Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405454 kertaa)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #375 : 18.04.07 - klo:10:44 »
Vaihdoin hetki sitten Humektanin täälläkin kehuttuun Apobasen Hydrogel-geelivoiteeseen. Tykkään, ei jätä ihoa yhtä tahmaiseksi kuin geelivoiteet yleensä. Iho ei myöskään ala kiiltää yhtä nopeasti kuin esim. Humektania käyttäessäni. Tuo Hydrogel kannattaa muuten levittää hieman kostealle iholle, tuntuu imeytyvän silloin vieläkin paremmin ja nopeammin. Itse levitän sen pyyhittyäni kasvot ensin reilusti kasvovedellä.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 18.04.07 - klo:17:35 »
Joku taisi mainita, että acon normaali/sekaihon putsari kuivattaa ihoa .. ja niin kuin apteekissa taas kehuttiin,että ei tosiaankaan kuivata. Ehkä ostan sen vielä joku kerta, nyt kun tuli juuri hommattua tuo anytime, joka kestää taas puoli vuotta.

Mulla se pinkki versio ACO:n vaahtoputsarista kuivatti aikalailla (norm./sekaiho). Eilen testasin ensimmäistä kertaa sitä vihreää normaalin ihon versiota ja tykkäsin kyllä kovasti. Ei kuivattanut tippaakaan ja puhdasta jälkeä teki. Ainut juttu mikä tuossa tökki ihan kybällä oli tuoksu (karvasmanteli) :-X.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 18.04.07 - klo:18:34 »
Mulla on ollut noi molemmat Acot, pinkki ja vihreä, ja en kyllä usko pinkkiin enää palaavani. Vihreää olen käyttänyt loppusyksystä asti ja nyt pääsiäisenä porukoiden luona käytin pinkkiä kun ei muuta ollut ja kyllä siinäkin ajassa jo huomasi kuinka se kuivatti. Ei kylläkään kuivata yhtä paljon kuin monet ihan rasvaisen ihon putsarit.

Jos iho on yhtään pintakuiva niin väittäisin ettei pinkkiä kannata ostaa.

Poissa Eufonia

• Hiushörhö
« Vastaus #378 : 23.04.07 - klo:00:09 »
Mä suosittelen kaikille Decubalin Face Vital-voidetta, punaisessa pumppupullossa. Ei sisällä mineraaliöljyjä eikä silikonia ja on ainakin mulla toiminut ihan tosi hyvin (käytän yövoiteena). Yleensä kaikki rasvat on tukkinut ihoa, mutta tämä ei. :)

Minä taisin jo mainostaa tätä useammassa ketjussa  ;) Tosin ei sovi kaikille tämäkään, joillakin oli  tukkinut ihoa. Eli kaikki olemme yksilöitä...

Itse ostin Face Vitalia perjantaina ja olen nyt siis pari päivää/yötä ehtinyt kokeilemaan. Tuo voide imeytyy ihan salamana ihoon, vaikka itselläni on "vain" pintakuiva iho. Välillä melkein tuntuu, ettei tuon tehot riitä, mikä on ihme, jos se sopii kuivaihoisillekin. :o Tosin naamani on ollut jostain kumman syystä kuivempi viime aikoina.. Voiteen tuoksu on onneksi mieto, sillä tuoksu ei ole mielestäni hyvä. Luultavasti tämä on tottumiskysymys, sillä Humektanin tuoksu tökki alussa ja nyt pidän siitä valtavasti.

Voide tuntuu muutoin hyvältä, mutta nyt on havaittavissa selvästi epäpuhtauksien lisääntymistä. Toivon kovasti, etteivät johdu tuosta voiteesta, sillä muita potentiaalisia aiheuttajia myös on (stressi, viimeaikainen äkillinen ja liiallinen roskaruoka-aalto, testasin yhtenä yönä Aqualan L:ää ja yhtenä toisena yönä kasvoissani oli manteliöljyä jne.).
1b M i

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #379 : 23.04.07 - klo:08:48 »
Mulla on jo pitkään ollu missiona kuluttaa Hydranin pienin purkki loppuun, mutta ei vaan tunnu loppuvan. Mä inhoan sitä tököttiä, on paksua, rasvaista, ei levity hyvin eikä imeydy ikinä, ja kaiken tämän lisäksi ei edes kosteuta kunnolla. Mutsi osti tämän mulle joskus talvella kun valittelin kuivia kantapäitä, ei varmaan itsellä olisi koskaan tullut ostettua tätä. Olen käyttänyt tätä pelkästään kantapäihin ja jalkapohjiin, ja laiton jälkeen pitää olla sukat ainakin pari tuntia jalassa, jos ei halua tahmata joka paikkaa. Nenänpieliin on tullut laitettua myös, jos on saanut ihon rikki niistämällä, ja siinä tuntuu toimivan ihan hyvin.

Edit. Ohops. Nimi muutettu.
« Viimeksi muokattu: 23.04.07 - klo:13:16 kirjoittanut Webekhet »

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #380 : 23.04.07 - klo:10:56 »
^ Tarkoitat varmaan Hydrania? Hydrolan on nimittäin ohut geelivoide...

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #381 : 23.04.07 - klo:12:56 »
^ Tarkoitat varmaan Hydrania? Hydrolan on nimittäin ohut geelivoide...

Mullakin on ollut käytössä Hydrania. Käytin sitä käsille, kun olivat talven aikana todella pahassa jamassa, kuivat ja koppuraiset. En oikein tykännyt tuosta voiteesta minäkään. Hirvittävästä rasvaisuudesta huolimatta Hydran ei mielestäni ole turhan tehokasta, ainakin minun korppukäsilleni toimivat paremmin lipogeelit ja muut kevyet voiteet. Hydran jää rasvaisena iholle pyörimään ja tahmaa hirveästi  >:(
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 23.04.07 - klo:13:00 »
^ tuo hydrolan on ihan kymppi käsirasvana! Hydran on sellaista jankkia etten ole mitään käyttöä sille keksinyt, mutta Hydrolan on aivan ehdoton tuote. Minulla kädet kärsii kaikesta, tällä saan pidettyä rystyset ehjinä.
this too shall pass.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #383 : 23.04.07 - klo:13:18 »
Kiitos lilia bella korjauksesta, oli taas menneet nimet sekaisin.  :)

Mä olisin oletttanut että noin rasvainen voide olisi myös kosteuttanut jonkin verran, mutta paremmin mullakin toimii kevyemmät voiteet niin kuin Babooshkalla.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #384 : 23.04.07 - klo:14:08 »
Hydran on sellaista jankkia etten ole mitään käyttöä sille keksinyt

Talvikuivilla hilseilyillä toimii oikein hyvin suihku"saippuana" käytettäessä :) Eritoten näin kun sääret ja selkä kuivuu kovasti se on mukavaa, ylimääräiset rasvaisuudet saa paineltua pyyhkeeseen ;)

Se sekoittuu kivasti veteen mutta tosiaan kunnollinen kalvo jää huuhtomisenkin jälkeen, jota itse pidän plussana :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #385 : 23.04.07 - klo:15:30 »
Mun kädet ja kroppa rakastaa Lipolania. Voide on todella kosteuttavaa mutta melko kevyttä, eikä hajusteita ole käytetty. Hakkaa mennen tullen monet käsivoiteet, joita olen kokeillut.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 26.04.07 - klo:14:08 »
Ostin talvella 30g  Humektanin ja sisältö oli hieman yllättävä. Voide oli todella vetistä, ei tarvinnut edes puristaa kyljestä vaan riitti kun kallisti nokkaa kämmenelle. Osa sisällöstä oli ihan kirkasta nestettä, aivan kuin vesi olisi eriytynyt muista ainesosista. Parasta ennen päiväykseen oli enää pari kuukautta aikaa, joten josko aika oli tehnyt tehtävänsä. En kuitenkaan reklamoinut, vaan käytin loppuun - ravistamalla sisällöstä sai jokseenkin käyttökelpoista. Ostin sitten uuden purtilon, tarkistin päiväyksen ja sisältö on onneksi täysin erilaista. Nyt siis selviää Humektanin todelliset salat minullekin, voisin testata kasvopesussa illalla.

Päivisin olen nyt käyttänyt Neutrogenan Ultimate Moisture spf 15 voidetta ja tykkään! Voide imeytyy nopeasti ja jättää puolimatan pinnan. Voiteen seassa on tosiaan pieniä hileitä, kuten aiemmin tässä ketjussa mainittiinkin, mutta minua ne eivät haittaa. Käytän meikkiä päivittäin joten hileet häviää meikkipohjan sekaan. Hinta-laatusuhde on hyvä, tätä uskon käyttäväni pitkään.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #387 : 26.04.07 - klo:20:44 »
Mun suosikkeja apteekista on Aqualan L ja Decubal-kasvovoide 75ml, joka on tosi edullista (n.8-9 euroa) ja ihanaa! Apteekin lehdessä luki että tota voi laittaa myös silmänympärysiholle!  :) Vielä en oo silmien ympärille kokeillu kun siihen mulla on eri tuotteet.

Vähän kalliimmista apteekin tuotteista ehdottomasti paras on Vichy-tuotesarja, aivan ihania voiteita  :-* mun nassu rakastaa!
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 26.04.07 - klo:20:52 »
Ostin talvella 30g  Humektanin ja sisältö oli hieman yllättävä. Voide oli todella vetistä, ei tarvinnut edes puristaa kyljestä vaan riitti kun kallisti nokkaa kämmenelle. Osa sisällöstä oli ihan kirkasta nestettä, aivan kuin vesi olisi eriytynyt muista ainesosista. Parasta ennen päiväykseen oli enää pari kuukautta aikaa, joten josko aika oli tehnyt tehtävänsä. En kuitenkaan reklamoinut, vaan käytin loppuun - ravistamalla sisällöstä sai jokseenkin käyttökelpoista. Ostin sitten uuden purtilon, tarkistin päiväyksen ja sisältö on onneksi täysin erilaista. Nyt siis selviää Humektanin todelliset salat minullekin, voisin testata kasvopesussa illalla.

Mullakin oli yksi Humektan putilo oudon vetistä. Toinen taas oli sellasta mukavan paksua.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #389 : 26.04.07 - klo:22:55 »
Mulla toi Humektan kestää hyvänä noin 1kk ja sitten alkaa pikkuhiljalleen vetistyä(useamman tuubin kokemus). Kyllähän sitä käyttää vielä sittenkin, mutta ei se ihan asiaansa aja.