Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405640 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #390 : 26.04.07 - klo:23:10 »
Mulla on ollut sama tuubi varmaan puoli vuotta avattuna ja lähes päivittäin lotrattuna, ja hyvänä on pysynyt. Ja useamman tuubin kokemus.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #391 : 27.04.07 - klo:10:09 »
^ Missä sä säilytätät sitä? Mulla on kylppärin kaapissa, niinkuin kaikki muutkin purkit. Jos se vaan on sit niin herkkää lämpötilan vaihteluille, meillä on sauna siinä samassa yhteydessä.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 27.04.07 - klo:10:14 »
ei mullakaan ole humektan mitenkään vetistynyt ja useampi purkki on ollut käytössä ::) säilytän pimeässä niinkuin kaikkia kosmetiikkatuotteita..

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #393 : 27.04.07 - klo:12:38 »
Mulla on kyllä ihan valoisassa, mutta makuuhuoneessa. Kyllähän se tuubikin jo vähän suojaa valolta. Toi lämpötila voi kyllä vaikuttaa.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 27.04.07 - klo:20:03 »
^Mulla sellanen flipflop -korkkinen pysyy hyvänä (paksuna), mutta sellanen isompi kierrekorkkinen putilo vetistyy. Outoa.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #395 : 27.04.07 - klo:22:28 »
^Mä taas ostan aina tuollasen flipflop-korkillisen. Mutta mulla syy taitaa olla väärä säilytys. Täytyy tehdä parannusyritys.

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #396 : 02.05.07 - klo:11:51 »
Minulle iski kasvoihin jokin allerginen reaktio muutama viikko sitten, minkä seurauksena hankin Avenen erittäin herkän ihon putsarin ja Skin Recovery Cream -kasvovoiteen.

Putsari on osoittautunut todella hyväksi: meikki (jopa silmämeikki) lähtee erittäin hyvin, eikä iho kuivu, ärsyynny tai ala punoittaa minkään vertaa. Pieni miinus tulee turhan ohuesta, "nestemäisestä" koostumuksesta. Voisin ostaa uudelleenkin.

Kasvovoide on sitä vastoin pettymys. Incissä on heti veden jälkeen mineraaliöljy, minkä vuoksi emmin kauan ostanko vai enkö. Aluksi voide teki mitä lupaakin, eli rauhoitti ihoani aivan silminnähden ja teki sen tasaisen väriseksi. Noin viikon käytön jälkeen iho alkoi mennä tukkoon, eli järjetön määrä mustapäitä ja pieniä näppyjä. Niitä parantelen tässä edelleen. Mutta opinpa sen, ettei mineraaliöljy sovi iholleni, vaikka suhtaudunkin kriittisesti mineraaliöljy- ja silikoni"vouhotukseen". Nyt allerginen reaktio on poissa ja voin taas käyttää muita voiteita, joissa tukkivia aineita ei ole :)

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #397 : 02.05.07 - klo:13:59 »
^ Mullakin on ollut näyte tosta putsarista, ja se oli tosi litkua! Taisin saada suurimman osan valumaan sormien välistä suoraan viemäriin ::) Samalla sain parit näytteet jostain kasvorasvoista, joissa toisessa oli myös mineraaliöljyä, jäänyt sitten kuitenkin molemmat testaamatta.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 02.05.07 - klo:14:22 »
Ostin pitkästä aikaa Humektanin. Olen käyttänyt tätä aiemminkin, aikana jolloin minulla oli täydellisen tasainen ja finnitön iho. Nyt se salaisuus taisi sitten selvitä; Humektan. ;) Iho näyttää niin paljon terveemmältä ja tasaisemman väriseltä. Ainut vaan tämä tuoksu, yh.

addaa

• Vieras
« Vastaus #399 : 03.05.07 - klo:15:03 »
Hei onko kellään kokemuksia tuosta Sebamedin pesubalsamista kasvoilla? Ja miten käyttäytyy esim meikkejä pestäessä? Siinä kyllä luki että soveltuu koko vartalolle, mutta olisin kaipaillut vielä jotain erityismainintaa että käy myös kasvojen puhdistukseen.
Kävin tänään nimittäin apteekissa ja lähdin tyhjin käsin turhautuneena kun en saanut päätöstä aikaiseksi.  :-\

Senda

• Vieras
« Vastaus #400 : 03.05.07 - klo:20:46 »
^Mä ostin tota sebamedin pesunestettä juurikin kasvopesua varten, mutta en kauaa sitä kyennyt käyttämään. Se vaahtoaa niin rajusti, että mulle tuli tukehtumisfiilis, kun se vaahto tukki nenän. Lisäks se kirveli ikävästi silmiä, pahemmin kun mikään muu mun ikinä käyttämä putsari. Muuten ihan ok:lta vaikutti, mutta noi syyt riittää mulle, että käytän loput mielummin vartalon pesuun. Lisäksi tuoksu ei oo musta mikään mieltä ylentävä..

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 05.05.07 - klo:16:44 »
Olen joskus kokeillut sitä Sebamedin pesunestettä, ja se tosiaankin vaahtosi aika hurjasti ja haisi tosi pahalle. Mutta kyllä nassun putsasi ja muutenkin varmaan ok.

Suosin kyllä ennemin Sebamedin Clear face-sarjaa nassun pesuun.
Hang up the chick habit

Varis

• Vieras
« Vastaus #402 : 05.05.07 - klo:22:26 »
Tuota Sebamedia ei tarvitse käyttää paljoa esim. kasvojen pesuun, aine on todella riittoisaa. Pieni tippa riittää kasvoille.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #403 : 06.05.07 - klo:11:43 »
Onko olemassa mitään kevyttä kosteuttavaa tavaraa nassulle, joka sisältäisi A-vitamiinia? Mulla on aika rasvoittuva iho, joten kovinkaan paksua ja tukkivaa ei saisi olla. Yö käyttöön tosin menisi, ettei tarvi meikkiä pystyä levittelemään.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 06.05.07 - klo:12:03 »
^Mitens Bellavitan kevyempi versio? Siinä on A:ta ihan kunnolla. Itse en ole naamaan kokeillut mutta aika kevyen tuntuista käsiin levitettynä.