Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 404039 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #435 : 22.05.07 - klo:19:48 »
Kyllä mä ainakin vetelen meikin tarranaamankin päälle. Aika äkkiä toi liimatunne häviää ja ei lähde rullaantumaan vaikka siltä naamalla tuntuukin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

eini

• Vieras
« Vastaus #436 : 05.06.07 - klo:21:56 »
Osaisiko joku suositella apteekista jotain rasvaa sheivauksen jälkeen bikinirajoille, kun mulla iho on niin herkkä että se alkaa punoittamaan ja tulee sellaisia inhottavia pieniä näppyjä :-\

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #437 : 05.06.07 - klo:21:59 »
^Tämä ei ole apteekin voide, mutta mulla sheivauksen jälkeen bikiniraja pysyy täysin kunnossa ja ilman minkäänlaisia ongelmia kun laitan Natusanin sinkkivoidetta (voidemaisempaa kuin sinkkipasta) sheivatulle alueelle. Tuo on siis sitä samaa mitä esim. vauvojen herkälle ja helposti ärtyneelle iholle käytetään, tuo rauhoittaa ihoa. Tuota saa kaupoista yleensä sieltä, missä on muitakin vauvatarvikkeita, maksaa muistaakseni jotain kolmisen euroa. Vinkin tuohon sain täältä Juurikasvusta ja olen ollut todella tyytyväinen! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #438 : 05.06.07 - klo:22:00 »
^Minä taas laitan Bepanthenea.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #439 : 05.06.07 - klo:22:18 »
Hei, kiitos tuosta Natusanin sinkkivoide -vinkistä. Olen käyttänyt apteekin sinkkipastaa ja se kyllä toimii jotenkuten, mutta on aika inhaa tahnaa. Ja loppumassa juuri. Pitää kokeilla tuota voidetta!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 05.06.07 - klo:22:39 »
Ajattelin kokeilla Avenen lähdevesi suihketta mineraalimeikkien kiinnitykseen/viimeistelyyn. Kuinka tasaista suihkua pullosta tulee? Tuleeko vettä pullosta samanlailla kuin hiuslakka pulloista vai onko se pumpattava?  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

eini

• Vieras
« Vastaus #441 : 05.06.07 - klo:22:43 »
Kuulostaa hyvältä tuo Natusan, taidan hakea kaupasta kun sinne pääsen. Kiitos nopeasta vatauksesta! :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #442 : 05.06.07 - klo:22:55 »
aika inhaa tahnaa.
No suunnilleen samanlaista on sinkkivoidekin. Samanlaista tosi paksua vitivalkoiseksi ihon jättävää mönjäkettä :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 05.06.07 - klo:23:07 »
Ajattelin kokeilla Avenen lähdevesi suihketta mineraalimeikkien kiinnitykseen/viimeistelyyn. Kuinka tasaista suihkua pullosta tulee? Tuleeko vettä pullosta samanlailla kuin hiuslakka pulloista vai onko se pumpattava?  :)

Tulee tasaisesti, vaikka tietysti märkänä, koska vettähän se vain on! :D Ei kuitenkaan ruiski epätasaisesti niin kuin joku yksinkertainen pumppupullo. Varmaan siis toimii tarkoituksessasi mainiosti. Ja niistä pulloistahan on muuten pikkukokojakin saatavilla, niin pääset testailemaan edullisemmin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 06.06.07 - klo:00:52 »
Tulee tasaisesti, vaikka tietysti märkänä, koska vettähän se vain on! :D Ei kuitenkaan ruiski epätasaisesti niin kuin joku yksinkertainen pumppupullo. Varmaan siis toimii tarkoituksessasi mainiosti. Ja niistä pulloistahan on muuten pikkukokojakin saatavilla, niin pääset testailemaan edullisemmin.

Kiitos Tuikkuli! Kuulostaa juuri täydelliseltä mineraalimeikkipohjan kiinnitykseen/viimeistelyyn. Suihkepulloista ei tule tarpeeksi hienojakoista sumua, mutta uskon että tuosta tulee. Täytyykin ostaa ensin pikkuinen pullo kokeiluun, kiitos vinkistä.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 06.06.07 - klo:01:35 »
Pirkka sinkkivoide on ihan toimivaa, ja luultavasti puolet halvempaa kun Natusan. Pirkka-voiteella hintaa 2€

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #446 : 06.06.07 - klo:07:49 »
aika inhaa tahnaa.
No suunnilleen samanlaista on sinkkivoidekin. Samanlaista tosi paksua vitivalkoiseksi ihon jättävää mönjäkettä :D
Eihän sitä tarvitse paljoa laittaa ja tuo Natusan ainakin levittyy mulla tosi hyvin. Lisäksi vaikka jonkin aikaa kestää että se imeytyy niin ei se ainakaan itseäni haittaa, on vain hetken aikaa ilman alushousuja että voide imeytyy eikä ihokaan ole enää valkoinen sen imeydyttyä. Ja jos ei jaksa odottaa voiteen imeytymistä ennen alushousujen pukeutumista niin ei se voide alushousuja tuhoa tai sotke niitä kauheasti, sekin on tullut testattua.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #447 : 06.06.07 - klo:11:25 »
^^^ tai vielä jos noista ei ole löytänyt sopivaa, Dailyllakin on oma sinkkivoiteensa, ja se on vielä tuota Natusaniakin ohuempaa.  ;) Ei ole mineraaliöljyjä vaan kasviöljyjä joten saattaa ehkä sotkea pahemmin, en osaa sanoa. Itse käytän käsi-ihottumaan. On siinä mielessä siihen soveltuvampi kuin esim Natusan kun tuntuu jotenkin kosteuttavammalta.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #448 : 06.06.07 - klo:23:25 »
aika inhaa tahnaa.

Ostin ja testasin sen Dailyn sinkkivoiteen ja kyllä se aika paljon notkeammalta tuntui... Kiitos vinkanneille. Hintaa taisi olla 2,35 tms.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #449 : 13.06.07 - klo:21:57 »
Ostin Humektanin kasvovoiteeksi itselleni kun täällä on kehuttu sitä niin paljon. Ihoni oli ollut kuukauden, parin verran todella kurjassa kunnossa verrattuna siihen, millainen se on yleensä: näppyjä tuli huomattavasti normaalia enemmän eivätkä lähteneet pois millään, mustapäitä oli ihan älyttömästi ja iho näytti kaikinpuolin elottomalta ja huonolta. Syy tähän johtui todennäköisesti siitä, että olen käytellyt kaikenmaailman sekalaisia ei niin hyviä kosteusvoidehankintoja pois tässä keväällä ja etenkin nyt viimeisenä käyttämäni Lumenen Matt Touch -kosteusvoide sai ihon huonon näköiseksi.

Nyt olen käyttänyt viikon verran pelkästään Humektania ja iho on muuttunut jo ihan eri näköiseksi!  :o Finnit ovat kadonneet kokonaan eikä uusia ole tullut ja mustapäätkin ovat vähentyneet selvästi vaikken ole laittanut edes syväpuhdistavaa naamiota tänä aikana. Iho on tasaisemman värinenkin. Olen todella tyytyväinen! Aiemmin olin perusvoiteista kokeillut vain Aqualania ja Aqualan L:ää jotka eivät sopineet minulle, mikä johtuu todennäköisesti inceistä. Tämä Humektan on selvästi paremman tuntuista iholla ja imeytyy nopeasti eikä jätä ihoa rasvaisen näköiseksi. Tästä tulee kyllä vakituote, tosin talvella pitää varmasti käytellä rinnalla jotain muutakin voidetta kun iho kuivuu silloin enemmän. Kiitos jälleen juureksille loistavasta tuotevinkistä! :)