Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 405632 kertaa)

Poissa epe

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #645 : 04.03.08 - klo:09:58 »
Aika monet munkin kaverit ihmettelee, miten tungen sellasta "jalkarasvaa" mun naamaan :D Mäkään en käytä tuota jatkuvasti ja aina laitan alle jonkun kosteuttavan, mutta tuo on omiaan parantamaan ihoa silloin ku se ärtyy, kuivuu ja nousee näppylälle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 04.03.08 - klo:14:17 »
Mä laitan nimenomaan aina kosteuttavan normaalin/sopivan rasvaisen kasvovoiteen ja vain kaikista kuivimmille hilseileville kohdille suojaksi Repairia. En kyllä minäkään välttämättä koko kasvoilla käyttäisi, mutta hilseilevissä laikuissa toimii hyvin. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #647 : 04.03.08 - klo:14:32 »
^tuli mieleeni a-vitamiini voide.   saakohan sitä vielä ?

Apteekissa on ollut ihan A-vitamiinivoide-niminen tuote.
Edit. Siis, olen nähnyt ihan viimeaikoina, eli pitäisi olla saatavilla, ei vaan välttämättä ole esim. YA:ssa esillä, kannattaa kysellä.
« Viimeksi muokattu: 04.03.08 - klo:14:40 kirjoittanut Paulina »

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 04.03.08 - klo:14:42 »
^ Just tuota tarkoitan. Onkohan sitä vielä markkinoilla? Se oli aikas hyvää...

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 04.03.08 - klo:14:51 »
Oiskohan kyseessä tää tuote Miltonia?

http://www.apteekkikauppa.com/u2q1/PIF/1041979178.htm
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #650 : 04.03.08 - klo:14:54 »
^melko varmasti :)

Sen nimi on kirjoitettu kaunokirjoituksella, ainakin silloin ennen ;) Meinaatko kokeilla? Kerrothan sitten mitä pidät!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 04.03.08 - klo:14:55 »
Sen nimi on kirjoitettu kaunokirjoituksella, ainakin silloin ennen ;) Meinaatko kokeilla? Kerrothan sitten mitä pidät!

En tiiä vielä. Pitää nähdä ensin sisältö ja saada kulutettua entisiä pois.  ;)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #652 : 06.03.08 - klo:22:21 »
Hei olikos se Aqualan L, jolla voi poistaa jopa vedenkestävän silmämeikin? Tällä hetkellä käytössä manteliöljy ja se välilllä turvottaa silmiä. Tosin en tiedä johtuuko siitä, kun painan vähän liikaa silmiä pestessä, pitäis olla helläkätisempi :-[ Tuota kun ei aina tapahdu, välillä vain. Hakusessa siis rasva, jolla lähtis vedenkestävä meikki pois silmistä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #653 : 07.03.08 - klo:08:14 »
Kannattaa lukea sitten noiden A-vitamiinivoiteiden incejä. Olen ostanut Bellavitaa, kun siinä on A-vitamiini listalla paljon aikaisemmin, kuin jossain halvemmissa A-vitamiinivoiteissa.

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #654 : 07.03.08 - klo:12:44 »
Hei olikos se Aqualan L, jolla voi poistaa jopa vedenkestävän silmämeikin?

Kyllä, tällä ainakin itse putsaan meikit pois ja  myös vedenkestävät irtoavat hyvin.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 07.03.08 - klo:12:51 »
^Yhdyn tähän!  :) Minulla on nyt ollut Aqualan L käytössä ihonpuhdistukseen ja kosteutukseen reilun viikon ja tykkään kovasti. Aikaisemmin olen käyttänyt geelimäisiä putsareita, mutta ihotautilääkäri suositteli tätä ja kehui myös hyväksi meikinpoistajaksi. Toimii kyllä loistavasti ja sillä saan helposti vedenkestävän Lash Queenin puhdistettua ja myös runsaampi bilemeikki lähtee hyvin.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #656 : 07.03.08 - klo:13:05 »
^ Meneekö tuolla putsatessa kauemmin kuin normaalin putsarin kanssa?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 07.03.08 - klo:13:09 »
^ Ei mene. Yhtä kauan normiputsarilla täytyy meikkiä hinkkailla pois. Ja tuo on ihanan hellävarainenkin!

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 07.03.08 - klo:13:12 »
^^^Ei minun mielestäni. Aikaisemmin olen pessyt kasvot geeliputsarilla ja silmämeikit erillisellä aineella ja vanulapuilla ja varsinkin se silmämeikin poistaminen vesi joskus vähän enemmän aikaa. Aqualania hieron ensin kasvoille ja sitten silmille ja huuhtelen sitten pois eikä siinä mene kuin minuutti-pari.  :)

edit: Ilyasviel ehti ensin. :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #659 : 07.03.08 - klo:14:32 »
Kiitos teille. Ajattelin hakea joku päivä sitten tuota Aqualan L:ää, koska voisin kokeilla sitä myös sheivailuun, jotta iho kestää paremmin ja kaipa sitä vois kasvovoiteenakin kokeilla. Onko miten teillä toiminut paremmin se päivä-tai yövioteena tai toimiiko ollenkaan kasvovoiteena? Voihan sitä toki myöskin kokokropalle käyttää eli monikäyttöinen voide varmasti on!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos