittumaan

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 04.01.07 - klo:20:33 »
Minulla se ei ole kuivattanut yhtään, paljon miedompi kuin rasvaisen ihon tuotteet yleensä. Mutta tehokas silti  :)  Pesen sillä myös silmämeikit ja voin kertoa etä kannattaa varoa silmiin joutumista, kirvelee melkoisesti..

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 04.01.07 - klo:21:14 »
Ai niin ja sain vielä näytteen Decubalin Face Vital (tjsp) voiteesta, en ole vielä testannut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #293 : 05.01.07 - klo:22:36 »
Ostin tänään Decubal Face Vital voiteen joka on punaisessa pumppupullossa. Vinkin tuosta voiteesta löysin "Ihonhoitotuotteita kuivalle ja herkälle iholle" -ketjusta. Tänään suihkun jälkeen illalla kokeilin ekan kerran tuota voidetta ja tämän ensikokeilun perusteella vaikuttaa todella hyvältä ostokselta.Tuo voide ei haise oikeastaan yhtään millekään, levittyy hyvin, ei jätä ihoa rasvaiseksi tai tahmeaksi vaan imeytyy todella nopeasti ja sopii varmasti hyvin myös meikin alle. Tuo myös vaikuttaa sangen riittoisalta, sillä otin kädelle kaksi pumppausta voidetta ja levitettyäni voidetta kaikkialle kasvoille sekä laajasti dekolteelle oli voidetta vielä paljon jäljellä kämmenellä. Vielä ei tietenkään tiedä millainen tuon voiteen kosteutusteho on pidemmässä käytössä, mutta ainakin nyt se vaikutti hyvin kosteuttavalta ja joka tapauksessa käytän tuon ohella muitakin kosteusvoiteita joten iho varmasti saa jostain voiteesta tarpeeksi kosteutta. Tuo pumppupullo on myös todella mieluinen, hygieeninen ja helppokäyttöinen.
Ostin kokeiluun myös Emmelle-merkkistä valkaisevaa hammastahnaa, valkaisuteho ei varmastikaan ole kummoinen mutta kaikkea pitää kokeilla, hellävarainen tuo varmaan ainakin on kun on apteekkituotteesta kyse.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kia

• HAIRahtanut
« Vastaus #294 : 06.01.07 - klo:14:35 »
Kuulostaa hyvältä  voiteelta tuo  Decubal Face Vital,  laittakaahan muutkin kommentteja tosta voiteesta. Mulla on erittäin herkkä atooppinen iho ja täydellinen perusvoide on hakusessa
Näillä mennään....

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #295 : 14.01.07 - klo:10:57 »
Oih, olen rakastunut Favoran puhdistusgeeliin! Puhdistaa ihon puhtaan tuntuiseksi, mutta ei kuivata plus ihana virkistävä tuoksu. Jättää ihon todella pehmeän tuntuiseksi.
Favoran kasvosuihkeesta en oikein pidä, tuntuu kuin vetää ruiskisi.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 14.01.07 - klo:18:25 »
^Mun mielestä tuo ei tuoksu kovin hyvälle, mutta muuten on kiva tuote! Ei kyllä hirveesti kuivata ihoa, tosin ei kosteutakaan. Mun mielestä tuo on aika paljon Erisanin hoitavan kasvojenpesuaineen tapainen, mutta kalliimpi.

Varis

• Vieras
« Vastaus #297 : 28.01.07 - klo:13:06 »
Ceridal-öljy ei olekaan tuntunut enää niin hyvältä kuin alussa. Ei kosteuta tapeeksi, vaikka tuotteen pitäisi olla erityisen kuivalle iholle. Joskus iho on heleämmän oloinen aamulla, tuota voi käyttää vain öisin.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 28.02.07 - klo:15:38 »
Ostin kokeiluun myös Emmelle-merkkistä valkaisevaa hammastahnaa, valkaisuteho ei varmastikaan ole kummoinen mutta kaikkea pitää kokeilla, hellävarainen tuo varmaan ainakin on kun on apteekkituotteesta kyse.

Emmelle on ollut käytössä nyt parisen viikkoa ja on kyllä tehonnut hampaisiini. Ainakin itse huomaan eron. Isoa muutosta tuolla ei tietenkään saa, mutta on tehokkain valkaiseva hammastahna mitä olen kokeillut. Yotuel ei tehnyt mielestäni oikein mitään (mutta pisteitä siitä että maistuu salmiakille) eikä markettitahnatkaan. Emmelle on hyvä löytö ja halpakin, alle viisi euroa tuubi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #299 : 01.03.07 - klo:08:14 »
^Mulla on tuo ensimmäinen tuubi nyt loppumassa ja mustakin tuntuu että tuolla on ehkä jotain tehoa ollut. Mulla on luonnostaan keltaiset hampaat ja siihenhän tuo ei auta, mutta juon teetä ja colajuomia jonkin verran ja niiden aiheuttamiin tahroihin tuon pitäisi tepsiä. Eipä nämä hampaat nyt ole läheskään niin vaaleat kuin haluaisin, mutta jotain eroa olen ollut huomaavinani, ajattelin että taitaa olla vain toiveajattelua mutta kun kerta sullakin on ollut positiivisia kokemuksia niin kyllä tuo on varmaan jotain hampaille tehnyt. :) Yotuelia olen käyttänyt muutamaan otteeseen tuubillisen mutten ole huomannut siitä olevan mitään hyötyä. Tätä Emmelleä voisi käyttää jatkossakin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.