Ostin
Humektanin kasvovoiteeksi itselleni kun täällä on kehuttu sitä niin paljon. Ihoni oli ollut kuukauden, parin verran todella kurjassa kunnossa verrattuna siihen, millainen se on yleensä: näppyjä tuli huomattavasti normaalia enemmän eivätkä lähteneet pois millään, mustapäitä oli ihan älyttömästi ja iho näytti kaikinpuolin elottomalta ja huonolta. Syy tähän johtui todennäköisesti siitä, että olen käytellyt kaikenmaailman sekalaisia ei niin hyviä kosteusvoidehankintoja pois tässä keväällä ja etenkin nyt viimeisenä käyttämäni Lumenen Matt Touch -kosteusvoide sai ihon huonon näköiseksi.
Nyt olen käyttänyt viikon verran pelkästään Humektania ja iho on muuttunut jo ihan eri näköiseksi!

Finnit ovat kadonneet kokonaan eikä uusia ole tullut ja mustapäätkin ovat vähentyneet selvästi vaikken ole laittanut edes syväpuhdistavaa naamiota tänä aikana. Iho on tasaisemman värinenkin. Olen todella tyytyväinen! Aiemmin olin perusvoiteista kokeillut vain Aqualania ja Aqualan L:ää jotka eivät sopineet minulle, mikä johtuu todennäköisesti inceistä. Tämä Humektan on selvästi paremman tuntuista iholla ja imeytyy nopeasti eikä jätä ihoa rasvaisen näköiseksi. Tästä tulee kyllä vakituote, tosin talvella pitää varmasti käytellä rinnalla jotain muutakin voidetta kun iho kuivuu silloin enemmän. Kiitos jälleen juureksille loistavasta tuotevinkistä!