Kirjoittaja Aihe: Apteekki ja sen tuotteet  (Luettu 403990 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Apteekki ja sen tuotteet
« Vastaus #660 : 07.03.08 - klo:15:03 »
Kiitos Ilyasviel ja Lyx tiedosta. Mulla on 2 kpl 200 ml ja yksi iso pumppupullo tota Aqualania ja pois pitäisi yrittää käyttää jo pikkuhiljaa. Meikinpoistoon jos käy, niin loistojuttu. Varsinkin erillisen silmömeikinpoistoaineen käyttäminen tympii, inhoan sitä pumpulilla hinkkaamista.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 07.03.08 - klo:17:06 »
Mä en nykyään kasvoilla käytäkään muuta kuin Aqualan L:ää  :-* Pesen ja rasvaan kasvot ainoastaan iltaisin (olen havainnut tämän tahdin mulle sopivimmaksi). Tuo imeytyy hyvin, mutta silti kosteuttaa. Mulla ei ole tukkinut tai mitään. Mä tykkään tosi paljon!

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #662 : 07.03.08 - klo:18:26 »
Mä liityn myös Aqualan L:n ylistäjien joukkoon. Tää sopii aina ja joka tilanteeseen, päivävoiteeksi, meikin alle, kevyeksi yövoiteeksi tai sekoitettuna joihinkin muihin voiteisiin/öljyihin, meikin putsaukseen ja myös kropalle. Jos olis pakko valita yksi ja ainut kosmetiikkatuote niin se olis tämä. Aqualan L:ää on aina oltava kaapissa.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #663 : 07.03.08 - klo:19:25 »
Pakko lisätä Aqualan L.n ylistykseen että ihan pelkkä Aqualankin on hyvä käsivoide. Sillä voitelen pahimpina ihottuma aikoina käsiäni.

A-vitamiinivoidetta on yhäkin apteekeissa myynnissä. Se on leiraksen voide ja olen yrittänyt sen inciä etsiä, mutta täytyy kai hommata itse voide ja näpytellä se tänne analysoitavaksi. :D

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #664 : 07.03.08 - klo:20:29 »
^Hajustamaton Bellavita on myös tosi hyvä A-vitamiini voide. Sopinee myös allergisille/herkkäihoisille? T

osiaankin perus Aqualan on tosi hyvä käsivoiteena  :-* Kokeilin huvikseni töissä yks päivä ja nykyisin teen joka päivä töissä käsihoidon siten että muhittelen Aqualania puuvillahanskojen sisällä (samalla kun teen töitä  ;)) ja kun on imeytynyt niin kädet on ihan silkinpehmeät ja hoidetun tuntuiset.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #665 : 07.03.08 - klo:22:10 »
Bellavita sopii ainakin mun herkälle ja kuivalle iholle, yhdessä vaiheessa oli ihan suosikki, voisi taas vaihteeksi ostaa. Mulla vaan se kevyempi on liian kevyt päivävoiteeksikin ja se paksumpi taas on liian paksu meikin alle. Mutta yövoiteena pelittää hyvin :)

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #666 : 09.03.08 - klo:01:13 »
Muistin vastanneeni tähän, mut en oo varma.

Mä olen nyt kuukauden, pari (tai ehkä enemmän) pessyt meikit pois (ja myös aamulla suihkussa kasvot) Lactacydillä, taputellut päälle Lactolinen kasvovettä (joka tosin ei ole apteekkikamaa, mut samantyylistä) ja ihme kyllä naama ei kaipaa juuri lainkaan rasvaa, ei ole tullut näppyjä ja ihon väri ja kunto on parantunut huimasti. Kokeilin välillä myös Aqualan L:aa, mutta ihan kuin siitä olisi tullut jotain tukkeumia, joten jätin sen pois. Olen ihan ihmeissäni, kun kaapit on täynnä kallista kosmetiikkaa, niin ekoa kuin muita, ja tää Lactacyd+Lactoline-kombinaatio tuntuu olevan ihan mielettömän hyvä, eikä ole hinnalla pilattu! :)
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #667 : 09.03.08 - klo:14:03 »
Oletko Mitlu kokeillut öljypuhdistusta?
Mulla on käytössä oliiviöljy ja risiiniöljy yhdistelmä + joku putsari siihen päälle poistamaan enimmät öljyt. Aivan loistava yhdistelmä. Juttua löytyy muualta juurikasvusta ( Searcilla sanana öly), useammassakin ketjussa on noita öljy kokemuksia.
Meni vähän ohi aiheen...

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #668 : 09.03.08 - klo:17:13 »
Aqualanista on tullut myös tämän juureslaisen suosikki ihon- ja meikinpuhdistusaineena :) Lisäksi käytän apteekkituotteista Bepanthenia jatkuvasti. Favoraa käytin jossain vaiheessa, oli aika pesevä, piti ihon finnittömänä, mutta kuivatti ihoa. Kuitenkin ihan passelia tavaraa! ACO:n Cliniderm-sarjaa voin suositella myös, olen käyttänyt Soft Cleansing Moussea (vihreä sekä pinkki) sekä kasvovettä.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #669 : 09.03.08 - klo:18:43 »
Oletko Mitlu kokeillut öljypuhdistusta?
[---]
Joo, itse asiassa olen ja pitkään käytin sekä kookosta että sesamöljyä niin, että jätin sen iholle, enkä rasvannut lainkaan. Jostain syystä kumpikin öljy kuivatti mun ihon täysin korpuksi, en olisi uskonut, jos ei jo kahden öljyn kanssa olis käynyt samoin. Iholle tuli sellainen paksu, parkkiintunut "kuori", jota oli tosi vaikea saada loppupeleissä pois, kuorin ja kosteutin, kuorin ja kosteutin (siis en aiemmin, mutta silloin kun yritin saada ton kerroksen pois - mikään rasva ei pehmittänyt sitä eikä imeytynyt sen läpi). Mutta nyt tällä Lactacyd-Lactoline-hässäkällä on pintakuiva iho pysynyt tosi hyvässä kunnossa, vaikka rasvailen ihan satunnaisesti. En kyllä yhtään tiedä mistä johtuu.  ::) Muualle kroppaan käytän edelleen esim sesamöljyä ilman ongelmia.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #670 : 11.03.08 - klo:10:12 »
Ostin minituubin uudehkoa Ceralan Plus -voidetta koska tavallisen Ceralanin ja Ceralan Facen tapaan siinä ei ole mineraaliöljyä heti kakkosena incissä. Aika ökyhintainen perusvoide mutta jouduin ostamaan heti seuraavana päivänä isomman tuubin koska toimii upeasti kasvoilla yövoiteena. Kosteutustehot on Decubal Face Vitalia paremmat ja näyttää toimivan hyvin myös yhdessä öljyjen kanssa. Pidempiaikaikainen käyttö sitten näyttänee enemmän.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #671 : 11.03.08 - klo:11:44 »
^Orionin taulukon mukaan tuon Plussan pitäisi olla rasvaisempaa kuin tavallisen Ceralanin  ???
http://www.ceralan.fi/images/valintataulukko.jpg
--

Onko kukaan käyttänyt Sebamedin Clear face -hoitogeeliä?
Aqua
Aloe Barbadensis Leaf Gel
Propylene Glycol
Glycerin
Sorbitol
Panthenol
Sodium Hyaluronate
Allantoin
Sodium Carbomer
Sodium Citrate
Phenoxyethanol
Sorbic Acid

Houkuttaisi ostaa tuota seuraavaksi kun Apobasen geeli loppuu...
« Viimeksi muokattu: 11.03.08 - klo:11:45 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #672 : 11.03.08 - klo:14:01 »
^ Niin se onkin. (?)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #673 : 11.03.08 - klo:19:33 »
Mikä on Ceralan Face?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #674 : 12.03.08 - klo:02:00 »
^Ceralan Face on 50 ml pumppupullossa oleva kasvovoide, hinta Yliopiston apteekissa esim. 15,60 e.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.