^ Kannattaa muistaa että vaikka iho oliskin rasvainen niin se tarvitsee silti paljon kosteutta 
Sen takia suosittelisin Bembolle enemmänkin Humektania kosteutukseen. Aqualan L tuntuu meinaan yllättävän rasvaiselta.
Joo, tuon rasvaisen ihon kosteustarpeen olen kyllä sisäistänyt,

lähinnä juuri ihmettelin miksi rasvanaamani imi niinkin rasvaisen tuntuisen rasvan sisäänsä kiitollisena eikä sylkenyt sitä ulos hetken päästä niin kuin se tekee paljon kevyemmille rasvoille. Mutta Humektan on hyvä -paras, sen myönnän. Tänään korkkasin varastossa säästelemäni kappaleen, kun ei tuo kehumani Erisanin kosteusvoiden tunnu sittenkään pitemmän päälle toimivan. (tuli näppylää, ärtymystä, tosin ei kovin pahasti mutta kuitenkin)
Mulla on mielessä teorioita siitä, että joskus rasvaisempi rasva olisi parempikin rasvaiselle iholle, mutta vain sillon tällöin ja yökäytössä. Mutta en ala nyt selittämään sitä teoriaani...

Olen nyt kokeillut useita Orionin rasvoja.
Humektan oli vanhastaan tuttu, alun perin käytin käsille, sittemmin kasvoille, joille se on toiminut vaihtelevasti, viime vuosina moitteettomasti. (paitsi iho tottuu tähänkin ja aina on pidettävä taukoja). Lisäksi kokeiluun hankin tuon mainitsemani
Aqualan L:n, joka jättää käsiin rasvaisen kalvon eikä imeydy ja kasvoille imeytyy, mutta on tuhtia, meikin poistoon ja kasvojen pesemiseen mainio.
Aqualan puolestaan (ilman lisäyksiä) on paksua jankkia mutta käytän sitä kasvonaamiona ja kasvohieronnassa. Pehmittää kivasti kasvoja, tekee tosi siloiseksi. En uskaltaisi jättää kasvoille vaan pesen pois.
Novalania ostin käsiäni varten ja ei ainakaan ärsytä. KÄsissä on krooninen ekseema ja iho on todella herkkä. Ei tuo mitään varsinaisesti hoida, rauhoittaa ja pehmittää vaan. Lisäksi ostin miehelle kantapäärasvaksi
Hydrania. Saa nähä miten tuon jankin kanssa käy, aikamoista vaseliinipommiahan se on, mutta ne kantapäätkin ovat aikas lohkeilleet.
Joo, innostuin kokeiluun sen jonkin voidekampanjan takia.

En noita kaikkia rasvoja tosin ole samalla kertaa ostanut vaan vähitellen tässä syksyn aikana. Onhan noita koko ajan pitänyt testata, on vaan jäänyt ja nyt sain kimmokkeen.Viiden rasvan oston jälkeen saa kaksi ilmaista rasvaa, ja varmaan Ceralania kokeilen sitten sitä kautta.