Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404041 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #420 : 07.05.07 - klo:17:24 »
Tulee tuo joka tapauksessa käytettyä ainakin käsivoiteena jos ei kasvoilla miellytä. :)

Tai pyykin huuhteluaineena ;) Itse pidän siitä tuoksusta niin kovasti että käytän mielellään siinä tarkoituksessa, vähän vedellä lotraa juoksevammaksi ja laittaa lokeroon.

Pitäisi varmaan ottaa taas humektankokeilu myös, tähän mennessä sillä ei ole tullut muuta tulosta kuin mustapäät mutta kun tuo decubal alkaa niitä jo yhtälailla tuottamaan niin mitäs hävittävää tässä ::) Ei mahra mitään jos naama ei toimi.

**
Piti siis ihan asiaakin puhua lanoliiniin liittyen josta decubal mieleen tulikin, tuntuu että tuota lanoliinia saa kerrostaa kolme kuukautta ja kaikki on oikein hienosti, sen jälkeen tulee yhtäkkiä pudotus ja rasva vaan lakkaa toimimasta niin kuin ennen. Joka lanoliinipitoisen kanssa ollut sama juttu :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 07.05.07 - klo:20:46 »
^ Minä taas olen käyttänyt Humektania muutaman päivän ja on kyllä iho siloittunut ja finnejä hävinnyt. Käytin tätä aiemminkin joskus, silloinkin minulla oli sileä finnitön iho, en tiedä johtuneeko tuosta sitten.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #422 : 07.05.07 - klo:21:11 »
^Kuulostaa lupaavalta. Pelottaa että on odotukset suorastaan liian korkealla tuon Humektanin suhteen kun täällä on niin monelle sopinut tuo. Itse taidan käytellä tuota vain yövoiteena aluksi ja päivävoiteena nyt kesällä sitten mattavoiteita ja UV-suojallisia voiteita mitä kaapista löytyy, pitää käytellä niitäkin pois.

Tai pyykin huuhteluaineena ;)
Hyvä vinkki muuten, pitää pistää korvan taakse siltä varalta että jos tuo Humektan ei toimikaan naamarasvana ja pitää käytellä sitä muissa käyttötarkoituksissa. Tais muuten olla perusvoiteiden paketit uusiutuneet, viimeksi kun meillä oli Humektania niin se oli sellaisessa kokovihreässä pahvikotelossa ja nyt oli tuollainen vähän erilainen. Itse tuubia en ole vielä kurkannut että onko senkin väritys muuttunut.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #423 : 07.05.07 - klo:21:30 »
Mua nyppii et aina luen muiden hehkutuksia humektanista ja sit kun itse käytän ni tuntuu et aiheuttaa pientä näppyä (ei kuitenkaan finnejä). Tekisi mieli kokeilla vielä kerran mutta arvaako. Eihän se kyl kallis ole...  Mutta mikä ihme ainesosa siinä voi näppyjä aiheuttaa?

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #424 : 08.05.07 - klo:09:29 »
^Mulle taas ei Humektan sopinu ollenkaan. Ei aiheuttanu näppyjä mutta kuivatti  :o ihoa. Ilmeisesti kosteutustehot ei riittäneet yksinkertaisesti mun naamaani. Onneksi ostin vain pienen tuubin ja käyttelen käsirasvana, mihin se myös on onnetonta.

Paras perusvoide tällä hetkellä, ja jo pidempään, mun naamalle on ollut Hydrolan-geelivoide. Raikasta mutta kosteuttaa todella hyvin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 08.05.07 - klo:09:37 »
Paras perusvoide tällä hetkellä, ja jo pidempään, mun naamalle on ollut Hydrolan-geelivoide. Raikasta mutta kosteuttaa todella hyvin.

Minä en ole tätä luottokäsivoidettani naamaan uskaltanut vielä kokeilla (kun olen vainoharhainen), pitääpä testata jossain vaiheessa kun oikein kuivuu. Hyvää yleisrasvaa tämä on, onneksi on pumppupullo reseptillä ;D
this too shall pass.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #426 : 08.05.07 - klo:10:17 »
Mitähän pahuuksia tuon Hydrolanin incistä löytyy...noh pääasia että toimii jokaiselle tavallaan  ;D Mä en taas mielelläni naamaani mitään muuta laitakaan kuin tuota. Mun luottokäsivoiteeni on Decupal, jota en mistään hinnasta laittaisi naamaani. Kauheaa paksua möhnää joka vielä haisee ihan hirveältä, mutta käsivoiteena toimii. Musta jotenkin se, mikä mun naamalleni on hyväksi on jonkinlaista salatiedettä, yhdestä tuotteesta käy kuivan ihon versio, toisesta sekaihon ja kolmannesta rasvaisen, ota tuosta nyt sitten selvä.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 08.05.07 - klo:11:37 »
Mitähän pahuuksia tuon Hydrolanin incistä löytyy...
Tällaisia kauheuksia: Aqua, caprylic/capric triglyceride, polydecene, petrolatum, glycerin, saccharide isomerate, PEG-100 stearate, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylenparaben, butylparaben, isobutylparaben, sodium carbomer.

Mäkin tykkään Hydrolanista kasvoille ja kropalle lähinnä kesävoiteena, enemmän kuin Humektanista.

addaa

• Vieras
« Vastaus #428 : 09.05.07 - klo:21:48 »
Sebamedin käyttäjät http://img.orion.fi/mn_kuvat/orion/mediabank/orionpharma/kuvat/aptekkuvausosa5/ihonhoito/200697.jpg tämäkö on siis ihan se millä pesette kasvonne/meikit?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #429 : 09.05.07 - klo:22:04 »
Kokeilussa on nyt pari iltaa ollut Avenen Ystheal-kreemi. Pyysin siitä näytteen MakeUpAlleyssa luettujejn hyvien suositusten innoittamana - eräs kemisti /fyysikko kehui sitä siellä tehokkaana retinoidituotteena, joten täytyihän sitä kokeilla  ;) Retinoidituotteet kun ovat niitä harvoja aineita, joista on rypyille jotakin todellista hyötyä.
Ulkonäöltään oranssinkeltaista tököttiä, mutta ei mitään epämiellyttävää. Ei ärsytä, vaan kosteuttaa pintakuivaa ihoa tehokkaasti. Saatan päätyä ostamaan tätä yövoiteeksi täyden pullon   :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 16.05.07 - klo:16:04 »
Nyt olen käytellyt ''kuurina'' oikeastaan pelkästään Humektania sekä Lumenen Milky touch kasvovettä ja Erisanin puhdistusgeeliä. Eilen jopa poikkis sanoi, että ihoni on huomattavasti tasaisempi ja sileämpi kuin ennen, ja punoittaakin vähemmän. :-* Täytyy sitten olla näillä jotain vaikutusta, yleensä ei huomaa yhtään mitään. Luulen edelleen, että Humektan on suurin osallinen asiaan.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 16.05.07 - klo:18:52 »
Minulla on myös tuo Humektan auttanut. Sebamedin Clear face-sarjalla pesen kasvoja.
Hang up the chick habit

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 22.05.07 - klo:16:12 »
Mitens te ihmiset saatte tämän basan-geelin "toimimaan"? Laitoin tätä kasvoille ja ihmeellinen kerros jotenkin tuntui jäävän tähän, naama tuntuu tahmealta ja limaiselta.  ??? Todella outoa tavaraa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #433 : 22.05.07 - klo:17:00 »
^ olen sikäli väärä ihminen vastaamaan, että samoja mietteitä minullakin. Käytän vain öisin, silloinkin posket tarttuvat nihkeinä tyynyliinaan. Päivävoiteeksi en ole edes kokeillut, mutta uskoisin että meikkiä ei sen päälle saisi onnistuneesti levitettyä. Vai olenko aivan hakoteillä? Mukavasti tuntuu Basan kuitenkin kosteuttavan, siksi on tullut aika tiheään käytettyä iltaisin.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 22.05.07 - klo:18:24 »
Basan-geeliä itse laitan ihan miniminimäärän ja pesun jäljiltä "pyyhekuivaan" eli vähän kosteaan ihoon. Sellainen herneellinen tai vähän vähemmän yhteensä. Onneksi on rasvaton geeli eli sitä uskallan surutta laittaa myös silmien ympärille. Jos sitä lipsahtaa liikaa niin tarranaama on tuloksena.
this too shall pass.